To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-20
Ogłoszenie nr 47132 - 2017 z dnia 2017-03-20 r.
Żmigród: Organizacja szkoleń na uczelni / szkole wyższej . Zajęcia wyjazdowe z grafiki komputerowej dla uczniów Technikum Informatycznego.
Numer referencyjny:
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZamówienie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt nr RPDS.10.04.01-02-0017/16 pn." Zawodowa przyszłość w rękach specjalistów z Doliny Baryczy"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 15612 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Szkół im. Jana Pawła II, krajowy numer identyfikacyjny
81669300000, ul.
ul. Willowa
5,
55140
Żmigród, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
713 853 666, faks
713 853 666, e-mail
beataw1@o2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja szkoleń na uczelni / szkole wyższej . Zajęcia wyjazdowe z grafiki komputerowej dla uczniów Technikum Informatycznego. Numer referencyjny:
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PZS.081.1.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:A. Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest usługa szkoleniowa polegająca na: a) przeprowadzeniu zajęć wyjazdowych w siedzibie Wykonawcy wyższej z wykorzystaniem sprzętu i bazy wykonawcy dla 95 uczniów technikum informatycznego b) zajęcia dla uczniów przeprowadzone muszą być w ramach 3 dniowej sesji wyjazdowej obejmującej 16 godzin zajęć (piątek-sobota-niedziela 4h/8h/4h) , w sumie całość przedmiotu niniejszej umowy obejmuje 112 godzin zajęć dla 95 uczniów c) zajęcia z grafiki komputerowej muszą obejmować pakiety: COREL, CAD, Adobe Photoshop d) zajęcia muszą być zorganizowane w roku 2017 - 4 grupy szkoleniowe (1 średnio na kwartał) oraz w roku 2018 - 3 grupy szkoleniowe (1 średnio na kwartał). Ostatnie zajęcia najpóźniej w październiku 2018r. - w każdej sesji weźmie udział od 10-15 uczniów oraz 2 opiekunów - opiekę nad uczniami zapewnia Zamawiający oddelegowując 2 nauczycieli e) prowadzącymi zajęcia musi być kadra Wykonawcy g) Wykonawca zapewnia podręczniki, materiały dydaktyczne dla 95 uczniów do nauki grafiki komputerowej, które po zakończonych zajęciach staną się własnością uczniów h) zadaniem Wykonawcy będzie przeprowadzenie egzaminu oraz wydanie certyfikatu ukończenia kursu z grafiki komputerowej i) Wykonawca zapewnia przewóz uczniów i nauczycieli w ramach każdego wyjazdu na zajęcia praktyczne, stanowiących przedmiot umowy, sprawnymi autokarami posiadającymi ważne badania techniczne oraz ubezpieczenia niezbędne do przewozu osób na terenie kraju. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zapewni bezpieczny przewóz uczniów i nauczycieli do miejscowości, stanowiącej cel wyjazdu na zajęcia oraz z powrotem. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo podstawić autokar lub autokary wraz z kierowcą w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego z uwzględnieniem harmonogramu ustalonego przez Strony umowy. Wskazanie miejsca i czasu wraz z planowaną liczbą uczestników nastąpi na 3 dni przed planowanym terminem zajęć praktycznych. Za początek świadczenia usługi przez Wykonawcę w ramach jednego wyjazdu na zajęcia każdorazowo uznane będzie podstawienie autokaru lub autokarów w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego w terminie, o którym mowa w ust.5, natomiast za zakończenie świadczenia usługi w ramach jednego wyjazdu na zajęcia każdorazowo uznane będzie odwiezienie uczestników uczniów i nauczycieli w miejsce podstawienia autokaru lub autokarów, o którym mowa powyżej. Czas transportu nie będzie doliczany do czasu przeprowadzania zajęć, wskazanego w § 1 niniejszej umowy. 2. Odległość Wykonawcy od siedziby Zamawiającego nie może przekraczać 52 km. 3. Wykonawca musi zapewnić Oprogramowanie dla uczniów na samodzielnych stanowiskach: - COREL na własność dla każdego ucznia - CAD i Photoshop udostępniony na czas realizacji zajęć dla każdego ucznia 4. Wykonawca musi zapewnić i udostępnić sale dydaktyczne na zajęcia 5. Szkolenie musi obejmować naukę z obsługi programów: - COREL Uczniowie poznają praktyczne rozwiązania w celu samodzielnego wykonania podstawowych projektów graficznych m.in: wykonywanie logo, wizytówek, ulotek i innych. - CAD Uczniowie poznają praktyczne rozwiązania w celu samodzielnego wykonania podstawowych projektów .Szkolenie musi obejmować moduł z językiem angielskim - Adobe