eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławZawarcie umowy ramowej na dostosowywanie systemu z interfejsem Web o nazwie LSI-DIP (Lokalny System Informatyczny dla Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej) do potrzeb Zamawiającego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-19

Wrocław: Zawarcie umowy ramowej na dostosowywanie systemu z interfejsem Web o nazwie LSI-DIP (Lokalny System Informatyczny dla Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej) do potrzeb Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 471324 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Instytucja Pośrednicząca , ul. Strzegomska 2-4, 53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 77 65 809, faks 71 776 58 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dip.dolnyslask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu województwa dolnośląskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zawarcie umowy ramowej na dostosowywanie systemu z interfejsem Web o nazwie LSI-DIP (Lokalny System Informatyczny dla Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej) do potrzeb Zamawiającego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia określonego w umowie ramowej, zwanym w dalszej części SIWZ przedmiotem zamówienia, są usługi polegające na dostosowywaniu systemu z interfejsem Web o nazwie LSI-DIP (Lokalny System Informatyczny dla Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej) do potrzeb Zamawiającego w latach 2013-2014. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Na system LSI-DIP składają się następujące elementy: a) Lokalny System Informatyczny dla Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej; b) oprogramowanie umożliwiające wygenerowanie i zapis wniosku o dofinansowanie wraz z elementami biznes planu dla działań 1.1. i 1.2. Priorytet 1 oraz dla działań 5.1. i 5.3. Priorytet 5 Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 - generator wniosków o dofinansowanie; c) oprogramowanie Generator Wniosków o Płatność dla działań 1.1. i 1.2. Priorytet 1 oraz dla działań 5.1. i 5.3. Priorytet 5 Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Zamówienie będzie obejmowało do 2335 godzin pracy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu świadczenia wynikającego z umowy ramowej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 72.26.10.00 - Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania 48.33.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania projektami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełniać w/w warunek będą wykonawcy, którzy w zakresie doświadczenia zawodowego wykażą, że wykonali i wdrożyli (projekt, wykonanie, instalacja i konfiguracja) system informatyczny wykorzystywany w odpowiednich instytucjach lub programach operacyjnych w celu wsparcia procesu zarządzania z wykorzystaniem funduszy UE (np. lokalny system informatyczny, generator wniosków) lub jego zmianę lub uaktualnienie albo wykonali usługi polegające na tłumaczeniu, przystosowywaniu, zmianach układu lub jakichkolwiek innych zmianach w systemie, których celem była rozbudowa, przebudowa, rozwijanie, unowocześnianie, podwyższanie wersji (zwane upgradeowaniem), usuwanie problemów i awarii oraz konserwacja wykonanego przez innego Wykonawcę systemu informatycznego wykorzystywanego w odpowiednich instytucjach lub programach operacyjnych w celu wsparcia procesu zarządzania wykorzystaniem funduszy UE (np. lokalny system informatyczny, generator wniosków);

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełniać ww. warunek będą wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: wykażą, że dysponują (bądź udowodnią Zamawiającemu, iż będą dysponować zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia) co najmniej następującymi osobami: A.Kierownik Projektu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wyznaczył do tej roli minimum 1 osobę, która będzie: - posiadała wykształcenie wyższe informatyczne; - posiadała doświadczenia jako Kierownik Projektu w branży IT przez okres minimum 3 lat; - brała udział w roli kierownika projektu przez cały czas trwania projektu w co najmniej 3 projektach polegających na wdrożeniu systemu informatycznego wykorzystywanego w odpowiednich instytucjach lub programach operacyjnych w celu wsparcia procesu zarządzania wykorzystaniem funduszy UE (np. lokalnego systemu informatycznego, generatora wniosków) albo polegających na zmianie/uaktualnieniu albo wykonaniu projektu polegającej na tłumaczeniu, przystosowywaniu, zmianach układu lub jakichkolwiek innych zmianach w systemie, których celem była rozbudowa, przebudowa, rozwijanie, unowocześnianie, podwyższanie wersji (zwane upgradeowaniem), usuwanie problemów i awarii oraz konserwacja wykonanego przez innego Wykonawcę systemu informatycznego wykorzystywanego w odpowiednich instytucjach lub programach operacyjnych w celu wsparcia procesu zarządzania wykorzystaniem funduszy UE (np. lokalnego systemu informatycznego, generatora wniosków); B. Analityk. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wyznaczył do tej roli minimum 1 osobę, która będzie: - posiadała przynajmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku analityka w podmiocie realizującym projekty polegające na wykonaniu i wdrażaniu systemów informatycznych; - brała udział w roli analityka przez cały czas trwania projektu w co najmniej 3 projektach polegających na zaprojektowaniu i wdrożeniu systemu informatycznego albo polegających na zmianie/uaktualnieniu albo wykonaniu projektu polegającej na tłumaczeniu, przystosowywaniu, zmianach układu lub jakichkolwiek innych zmianach w systemie, których celem była rozbudowa, przebudowa, rozwijanie, unowocześnianie, podwyższanie wersji (zwane upgradeowaniem), usuwanie problemów i awarii oraz konserwacja wykonanego przez innego Wykonawcę systemu informatycznego; C. Specjalista technologii. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wyznaczył do tej roli minimum 1 osobę, która będzie: - posiadała wykształcenie wyższe informatyczne; - posiadała potwierdzone kwalifikacje w technologii, wskazanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia; - brała udział w roli realizatora (programisty/inżyniera oprogramowania) przez cały czas trwania projektu w co najmniej 1 projekcie polegającym na wdrożeniu systemu informatycznego albo polegających na zmianie/uaktualnieniu albo wykonaniu projektu polegającej na tłumaczeniu, przystosowywaniu, zmianach układu lub jakichkolwiek innych zmianach w systemie, których celem była rozbudowa, przebudowa, rozwijanie, unowocześnianie, podwyższanie wersji (zwane upgradeowaniem), usuwanie problemów i awarii oraz konserwacja wykonanego przez innego Wykonawcę systemu informatycznego; D. Specjalista baz danych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wyznaczył do tej roli minimum 1 osobę, która będzie: - posiadała wykształcenie wyższe informatyczne; - brała udział w roli projektanta baz danych przez cały czas trwania projektu w co najmniej 1 projekcie polegającym na wdrożeniu systemu informatycznego albo polegających na zmianie/uaktualnieniu albo wykonaniu projektu polegającej na tłumaczeniu, przystosowywaniu, zmianach układu lub jakichkolwiek innych zmianach w systemie, których celem była rozbudowa, przebudowa, rozwijanie, unowocześnianie, podwyższanie wersji (zwane upgradeowaniem), usuwanie problemów i awarii oraz konserwacja wykonanego przez innego Wykonawcę systemu informatycznego; - posiadała potwierdzone kwalifikacje w zakresie administracji i konfiguracji bazy danych wskazanej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Postanowienia umowne, których zmianę Zamawiający dopuszcza w trakcie realizacji umowy wraz z określeniem warunków tej zmiany: - zmianie mogą ulec osoby wskazane do kontaktu w razie, gdy nie będą już pracownikami Zamawiającego/Wykonawcy lub w razie zmiany zakresu ich obowiązków; - zmianie mogą ulec dane kontaktowe w razie, gdy podane w umowie staną się nieaktualne.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dip.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląska Instytucja Pośrednicząca ul. Strzegomska 2-4 53-611 Wrocław budynek Silver Forum I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Dolnośląska Instytucja Pośrednicząca ul. Strzegomska 2-4 53-611 Wrocław budynek Silver Forum I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienia udzielane w ramach umowy ramowej współfinansowane będą przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej RPO WD na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.