eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiliczModernizacja ogródka jordanowskiego u zbiegu ulic Trzebnickiej i Powstańców Wielkopolskich w Miliczu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-26

Milicz: Modernizacja ogródka jordanowskiego u zbiegu ulic Trzebnickiej i Powstańców Wielkopolskich w Miliczu
Numer ogłoszenia: 471136 - 2012; data zamieszczenia: 26.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 392474 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Milicz, ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 071 3840004 w. 314, faks 071 3841119.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ogródka jordanowskiego u zbiegu ulic Trzebnickiej i Powstańców Wielkopolskich w Miliczu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja ogródka jordanowskiego u zbiegu ulic Trzebnickiej i Powstańców Wielkopolskich w Miliczu. W zakres niniejszego zamówienia wchodzą następujące elementy: -roboty ziemne - wykonanie nawierzchni w strefach bezpiecznych oraz parkingu rowerowego -roboty betonowe - fundamenty elementów małej architektury, -roboty montażowe - montaż elementów małej architektury, wyposażenie placu zabaw, montaż ogrodzenia, ławek parkowych i koszy na śmieci. -roboty remontowe - remont urządzeń placu zabaw. Przedmiot zamówienia jest zgodny z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót opracowaną przez: Piotra Musielaka prowadzącego działalność pod nazwą: SIGMA Projektowanie i Obsługa Inwestycji, Szkaradowo 120, 63-930 Jutrosin, stanowiącymi Załącznik nr 11 do Specyfikacji. Załączony przedmiar, stanowiący część dokumentacji projektowej, jest materiałem pomocniczym (wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominiecie oraz brak rozpoznania zakresu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego). Z uwagi na przyjętą w istotnych postanowieniach umowy zasadę wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie przedmiotowego zadania, dokumentacja projektowa, będąca integralną częścią Specyfikacji, nie obejmuje przedmiaru robót zgodnie z § 4 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. Nr 202, poz. 2072) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego. Przedmiar robót, wchodzący w skład Załącznika nr 11 do Specyfikacji, określa wyłącznie zakres i wielkość zadania i nie stanowi podstawy do sporządzenia kosztorysu ofertowego. Kosztorys ofertowy nie jest wymagany. Dokładne dane, niezbędne do wyceny ww. zadania i obliczenia ceny należy określić na podstawie dokumentacji projektowej oraz wizji lokalnej, przeprowadzonej na miejscu budowy. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty wynikające wprost z dokumentacji projektowej, jak również wszystkie pozostałe koszty, bez których nie można należycie wykonać zamówienia. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.21.72 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków rekreacyjnych 45.21.21.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Inter - FLORA Sp. z o. o., ul. W. Grabskiego 22, 55-011 Siechnice, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 444664,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 362093,62

  • Oferta z najniższą ceną: 362093,62 / Oferta z najwyższą ceną: 418000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.