eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościanKONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO I PARKOWEGO NA TERENIE MIASTA KOŚCIAN, STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIEJSKIEJ KOŚCIAN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-19

Kościan: KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO I PARKOWEGO NA TERENIE MIASTA KOŚCIAN, STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIEJSKIEJ KOŚCIAN
Numer ogłoszenia: 471388 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kościan , al. Tadeusza Kościuszki 22, 64-000 Kościan, woj. wielkopolskie, tel. 65 512 14 66, faks 65 5122700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscian.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO I PARKOWEGO NA TERENIE MIASTA KOŚCIAN, STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIEJSKIEJ KOŚCIAN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta Kościan, stanowiących własność Gminy Miejskiej Kościan. 2. Usługi będące przedmiotem zamówienia będą świadczone zgodnie z przepisami ustawy Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 roku ( Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 ) oraz dokonanie kontroli okresowych stanu technicznej sprawności i wartości użytkowej całego obiektu, przeprowadzanego co 5 lat (Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane - Dz. U. 2010.243.1623 t.j. ze zm.). 3. Zakres prac obejmuje: usuwanie awarii oświetlenia dróg i miejsc publicznych, ulic placów, miejsc spacerowych mostów znajdujących się na terenie miasta na urządzeniach stanowiących własność Gminy Miejskiej Kościan oraz przeprowadzenie 5 letniego przeglądu stanu technicznego obiektu budowlanego. 4. W ramach usuwania awarii, konserwacji, utrzymania oraz częściowej wymiany w ramach oświetlenia drogowego będącego własnością Gminy Miejskiej Kościan przewiduje się: 1) utylizację urządzeń oświetleniowych, kontrolę prawidłowości i kompletności oznaczeń informacyjno - ostrzegawczych na urządzeniach elektroenergetycznych oświetlenia, 2) wymianę źródeł światła wraz z czyszczeniem kloszy i odbłyśników, 3) wymianę uszkodzonych kloszy i odbłyśników, 4) wymianę listew zaciskowych, styczników, stateczników, starterów, kondensatorów, 5) konserwację zamknięć skrzynek bezpiecznikowych umiejscowionych wewnątrz słupów oświetleniowych oraz złącz i szaf elektroenergetycznych oświetlenia, 6) usuwanie awarii linii kablowych bez wymiany kabla, w tym: a). lokalizację uszkodzenia, b). mufowanie, 7) zapalanie oświetlenia ulicznego w czasie wykonywania konserwacji ma dotyczyć tylko tych ulic, na których są prowadzone prace konserwacyjne, 8) pionowanie, malowanie, naprawa słupów oświetleniowych, 9) w przypadku awaryjnych wymian instalacyjnych należy wykonać pomiary eksploatacyjne. 5. Wykonawca prowadzić będzie prace stanowiące przedmiot umowy w oparciu o własne narzędzia, sprzęt i materiały. 6. Prace związane z usunięciem awarii w celu zabezpieczenia ciągłości działania oświetlenia ulicznego winny być realizowane w przeciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. 7.Zamawiający nie uwzględnia na oświetleniu ulicznym zmiany barwy oświetlenia. 8.Wszelkie zgłoszenia będą przekazywane Wykonawcy telefonicznie, pod wskazany numer telefonu oraz mailowo pod wskazany adres mailowy. 9.Wszelkie prace zgłoszone Wykonawcy winny być wykonywane po uprzednim powiadomieniu pracownika Wydziału Infrastruktury i Rozwoju Miasta. 10.Zleceniodawca informuje, że częściowo dostęp do oświetlenia Gminy Miejskiej Kościan (stacje transformatorowe) winien nastąpić po uprzednim uzgodnieniu (także w kwestii opłat) z ENEA Operator. 11. Wszelkie prace zgłoszone Wykonawcy winny zostać wykonane w godzinach od świtu do zmierzchu. 12. Wykonawca prowadzić będzie dokumentację techniczną eksploatowanych urządzeń objętych umową oraz szczegółową ewidencję wykonanych czynności. 13. Protokół z wykonania prac Wykonawca sporządzi 1 raz w miesiącu do 7 dnia każdego miesiąca - pisemny dokument zawierający wykaz wykonanych czynności i prac ze wskazaniem daty jej wykonania i zakresu wykonanych prac. Protokół winien zostać przekazany do Wydziału Infrastruktury i Rozwoju Miasta. 14.Gmina Miejska Kościan ma na swoim stanie 753 punkty oświetleniowe, podlegające konserwacji (załącznik nr 1 do siwz). 15.W ramach kontroli okresowej stanu technicznej sprawności i wartości użytkowej całego obiektu, przeprowadzanych co 5 lat - sporządzenie protokołów dla 59 obwodów oświetleniowych, zgodnie z ustawą Prawo budowlane (art. 62 ust 1 pkt 2 ustawy), zgodnie z załącznikiem nr 1 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.06.2014 r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie przewiduje się wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenia oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizowali co najmniej jedną usługę polegającą na konserwacji oświetlenia ulicznego o wartości powyżej 50.000,00 zł. brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenia oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną osobą, która posiada aktualne świadectwo kwalifikacyjne zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją dozorem urządzeń instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828 ze zmianami) w zakresie: a). eksploatacji - dla wykonujących prace w zakresie konserwacji - czynności związane z zabezpieczeniami utrzymaniem należytego stanu technicznego urządzeń oświetlenia drogowego, b). dozoru - dla kierujących czynnościami osób wykonujących prace konserwacji, napraw i montażu urządzeń oświetlenia drogowego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenia oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.koscian.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Kościana, Al. Kościuszki 22, pok. 204.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2013 godzina 10:30, miejsce: kancelaria na parterze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.