Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-26
Katowice: Druk i dostawa biletów jednorazowych i okresowych komunikacji miejskiej
Numer ogłoszenia: 470820 - 2012; data zamieszczenia: 26.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego , ul. Barbary 21a, 40-053 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 7438401, 7438501, faks 0-32 2519745.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kzkgop.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Związek Międzygminny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk i dostawa biletów jednorazowych i okresowych komunikacji miejskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa w latach 2013-2014 125 mln. szt. biletów jednorazowych oraz 5 mln. szt. biletów okresowych komunikacji miejskiej (z czego ok. 85% stanowić będą bilety miesięczne i kwartalne, a 15% - bilety 24- i 48-godzinne oraz kilkudniowe). Bilety drukowane będą na papierze dostarczonym przez Zamawiającego (arkusze o wymiarach 610 x 860 mm, gramatura papieru 90 + 5 g/m2) zgodnie z wzorami zawartymi w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. W ramach przedmiotu zamówienia, przy każdorazowej zmianie cen, szaty graficznej biletów, wykonawca wykona specimeny w ilości 20 szt. każdego nominału biletu, który uległ zmianie.
Kod CPV 79823000-9 - usługi drukowania i dostawy.
1. Wymagania dotyczące biletów jednorazowych:
a) bilet jednorazowy winien mieć wymiar: 6,6 cm x 3,5 cm.
b) bilety winny być klejone w bloczkach po 100 szt., umieszczonych w tzw. opakowaniu zbiorczym po 100 bloczków (np. folia przezroczysta).
Każdorazowa partia biletów winna być dostarczona w paczkach, tj. tzw. opakowaniu transportowym, na które składa się 5 opakowań zbiorczych.
1.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany obecnych wzorów biletów, w tym także kształtu hologramu, oraz wprowadzenia nowych dodatkowych wzorów w trakcie trwania Umowy oraz zmiany treści umieszczonej na odwrocie biletu. Projekt graficzny biletu przygotowywany będzie przez Wykonawcę. Koszt wykonania nowych projektów lub zmiany kształtu hologramu powinien być wliczony w cenę biletów.
1.2. Wymagane zabezpieczenie biletów:
a) numer świecący w UV,
b) mikrodruk o treści KZK GOP,
c) gilosz,
d) hologram (o wymiarach 12 x 4 mm),
e) farba termiczna:
- kolor nr 2708,
- miejsce nasycenia - strzałki wskazujące miejsce kasowania,
- wysokość temperatury powodującej przebarwienie koloru + 31 stopni C .
2. Wymagania dotyczące biletów okresowych:
2.1. Wymiary biletów:
a) bilety miesięczne, kwartalne, wakacyjne i R-1: 7 cm x 9,7 cm
b) bilety 24- i 48-godzinne oraz kilkudniowe: 14 cm x 3,5 cm
2.2. Wymagane zabezpieczenie biletów:
a) tło reliefowe z podłużnym napisem KZK GOP w górnej połowie biletu (nie dotyczy biletów 24- i 48-godzinnych oraz kilkudniowych),
b) kostka przeciw ksero w dolnej połowie biletu (nie dotyczy biletów 24- i 48-godzinnych oraz kilkudniowych),
c) numer serii biletu święcący w UV (kolor do uzgodnienia),
d) mikrodruk o treści KZK GOP,
e) hologram o powierzchni ok. 1 cm2 dla biletów miesięcznych, kwartalnych, wakacyjnych i R-1 oraz ok. 1,4 cm2 dla biletów 24- i 48-godzinnych oraz kilkudniowych,
f) gilosz: lewa strona biletu 1,2 cm i prawa - 0,3 cm (nie dotyczy biletów 24- i 48-godzinnych oraz kilkudniowych oraz R-1),
g) farba termiczna - wysokość temperatury powodującej przebarwienie koloru +310 C, kolor i miejsce na bilecie do uzgodnienia, powierzchnia 1 cm2 ,
h) farba sekretna.
2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany obecnych wzorów biletów oraz wprowadzenia nowych dodatkowych wzorów w trakcie trwania Umowy. Projekty graficzne będą przygotowywane przez Wykonawcę. Koszt wykonania nowych projektów powinien być wliczony w cenę biletów.
3. Zamawiający wymaga aby bilety dostarczane były przez Wykonawcę do magazynu Zamawiającego. Transport musi być chroniony przez wyspecjalizowaną firmę.
4. Zamawiający przewiduje, że bilety będące przedmiotem zamówienia dostarczane będą przez okres 2 lat w częściach, których wielkość zależy od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego na bilety. Ilości druku poszczególnych nominałów biletów w każdej z części realizacji przedmiotu zamówienia oraz termin jej realizacji każdorazowo określony zostanie przez Zamawiającego w pisemnym zleceniu.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.
