Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-28
Łaziska Górne: Zakładanie i utrzymanie rabat na terenie Gminy Łaziska Górne
Numer ogłoszenia: 47065 - 2012; data zamieszczenia: 28.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Łaziska Górne , pl. Ratuszowy 1, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 032 3248000, faks 032 3248006.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.laziska.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakładanie i utrzymanie rabat na terenie Gminy Łaziska Górne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamóienia obejmije 4 zadania: Zadanie I - groby wojenne i pomniki- 6 szt:opieka nad grobami wojennymi obejmować będzie, mycie i sprzątanie wszystkich grobów (po okresie zimowym i każdorazowo przed świętami, dostarczenie kompozycji z żywych kwiatów na każdy grób , - dostarczenie zniczy po minimum 3 sztuki na każdy grób . Zadanie II - prace sadzeniowe na istniejących rabatach i donicach.Zadanie obejmuje wykonanie: - zakupu materiału roślinnego oraz wykonanie 2 nasadzeń (okres wiosenny i letni) na rabatach i donicach. Łączna powierzchnia rabat: około 450m2 x 2 nasadzenia. Powierzchnia 1 donicy: 0,4m2 x 17szt. donic istniejących, zlokalizowanych w pobliżu siedziby Urzędu Miejskiego w Łaziskach Górnych. Zadanie III - zakładanie nowych rabat kwiatowych w terminie od 4 czerwca do 29 czerwca 2012r. 1. Zadanie obejmuje zakup materiału oraz założenie nowej rabaty na styku ul. Wiosennej/Spokojnej. Zamawiający planuje stworzenie kompozycji, w skład której wejdzie jałowiec płożący w odmianach - 380szt. (nasadzenia na agrowłókninie). 2. Zadanie obejmuje również wykonanie kompozycji kwiatowych (letniej) w nowo zakupionych przez Zamawiającego donicach w ilości do 10szt. Powierzchnia 1 donicy: 0,4m2 Przed przystąpieniem do pracy donice należy wypełnić ziemią z hydrożelem oraz nawozem o spowolnionym działaniu typu osmocote. Zadanie obejmuje również: podlewanie, odchwaszczanie i odnowę nowych rabat przez cały sezon. Po zakończeniu sezonu Wykonawca usunie materiał z donic. Zadanie IV - zieleń przyuliczna -ronda, realizacja od 4 czerwca do 29 czerwca 2012r. 1. Rondo przy Urzędzie Miejskim. Zamawiający planuje przebudowę ronda polegającą na stworzeniu na istniejącym rondzie 4 trójkątów o podstawie ok. 120cm i powierzchni ok. 3m2, w związku z powyższym na miejscu trójkątów koniecznym będzie usunięcie starej roślinności. 2. Rondo przy stacji paliw Shell. Zadanie obejmuje również poprawę jakości pasków zieleni wokół ronda poprzez nasadzenia na skarpie po prawej stronie ronda. Pozostała powierzchnia skarpy zostanie obsypana korą. Zadanie obejmuje również: podlewanie, odchwaszczanie i odnowę rabat przez cały sezon..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00 - Fotokopiarki 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania 03.12.12.10 - Kompozycje kwiatowe 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę ( w ramach jednej umowy) w zakresie związanym z przedmiotem zamówienia, tj. polegającą na zakładaniu i utrzymaniu rabat, o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w pkt 8.2 niniejszej specyfikacji. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy warunek wykonawcy mogą spełnić łącznie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca winien wykazać, że dysponuje: - co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie ogrodnicze lub uprawnienia kwalifikacyjne NOT SITO. Osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika zadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia opisanego w pkt 8.3 niniejszej specyfikacji. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy warunek wykonawcy mogą spełnić łącznie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 20 000 zł. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy warunek wykonawcy mogą spełnić łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego dokumentu polisy ubezpieczeniowej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz oferty. 2. Do oferty należy załączyć dokument pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, który jest wymagany w sytuacji, gdy z dokumentu rejestrowego nie wynika uprawnienie osoby do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W/w dokument może być doręczony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Harmonogram rzeczowo-finansowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewidział możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczących: a) terminu realizacji przedmiotu umowy, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami leżącymi po stronie zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od zamawiającego jaki i wykonawcy, takimi jak warunki atmosferyczne, b) oznaczenia danych dotyczących zamawiającego i wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.laziska.um.gov.pl/RZP-008-12
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 43-170 Łaziska Górne, Pl. Ratuszowy 1 , Punkt Obsługi Interesanta, cena 5 zł lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2012 godzina 10:00, miejsce: 43-170 Łaziska Górne, Pl. Ratuszowy 1 , Punkt Obsługi Interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁAZISK GÓRNYCH
- Dostawa pomp średniociśnieniowych do wody czystej typu OS lub równoważnych dla Zakładu Przeróbki Mechanicznej Węgla i Zakładu Wzbogacania i Odsiarczania Miałów Energetycznych Oddziału KWK ,,Bolesław Śmiały"
- Świadczenie kompleksowych usług sprzątania dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Bolesław Śmiały.
więcej: przetargi w Łaziskach Górnych »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie pasa drogowego na terenie powiatu iławskiego w 2025 r.
- "Pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie Gminy Miejskiej Rumia w 2025 roku - STREFA III"
- "Balneum Glacensis - Rewitalizacja "wyspy" w minipark uzdrowiskowy w Polanicy-Zdroju"
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn: "Rodzinna gralnia plenerowa - wiklinowy zakątek".
- Konserwacja i utrzymanie terenów zieleni wokół obiektów Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów
- Bieżące utrzymanie terenów zielonych w pasach drogowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
więcej: Kompozycje kwiatowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.