Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-17
Mysłowice: Szkolenia w zakresie aktywizacji społeczno- zawodowej
uczestników projektu Mysłowickie lepsze jutro
Numer ogłoszenia: 47138 - 2011; data zamieszczenia: 17.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Gwarków 24, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 2221289, faks 032 2221289.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.myslowice.bip.info.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia w zakresie aktywizacji społeczno- zawodowej uczestników projektu Mysłowickie lepsze jutro.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Trening samooceny i motywacji 2. Doradztwo zawodowe- konsultacje indywidualne 3. Warsztaty aktywnego poruszania się po rynku pracy 4. Trening rozwoju kompetencji rodzica 5. Warsztaty zarządzania gospodarstwem domowym 6. Szkolenie Motywacja i samorozwój 7. Indywidualne konsultacje w zakresie problemów psychologicznych 8. Trening rozwiązywania problemów okresu wchodzenia w dorosłe życie oraz indywidualne konsultacje z edukatorem seksualnym w tym obszarze.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do wniosku należy dołączyć oświadczenie zał. 1 lub 1B
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do wniosku należy dołączyć oświadczenie zał. 1 lub 1B oraz wypełniony załącznik nr 2
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do wniosku należy dołączyć oświadczenie zał. 1 lub 1B
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do wniosku należy dołączyć oświadczenie zał. 1 lub 1B oraz wypełniony załącznik nr 2A
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do wniosku należy dołączyć oświadczenie zał. 1 lub 1B
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
Wykonawcy którzy uzyskają największą liczbę punktów za doświadczenie (D) i kadrę (K). za doświadczenie D przyznane zostaną punkty wg. następującego wzoru: D = ilość wykazanych usług szkoleniowych w badanym wniosku/maksymalna ilość wykazanych usług szkoleniowych spośród wszystkich wniosków x 100 pkt x 30% za kadrę K będą przyznawane punkty wg. następującego wzoru: K = ilość przeprowadzonych usług szkoleniowych przez osobę, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia/maksymalna ilość przeprowadzonych usług szkoleniowych spośród wszystkich wniosków x 100 pkt x 70%, Wykazując kadrę będąca prowadzić szkolenia: dla części 1, 3, 4, 5, 6, 8 mozna wykazać maksymalnie 2 osoby; dla części 2 i 7 można wykazać maksymalnie 1 osobę. UWAGA: punktowane będą tylko usługi szkolenia adekwatne do danej części zamówienia w zakresie aktywizacji społeczno zawodowej świadczone Ośrodkom Pomocy Społecznej.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - program - 30
- 3 - lokalizacja miejsca szkolenia - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku niezależnym od wykonawcy dopuszcza się zmianę personelu wykonującego szkolenia na osoby o kwalifikacjach, wykształceniu i doświadczeniu nie gorszym od kwalifikacji, wykształcenia i doświadczenia osób wykazanym we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.myslowice.bip.info.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
41-400 Mysłowice
ul. Gwarków 24
pok. 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 41-400 Mysłowice ul. Gwarków 24 sekretariat pok. 27.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Mysłowickie lepsze jutro jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Mysłowickie lepsze jutro w ramach działania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trening konstruktywnej samooceny i motywacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trening konstruktywnej samooceny i motywacji ( zwiększenie motywacji do działania, poznanie swoich mocnych i słabych stron, zwiększenie poczucia kontroli nad sytuacjami życiowymi, wzmocnienie samoakceptacji , poczucia pewności siebie) Czas trwania: 18h (3 spotkania po 6h- 2 spotkania tygodniowo). Termin: 18.04- 29.04.11r. Przewidywana liczba uczestników: 20 Warunki realizacji: szkolenia powinny odbywać się na terenie Mysłowic (w pobliżu centrum), w 2 grupach szkoleniowych po 10 osób. Podczas szkoleń konieczne będzie zapewnienie opieki dzieciom uczestników oraz cateringu (dla uczestników i ich dzieci- tj. kawa, herbata, woda mineralna, soki- dla dzieci, gorący posiłek). Przewidywana liczba dzieci do opieki:6. Pod uwagę brane będą następujące czynniki: cena, program, lokalizacja- warunki lokalowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. program szkolenia - 30
