To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-26
Gdańsk: Wykonywanie prac porządkowych związanych z utrzymaniem czystości wewnątrz budynków Oddziału Okręgowego NBP w Gdańsku zlokalizowanych przy ul. Okopowej 1 i ul. Subisława 20, przez okres 24 m-cy.
Numer ogłoszenia: 471270 - 2012; data zamieszczenia: 26.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 385478 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Gdańsku, ul. Okopowa 1, 80-958 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3014831 do 33, faks 58 3002508.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie prac porządkowych związanych z utrzymaniem czystości wewnątrz budynków Oddziału Okręgowego NBP w Gdańsku zlokalizowanych przy ul. Okopowej 1 i ul. Subisława 20, przez okres 24 m-cy..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonywanie prac związanych z utrzymaniem czystości pomieszczeń administracyjno - biurowych w budynkach Narodowego Banku Polskiego Oddział Okręgowy w Gdańsku ul. Okopowa 1 oraz ul. Subisława 20, w zakresie i częstotliwości określonej w Załączniku nr 1 i 2 do SIWZ. 1. Wyżej wymienione usługi muszą być wykonywane w sposób profesjonalny przy użyciu profesjonalnych środków myjących, czyszczących, konserwujących. 2. Sprzątaniem nie jest objęty sprzęt komputerowy, kserokopiarki, faksy. 3. Wykonanie prac porządkowych winno odbywać się w godzinach 6.00-22.00 w przedziałach czasowych określonych w załączniku nr 3 do SIWZ. 4. Wykonawca jest zobowiązany w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p. poż. oraz ponosić odpowiedzialność za szkody powstałe wobec pracowników Oddziału, osób trzecich (zewnętrznych) oraz majątku Oddziału w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 5. Wykonawca będzie niezwłocznie informował o wszelkich usterkach technicznych, powstałych w czasie wykonywania przedmiotu zamówienia oraz o wszelkich nieprawidłowościach w stanie poszczególnych pomieszczeń urządzeń i umeblowania budynku. 6. Zakres rzeczowy prac porządkowych objęty zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest wykonać przy użyciu własnego sprzętu, środków czyszczących, myjących, konserwujących i materiałów (worki do pojemników na odpady) oraz swoimi pracownikami, za których działania jest odpowiedzialny. Zamawiający dopuszcza powierzenie wyodrębnionych prac, np. mycie okien i elewacji metodą alpinistyczną, okresową konserwację posadzek z kamienia, podwykonawcom. Wykonawca jest odpowiedzialny za zlecone do podwykonania prace oraz skutki działania podwykonawcy, tak jak w pkt. 4. 7. Środki czyszczące, myjące, konserwujące używane przez Wykonawcę i ewentualnych podwykonawców do realizacji zamówienia winny posiadać atesty, tzn. spełniać wymagania bezpieczeństwa użytkowania, nie stanowić zagrożenia dla życia, mienia i środowiska naturalnego oraz posiadać aktualny termin ważności..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.10.00 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien 90.91.11.00 - Usługi sprzątania miejsc noclegowych 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.80.00 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Inwemer System Sp. z o.o., ul. Sulejowska 45, 97-300 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 235000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 249172,85
Oferta z najniższą ceną: 165905,35 / Oferta z najwyższą ceną: 498429,06
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- REMONT RAMPY ZAŁADUNKOWEJ MAGAZYNU TECHNICZNEGO W ARESZCIE ŚLEDCZYM W GDAŃSKU
- Zakup fabrycznie nowego samochodu na potrzeby Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Sukcesywna dostawa środków czystości
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych dla jednostek organizacyjnych UG wg. części : Cz. I- sukcesywna dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych, Cz. II- sukcesywna dostawa mydła do rąk
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń w budynku Instytutu Oceanografii i Geografii Uniwersytetu Gdańskiego w Gdyni przy al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 46.
- Wydruk i dostawa książki: XVI Konferencja Polskiego Muzealnictwa Morskiego i Rzecznego.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń będących w użytkowaniu Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży oraz Hufca Pracy w Łomży ul. Księcia Janusza I 3, 18-404 Łomża.
- Usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach DSDiK w latach 2025-2027
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o
- "Usługa utrzymania czystości w budynkach Instytutu Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego w podziale na dwie części"
- Świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu w budynku Sądu Rejonowego w Otwocku
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.