Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-03
Łaziska Górne: Dostawa poczęstunku dla uczniów uczestniczących
w zajęciach pozalekcyjnych w 6 szkołach z terenu Łazisk Górnych,
w ramach realizowanego projektu EDU EUREKA - pomysł na edukację, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 47127 - 2010; data zamieszczenia: 03.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 3 , ul. Powstańców 6, 43-173 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 32 737 01 17, faks 32 737 01 17.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.g3.laziska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa poczęstunku dla uczniów uczestniczących w zajęciach pozalekcyjnych w 6 szkołach z terenu Łazisk Górnych, w ramach realizowanego projektu EDU EUREKA - pomysł na edukację, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa poczęstunku dla uczniów uczestniczących w zajęciach pozalekcyjnych w 6 szkołach z terenu Łazisk Górnych, w ramach realizowanego projektu EDU EUREKA - pomysł na edukację finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przez dostawę poczęstunku należy rozumieć dostarczenie artykułów spożywczych zestawionych w 4 rodzajach zestawów wyszczególnionych w Formularzu ofertowym. Ilość uczniów uczestniczących w zajęciach i korzystających z poczęstunku wynosi 340, podzielonych na 10-cio osobowe grupy. Każda grupa uczestniczy 1 raz w tygodniu w dwugodzinnych zajęciach. W poszczególnych szkołach ilość uczniów objętych projektem wynosi: 1.Szkoła Podstawowa nr 1 - 80 uczniów ( 8 grup) 2.Szkoła Podstawowa nr 5 - 40 uczniów ( 4 grupy) 3.Szkoła Podstawowa nr 6 - 60 uczniów ( 6 grup) 4.Gimnazjum nr 1 - 50 uczniów ( 5 grup) 5.Gimnazjum nr 3 - 70 uczniów ( 7 grup) 6.Zespół Szkół im. Piastów Śląskich- 40 uczniów ( 4 grupy). Poczęstunek dostarczany będzie do miejsc wskazanych przez Zamawiającego obejmujących szkoły wyżej wymienione. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy dostarczenie zestawów wybranych przez zamawiającego na dany tydzień w następujących przewidywanych ilościach: 1 zestaw - nie więcej niż 340 szt. na tydzień x 4 tygodnie = nie więcej niż 1360 szt.; 2 zestaw - nie więcej niż 340 szt. na tydzień x 3 tygodnie = nie więcej niż 1020 szt.; 3 zestaw - nie więcej niż 340 szt. na tydzień x 3 tygodnie = nie więcej niż 1020 szt.; 4 zestaw - nie więcej niż 340 szt. na tydzień x 3 tygodnie = nie więcej niż 1020 szt.; Razem ilość poczęstunków, zestawionych w zestawach nie przekroczy 4420 szt. przez cały okres trwania umowy. Poczęstunek będzie musiał być dostarczany w okresie trwania umowy w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach popłudniowych między 14.00 a 18.00 , do miejsc wskazanych przez Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.20.00 - Czekolada i wyroby cukiernicze 15.81.21.00 - Wyroby ciastkarskie 15.32.10.00 - Soki owocowe 15.55.13.00 - Jogurt 03.22.21.11 - Banany 03.22.23.21 - Jabłka .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warynków udzaiłu w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Odpowiednio przygotowany formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 2 do specyfikacji. 2.Pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Do oferty należy załączyć dokument pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, który jest wymagany w sytuacji, gdy z dokumentu rejestrowego nie wynika uprawnienie osoby do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W/w dokument może być doręczony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku urzędowej zmiany stawek podatku VAT w okresie realizacji umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.g3.laziska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w sekretariacie w siedzibie zamawiającego przy ul. Powstańców 6, 43-173 Łaziska Górne.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, ul. Powstańców 6 , 43-173 Łaziska Górne, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z ŁAZISK GÓRNYCH
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Łaziskach Górnych
- Zakup oraz zabudowa stacji przygotowania i podawania wody pitnej i herbaty dla Polskiej Grupy Górniczej oddział KWK Bolesław Śmiały
więcej: przetargi w Łaziskach Górnych »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa warzyw i owoców świeżych, mrożonych i konserwowych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla spółki Termy Maltańskie sp. z o.o.
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych przeznaczonych na poczęstunek w I turze projektu "Też mogę!"
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych oraz wody mineralnej dla Politechniki Lubelskiej w podziale na 2 części
- Sukcesywne dostawy warzyw, jabłek, ziemniaków oraz kiszonek.
- Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w II kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
więcej: Banany »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.