6. Z uwagi na charakter usługi i specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie wyraża zgody, aby jakąkolwiek część zamówienia, za wyjątkiem wykonania hologramu, powierzono podwykonawcom.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia przez wykonawców wadium w niniejszym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - usług, odpowiadającym swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, to jest druku biletów lub innych dokumentów numerowanych i zabezpieczonych w sposób opisany w pkt. 2, o łącznej wartości nie mniejszej niż 700 tys. zł (słownie: siedemset tysięcy złotych) i przedstawią dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie
ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, to jest druku biletów lub innych dokumentów numerowanych i zabezpieczanych w sposób opisany w pkt. 2, o łącznej wartości nie mniejszej niż 700 tys. zł netto (słownie: siedemset tysięcy złotych netto), zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ oraz dokumentów potwierdzających, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca:
a) posiadał przynajmniej trzy z niżej wymienionych zabezpieczeń produkcji biletów i przechowywania papieru oraz biletów:
- 24 godzinna ochrona przez wyspecjalizowane służby ochroniarskie,
- system alarmowy włamania i napadu,
- system sygnalizacji pożaru,
- telewizyjny system nadzoru,
- elektroniczny system kontroli dostępu do pomieszczeń,
- system alarmowy osobisty,
- system transmisji alarmu.
b) zapewnił zabezpieczenie biletów hologramem typu Hot stamping.
Dopuszcza się trzy możliwości:
- hologram z logo Zamawiającego wytwarzany obecnie przez firmę Holografia Polska s.c. z siedzibą w Pietrzykowicach gm. Kąty Wrocławskie, ul. Smolecka 22,
- nowy hologram ze znakiem zastrzeżonym tylko i wyłącznie dla Zamawiającego. W przypadku tym matryca wykonana będzie na koszt Wykonawcy. Projekt hologramu załączony zostanie do oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmian w projektach Wykonawcy, którego oferta wybrana zostanie jako najkorzystniejsza.
- hologram własny Wykonawcy, pod warunkiem zastrzeżenia danego hologramu.
Ocena spełnienia wymagania określonego lit. a) zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o posiadaniu zabezpieczenia produkcji i przechowywania papieru oraz biletów zgodne z pkt 3 Formularza ofertowego (Załącznik nr 2 do SIWZ); natomiast wymagania określonego lit. b) zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa w pkt 5.6. SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 200 tys. zł.
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonej przez Wykonawcę opłaconej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia co najmniej 200 tys. zł.(słownie: dwieście tysięcy zł)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- hologram z logo Zamawiającego - dokument potwierdzający porozumienie z firmą Holografia Polska s.c. (oświadczenie firmy Holografia Polska s.c., list intencyjny, umowa wstępna, porozumienie itp.)
- nowy hologramu dla Zamawiającego - projekt wzoru nowego hologramu,
- hologram własny Wykonawcy - potwierdzone notarialnie dokumenty poświadczające zastrzeżenie hologramu (rejestracja w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Producentów Hologramów, rejestracja w Urzędzie Patentowym).
Oświadczenie o posiadaniu zabezpieczenia produkcji i przechowywania papieru oraz biletów zgodne z pkt 3 Formularza ofertowego (Załącznik nr 2 do SIWZ).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kzkgop.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego, 40-053 Katowice, ul. Barbary 21A, I piętro, pokój 138 (Wydział Zamówień Publicznych).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2012 godzina 12:30, miejsce: Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego, 40-053 Katowice, ul. Barbary 21A, parter, pokój nr 014 (kancelaria) w godzinach pracy KZK GOP, tj. w godzinach od 7:00 do 15:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa mebli
- Zakup i dostawa opakowań na ślady i dowody rzeczowe: koperty foliowe, koperty osuszające, pudełka kartonowe, opaski zaciskowe, taśmy zabezpieczające w rolce, rękawy osuszające.....
- Dostawa pułapek wodnych, filtrów powietrza, mankietów noworodkowych, czujników
- Wykonanie wszelkiego rodzaju napraw mechanicznych w pojazdach służbowych marki Mercedes Sprinter oraz samochodach osobowych wyposażonych w wideorejestrator w garnizonie Policji województwa śląskiego
- Dostawa zestawu makiet dydaktycznych do modulacji i badań sygnałów w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Zakup i sukcesywna dostawa ogumienia letniego dla pojazdów Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku i dostawy plakatów oraz magazynu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- Druk materiałów informacyjno - promocyjnych dla Wydziału Promocji i Sportu Urzędu Miasta Płocka na rok 2025
- Druk i dostawa miesięcznika Lubelskie Aktualności Rolnicze
- Usługi drukarskie na potrzeby realizacji operacji pn. "Opracowanie innowacyjnych produktów i technologii pozyskiwania, produkcji i przetwórstwa mleka typu A2 w nowym kompleksie hodowlano-wdrożeniowym"
- "Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (3 części)"
- Druk gazety "Nasze Bielany" w 2025 roku
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.