eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › dostawa jednego fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczogaśniczego zgodnie z PN-EN 1846-1 M-2-6-2000(2500)-8/1600-1 (GBA-2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-11

POZYCJA 47082

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Radom: dostawa jednego fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczogaśniczego zgodnie z PN-EN 1846-1 M-2-6-2000(2500)-8/1600-1 (GBA-2 : 2,5/16) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Radomiu, do kontaktów: st. kpt mgr Jarosław Czyż, mł. kpt. Stanisław Dębski, ul. B. Limanowskiego 29A, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3688900, fax 048 3688909. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.straz.radom.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa Straż Pożarna; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa jednego fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczogaśniczego zgodnie z PN-EN 1846-1 M-2-6-2000(2500)-8/1600-1 (GBA-2 : 2,5/16). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Komenda Miejska PSP, 26 600 Radom ul. B. Limanowskiego 29A. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa jednego fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo gaśniczego zgodnie z PN-EN 1846-1 M-2-6-2000(2500)-8/1600-1 (GBA-2 : 2,5/16). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W postępowaniu mogą brać udział Dostawcy: - którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Pzp); - których produkowane pojazdy posiadają ważny certyfikat zgodności wydany przez JCW CNBOP lub inną notyfikowaną jednostkę certyfikującą, - którzy w okresie ostatnich trzech lat, lub jeżeli okres działalności jest krótszy w okresie prowadzenia działalności wykonali co najmniej 10 zabudów tego typu pojazdów, - udzielą min. 24 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia, - zapewni 72 godzinny czas przyjazdu serwisu do zgłoszonej usterki. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 34.14.42.19 - 34.14.42.19 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wadium w wysokości 10.000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą brać udział Dostawcy: - którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Pzp); - których produkowane pojazdy posiadają ważny certyfikat zgodności wydany przez JCW CNBOP lub inną notyfikowaną jednostkę certyfikującą, - którzy w okresie ostatnich trzech lat, lub jeżeli okres działalności jest krótszy w okresie prowadzenia działalności wykonali co najmniej 10 zabudów tego typu pojazdów, - udzielą min. 24 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia, - zapewni 72 godzinny czas przyjazdu serwisu do zgłoszonej usterki. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tryb oceny ofert: - Oceny ofert będzie dokonywała Komisja Przetargowa - Oferty ocenione będą w dwóch etapach: I etap: ocena w zakresie wymagań formalnych i kompletności oferty: Oferty nie spełniające wymagań określonych ustawą o zamówieniach publicznych i SIWZ zostaną odrzucone. II etap: ocena merytoryczna według kryteriów określonych poniżej: W II etapie rozpatrywane będą oferty nie podlegające odrzuceniu, złożone przez oferentów nie podlegających wykluczeniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Każdy Dostawca składa oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy ( PZP ) z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) o możliwości ubiegania się o zamówienie (Załącznik nr 2), oraz oświadczenie zgodnie art. 24 w/w ustawy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Załącznik nr 3). 2) Ponadto Dostawcy biorący udział w postępowaniu winni złożyć dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy PZP. A. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. Zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. C. Inne dokumenty/upoważnienia uprawniające osobę/osoby podpisujące ofertę do jej podpisania, o ile nie wynika to z dokumentu. D. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; F. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie A -E, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, lub: dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedni kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej. G. Wypełniony formularz "Streszczenie oferty" (Załącznik nr 4). H. Wypełniony formularz "Oświadczenie" (Załącznik Nr 5) o wykonaniu min. 10 średnich samochodów ratowniczo - gaśniczych zgodnie z PN-EN 1846-1 M-2-6-2000(2500)-8/1600-1 (GBA-2 : 2,5/16). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zweryfikowania prawdziwości oświadczenia na podstawie dokumentów źródłowych, które na wniosek Zamawiającego Dostawce obowiązany będzie przedstawić I. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w dopuszczonej ustawą PZP formie. J. Certyfikat zgodności wyrobu wydany przez CNBOP Józefów lub inną jednostkę notyfikowaną uprawnioną do jego wydania oraz strony załącznika do certyfikatu niezbędne do potwierdzenia spełnienia wymagań wymienionych w "Streszczeniu oferty" w tabeli pkt. od 4 do 8. Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem zgodnie z zapisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. W sprawie rodzaju dokumentów .. (Dz. U. z dnia 24.05.2006r. Nr 87 poz. 605 z 2006 roku). Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów dokumentów wymienionych w niniejszej SIWZ zgodnie z zapisami w/w rozporządzenia. Dokumenty, o których mowa w punkcie F, są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 80 2. Termin dostawy (%) 10 3. Parametry techniczne (%) 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.radom.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym wartość przesyłki priorytetowej poleconej. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 18.10.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.09.2006, godzina 11:30, Komenda Miejska Państwowej Strazy Pożarnej w Radomiu, 26-600 Radom, ul. Limanowskiego 29A, sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.