- 3. lokalizacja miejsca szkolenia - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Doradztwo zawodowe- konsultacje indywidualne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doradztwo zawodowe- konsultacje indywidualne (określenie predyspozycji i preferencji zawodowych, analiza osobowości zawodowej beneficjenta i związany z tym wybór zawodu i ścieżki kształcenia, autoprezentacja- wygląd zewnętrzny, higiena) Czas trwania: 2h/uczestnika Termin: maj 2011r Przewidywana liczba uczestników:29 osób Warunki realizacji: konsultacje powinny odbywać się na terenie Mysłowic (w pobliżu centrum). Pod uwagę brane będą następujące czynniki: cena, program szkolenia, lokalizacja- warunki lokalowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. program szkolenia - 30
- 3. lokalizacja miejsca szkolenia - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Warsztaty aktywnego poruszania się po rynku pracy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty aktywnego poruszania się po rynku pracy (techniki aktywnego poszukiwania pracy z uwzględnieniem specyfiki lokalnego rynku pracy- zapoznanie z lokalnymi oraz ościennymi instytucjami pośrednictwa pracy, techniki autoprezentacji, przygotowanie się do rozmowy z pracodawcą ( higiena, wygląd zewnętrzny), zasady zachowywania się podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Czas trwania: 18h (3 spotkania po 6 h- 2 spotkania tygodniowo). Termin: 06.06- 17.06.11r. Przewidywana liczba uczestników: 29osób (osoby nieaktywne zawodowo, poszukujące pracy) Warunki realizacji: szkolenia powinny odbywać się na terenie Mysłowic (w pobliżu centrum), w 3 grupach szkoleniowych (10,10 i 9 osób). Podczas szkoleń konieczne będzie zapewnienie opieki dzieciom uczestników oraz cateringu (dla uczestników i ich dzieci- tj. kawa, herbata, woda mineralna, soki- dla dzieci, gorący posiłek). Przewidywana liczba dzieci do opieki:15 Pod uwagę brane będą następujące czynniki: cena, program szkolenia, lokalizacja- warunki lokalowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. program szkolenia - 30
- 3. lokalizacja miejsca szkolenia - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Trening rozwoju kompetencji rodzica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trening rozwoju kompetencji rodzica (diagnoza samego siebie jako rodzica- uświadomienie sobie indywidualnych błędów wychowawczych oraz wprowadzenie konstruktywnych zmian, stymulowanie rozwoju dziecka- organizacja czasu wolnego, kształtowanie umiejętności społecznych, właściwa higiena osobista oraz odżywianie, problematyka rozwiązywania konfliktów i problemów opiekuńczo- wychowawczych z dziećmi (również niepełnosprawnymi) na różnym etapie ich rozwoju). Czas trwania: 24h (4 spotkania po 6h- 2 spotkania tygodniowo), w dwóch grupach szkoleniowych (9 i 8 osób). Termin: 18.04- 06.05.11r. Przewidywana liczba uczestników: 17 osób (przedstawiciele rodzin z problemami opiekuńczo- wychowawczymi) Warunki realizacji: szkolenia powinny odbywać się na terenie Mysłowic (w pobliżu centrum), w 2 grupach szkoleniowych (9 i 8 osób). Podczas szkoleń konieczne będzie zapewnienie opieki dzieciom uczestników oraz cateringu (dla uczestników i ich dzieci- tj. kawa, herbata, woda mineralna, soki- dla dzieci, gorący posiłek). Przewidywana liczba dzieci do opieki:13 Pod uwagę brane będą następujące czynniki: cena, program szkolenia, lokalizacja- warunki lokalowe ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. program szkolenia - 30
