eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówOpracowanie projektu na budowę parkingu przy ul. Okrężnej w Sulechowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-07

Sulechów: Opracowanie projektu na budowę parkingu przy ul. Okrężnej w Sulechowie
Numer ogłoszenia: 47104 - 2008; data zamieszczenia: 07.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, fax 068 3854686.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu na budowę parkingu przy ul. Okrężnej w Sulechowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienia obejmuje, w ramach zadania pod nazwą Budowa parkingu przy ul. Okrężnej w Sulechowie na nieruchomości oznaczonej geodezyjnie w ewidencji gruntów numerem 183/1, opraco-wanie: 1.1. dokumentacji projektowej, w tym: 1) projekty budowlane w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych - 5 kpl, 2) projekty wykonawcze - 5 kpl, przy czym projekt budowlany i wykonawczy musi uwzględniać branżę drogową i odwodnienie terenu - drenaże, kanalizacja deszczowa, odwodnienie powierzchniowe wg potrzeb; 3) przedmiary robót z wyliczeniem ilości - 1 kpl; 4) informacja dotycząca planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 1 egz 1.2. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - 1 kpl, 1.3. projektu zagospodarowania terenu - 1 kpl; 1.4. projektu organizacji ruchu na czas wykonania robót - 2 egz.; 1.5. projektu stałej organizacji ruchu - 2 egz.; 1.6. opracowań kosztowych, w skład których wchodzą: 1) kosztorysy inwestorskie szczegółowe z zestawieniem materiałów i sprzętu - 1 kpl, 2) kosztorysy nakładcze (szczegółowe bez cen) - 1 kpl, 3) kosztorysy uproszczone ofertowe - 1 kpl, 4) zbiorcze zestawienie kosztów (ZZK) - 1 egz. 1.7. matrycy lewostronnej do celów projektowych w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji projektowej. 2. Zamówienie musi być wykonane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego - Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1133) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zmianami) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pro-gramu funkcjonalno-użytkowego, natomiast projekty organizacji ruchu muszą być zgodne z art. 10 ust. 12 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) w związku z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. Nr 177, poz. 1729). 3. Dokumentacja projektowa musi uwzględniać użytkowanie parkingu przez osoby niepełnosprawne. 4. Zakres opracowania musi obejmować ewentualne projekty przebudowy infrastruktury podziemnej i naziemnej wynikające z uzgodnień branżowych z właścicielami sieci. 5. Dokumentację projektową oraz opracowania kosztowe należy opracować z podziałem na branże. 6. Dokumentacja projektowa musi zawierać w opisie wszystkie dane stanowiące podstawę do przyjętych rozwiązań projektowych. 7. Dokumentacja projektowa musi uwzględniać zapisy z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, zawierać wszystkie niezbędne uzgodnienia, a także jeśli będą wymagane: decyzję o lo-kalizacji inwestycji celu publicznego, decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na reali-zację przedsięwzięcia, uzgodnienia z Lubuskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków oraz zostać zatwierdzona pozwoleniem na budowę. Wszelkie opłaty z tym związane ponosi Wykonawca. 8. Wykonawca przed złożeniem wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę będzie obowią-zany przedstawić i skonsultować z Zamawiającym rozwiązania materiałowe oraz ostateczną wersję opracowań. 9. Ilości podane w pkt 1 nie obejmują egzemplarzy niezbędnych do uzyskania uzgodnień i pozwolenia na budowę. 10. Przekazanie przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w pkt 1 wraz z matrycą lewostronną do celów projektowych i pozwoleniem na budowę nastąpi w siedzibie Zamawiającego i wymaga protokolarnego potwierdzenia. 11. Opracowania określone w pkt 1 muszą zostać przekazane Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej w formacie otwartym (np. pdf, jpg). 12. Zamówienie może być wykonywane przy pomocy podwykonawców.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1.1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Sytuacja finansowa: Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że wynagrodzenie za zakres przedmiotu zamówienia będzie wypłacone jednorazowo na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę po zakończeniu prac i dokonaniu ich odbioru. 1.3. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia stanowisk projektantów z uprawnieniami do projektowania branży drogowej. 1.4. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem, udokumentowanym referencjami, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech dokumentacji projektowych w branży drogowej. 2. Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty: a) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. b) Wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.sulechow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Urząd Miejski Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów pok. 119b.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2008 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Urząd Miejski Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów Biuro Obsługi Interesanta, pok. 002.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.