Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-17
Susiec: Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest na terenie gminy Susiec z obiektów osób fizycznych i gminy oraz zbiórka i utylizacja zalegającego eternitu u osób fizycznych
Numer ogłoszenia: 47080 - 2011; data zamieszczenia: 17.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Susiec , ul. Tomaszowska 2, 22-672 Susiec, woj. lubelskie, tel. 084 6654868, faks 084 6654893.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.susiec.akcessnet.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest na terenie gminy Susiec z obiektów osób fizycznych i gminy oraz zbiórka i utylizacja zalegającego eternitu u osób fizycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usuwaniu i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest na terenie gminy Susiec z obiektów osób fizycznych i gminy oraz zbiórka i utylizacja zalegającego eternitu u osób fizycznych. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wykazy nieruchomości , z których mają zostać usunięte wyroby zawierające azbest i skontaktuje się telefonicznie z każdym właścicielem nieruchomości w celu uzgodnienia terminu wykonania usługi. Zamawiający przewiduje zdemontowanie pokryć dachowych z płyt zawierających azbest z budynków mieszkalnych i gospodarczych na posesjach osób fizycznych oraz budynkach gminnych na terenie gminy Susiec w ilości około 3 000 m2 i odebranie zalegających na posesjach od osób prywatnych płyt azbestowych (zdemontowanych wcześniej lub składowanych) z ich transportem i utylizacją w ilości około 1 000 m2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z prawem obowiązującym w tym zakresie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą wykazać i udokumentować , że posiadają: 1.Decyzję administracyjną wydaną przez właściwy organ -pozwolenie na wytwarzanie (demontaż) odpadów zawierających azbest na terenie powiatu tomaszowskiego. 2.Zezwolenie na prowadzenie działalności z zakresie składowania odpadów niebezpiecznych albo kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę umowy z właścicielem specjalistycznego składowiska odpadów niebezpiecznych, który posiada odpowiednie zezwolenie w zakresie składowania materiałów zawierających azbest. 3.Zezwolenie ba transport odpadów niebezpiecznych o kodach 17 06 01 - materiały zawierające azbest, kod 17 06 05 - materiały konstrukcyjne zawierające azbest.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wstrzymania usług przez zamawiającego, ze względu na czynniki , których zamawiający nie mógł przewidzieć w momencie ogłaszania przetargu. 2.Wystapienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (oberwanie chmury, gwałtowna ulewa, gwałtowna wichura). 3.zmiana stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.susiec.akcessnet.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Susiec, ul. Tomaszowska 2, 22-672 Susiec, pokój nr 9 lub pisemne zam. za zaliczeniem pocztowym. Cena(wersja papierowa) specyfikacji istotnych warunków zamówienia wynosi 5,00 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Susiec, ul. Tomaszowska 2, 22-672 Susiec, Sekretariat (pokój nr 12)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowane w części z dotacji Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie współfinansowanej przez NFOŚiGW..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SUSIEC
więcej: przetargi SUSIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usuwanie azbestu z terenu powiatu obornickiego w roku 2024 - z wyłączeniem beneficjentów działania A1.4.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu obornickiego w 2024 roku - beneficjenci działania A1.4.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
- "Usuwanie wyrobów zawierających azbest pochodzących z gospodarstw rolnych zlokalizowanych na terenie gminy Koźminek w latach 2024-2026"
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Irządze w 2024 roku
- Usuwanie azbestu z terenu gminy Kawęczyn w 2024 roku
- Likwidacja wyrobów zawierających azbest na terenie Powiatu Gnieźnieńskiego w 2024 r.
więcej: Usługi usuwania azbestu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.