Photoshop. Szkolenie musi obejmować zagadnienia (minimalny zakres szkolenia): Poziom podstawowy: Adobe Photoshop: - ustawienia programu, - rodzaje plików, - podstawowe palety, menu i narzędzia, - warstwy i przekształcanie warstw, - podstawy selekcji, wycinanie obiektów z tła, edycja zaznaczeń, - maski, - retusz i retusz z zachowaniem perspektywy, - korekta świateł, kolorów, ostrości, sylwetki ludzkiej i innych obiektów, - praca z tekstem, - praca z tabletami, - zapis pracy do wydruku 6. Zadaniem Wykonawcy będzie: a) przeprowadzenie ankiet: ewaluacyjnej dla uczniów oraz testów wiedzy ucznia przy rozpoczęciu szkolenia i jego zakończeniu b) prowadzenie dokumentacji: dzienniki zajęć, 7. Dokumentacja wymieniona w pkt. 6 będzie przekazywana przez Wykonawcę po każdych 3 dniowych zajęciach w ciągu 5 dni roboczych koordynatorowi projektu. 8. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot Umowy w terminie wg ustalonego harmonogramu biorąc pod uwagę §1 pkt 1 d) 9. Zamawiający zobowiązuje się do: a) Zapewnienia udziału uczniów w zajęciach - minimum 10 osób maximum 15 w każdej z 7 grup. Ostateczna liczba uczniów biorąca udział w sesji będzie podana najpóźniej na 7 dni przed realizacją zajęć przy uwzględnieniu powyższych wytycznych, co do liczebności grup. b) Wyznaczenia i zapewnienia obecności w sesjach szkoleniowych 2 nauczycieli z Zespołu Szkół Powiatowych w Żmigrodzie pełniących funkcję opiekunów uczniów podczas transportu uczniów oraz szkolenia, którzy będą mieli obowiązek dbałości o bezpieczeństwo uczniów podczas trwania szkolenia, dbałości o spokój i porządek podczas trwania szkolenia oraz będą nadzorować, by żaden z uczniów nie opuścił szkolenia przed jego zakończeniem. c) Przekazania Wykonawcy przed sesją wzorów dziennika zajęć oraz list obecności. d). Odebranie od rodziców nieletnich uczniów zgody na udział danego ucznia w zajęciach wraz ze zgodą na przejazd danego ucznia na trasie Żmigród - miejscowość do 52 km - Żmigród transportem zapewnionym przez Wykonawcę. 10.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu Umowy zgodnie z umową , zasobami kadrowymi oraz bazą techniczną, obowiązującymi przepisami i normami. 11. Za wykonanie przez Wykonawcę przedmiotu umowy, o którym mowa w §1 Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie kwocie wg następujących zasad: a) ................ zł brutto za udział każdego ucznia w 3 - dniowych zajęciach/sesji. Rozliczenie będzie następowało tylko za uczniów, którzy rzeczywiście wzięli udział w szkoleniu, jednak w przypadku, gdy w zajęciach sesji 3 dniowej danej grupy będzie uczestniczyło mniej niż 10 uczniów przyjmuje się, że w danej grupie w szkoleniu uczestniczyło 10 uczniów i Wykonawcy należne będzie wynagrodzenie za 10 uczniów, czyli minimum ............... . zł brutto za każdą grupę zajęciową. W przypadku, gdy w szkoleniu będzie brało udział więcej niż 10 uczniów - Wykonawcy będzie należne wynagrodzenie za każdego z uczniów biorących udział w szkoleniu. b) ...............zł brutto za każdą z 7 grup zajęciowych za koszty transportu, niezależnie od liczby uczniów, którzy wezmą udział w danej grupie zajęciowej
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
80000000-4
Dodatkowe kody CPV:
80533200-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.), informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn."Organizacja szkoleń na uczelni / szkole wyższej . Zajęcia wyjazdowe z grafiki komputerowej dla uczniów Technikum Informatycznego. "realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt nr RPDS.10.04.01-02-0017/16 pn." Zawodowa przyszłość w rękach specjalistów z Doliny Baryczy". Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 7 ustawy p.z.p. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przedmiotowym postępowaniu istnieje rozbieżność pomiędzy elementami składającymi się na dokumentację przetargową. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ŻMIGRÓD
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów będących w zasobach Nadleśnictwa Żmigród w roku 2025
- Sukcesywna dostawa gazu propan dla obiektu Kryta Pływalnia Dolnośląski Delfinek w Żmigrodzie
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci z Publicznego Przedszkola w Żmigrodzie "Zielona Dolina" w 2025 r.
- Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla dzieci z Gminnego Żłobka w Żmigrodzie
więcej: przetargi ŻMIGRÓD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.