- 3. lokalizacja miejsca szkolenia - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Warsztaty zarządzania gospodarstwem domowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty zarządzania gospodarstwem domowym (określenie zadań i obowiązków związanych z prowadzeniem gospodarstwa domowego- nabycie umiejętności w zakresie higieny, zarządzania środkami finansowymi oraz racjonalnego odżywiania) Czas trwania: 24h (4 spotkania po 6h- 2 spotkania tygodniowo), w dwóch grupach szkoleniowych (8 i 8 osób). Termin:06.06-17.06 i 20.06- 01.07.11r Przewidywana liczba uczestników: 16 osób (przedstawiciele rodzin z problemami opiekuńczo- wychowawczymi) Warunki realizacji: szkolenia powinny odbywać się na terenie Mysłowic (w pobliżu centrum), w 2 grupach szkoleniowych (8 i 8 osób). Podczas szkoleń konieczne będzie zapewnienie opieki dzieciom uczestników oraz cateringu (dla uczestników i ich dzieci- tj. kawa, herbata, woda mineralna, soki- dla dzieci, gorący posiłek). Przewidywana liczba dzieci do opieki:13 Pod uwagę brane będą następujące czynniki: cena, program szkolenia, lokalizacja- warunki lokalowe ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. program szkolenia - 30
- 3. lokalizacja miejsca szkolenia - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Motywacja i samorozwój.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie: Motywacja i samorozwój - rozbudzenie motywacji wewnętrznej do rozwoju osobistego, poznawanie własnych zainteresowań, zwiększenie świadomości odnośnie słabych i mocnych stron, budowanie poczucia własnej wartości, określanie indywidualnego planu samorozwoju oraz aktywizacja uczestników . Czas trwania: 16h (4 spotkania po 4h - 1 spotkanie tygodniowo w godz. popołudniowych tj. 16.00- 19.00), w dwóch grupach szkoleniowych po 10 osób. Termin: 18.04- 13.05.11r Przewidywana liczba uczestników: 20 osób (młodzież w wieku 15-24, pochodząca z rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym) Warunki realizacji: szkolenie powinno odbywać się na terenie Mysłowic (w pobliżu centrum). Podczas szkolenia konieczne będzie zapewnienie cateringu dla uczestników. Pod.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. program szkolenia - 30
- 3. lokalizacja miejsca szkolenia - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Indywidualne konsultacje w zakresie problemów psychologicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Indywidualne konsultacje w zakresie problemów psychologicznych. Czas trwanie: 40h (ok. 2h na uczestnika - w zależności od potrzeb i zdiagnozowanych problemów), w godzinach popołudniowych (16.00-19.00). Termin: 16.05- 03.06.11r. Warunki realizacji: konsultacje powinny odbywać się na terenie Mysłowic (w pobliżu centrum). Pod uwagę brane będą następujące czynniki: cena oraz lokalizacja- warunki lokalowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. lokalizacja - 30
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Trening rozwiązywania problemów wchodzenia w dorosłe życie oraz indywidualne konsultacje z edukatorem seksualnym w tym obszarze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trening rozwiązywania problemów wchodzenia w dorosłe życie oraz indywidualne konsultacje z edukatorem seksualnym w tym obszarze (1h na uczestnika) -rodzina i jej funkcje ,rozwój psychoseksualny, higiena okresu dojrzewania, odpowiedzialne zachowania w sferze płciowości, choroby przenoszone drogą płciową- AIDS), pornografia i uzależnienia (Internet, środki psychoaktywne) , odpowiedzialność za siebie i innych, metody zapobiegania ciąży Czas trwania:16h szkolenia (4dni po 4h) w 2 grupach szkoleniowych po 10 osób (1 spotkanie tygodniowo w godzinach popołudniowych tj. 16.00- 19.00) oraz 20h indywidualnych konsultacji (1h na uczestnika) z edukatorem seksualnym Termin:(06.06-30.06.11r). Warunki realizacji: szkolenia powinny odbywać się na terenie Mysłowic (w pobliżu centrum). Podczas szkolenia (prócz indywidualnych konsultacji) konieczne będzie zapewnienie cateringu dla uczestników. Pod uwagę brane będą następujące czynniki: cena, program szkolenia oraz lokalizacja- warunki lokalowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. program szkolenia - 30
- 3. lokalizacja miejsca szkolenia - 20
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- Zakup wraz z dostawą używanego pojazdu specjalnego typu hakowiec o DMC 26 ton
- Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 27a
- Zawarcie umowy dla Oddziału KWK Mysłowice -Wesoła na świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów stanu technicznego połączonych z próbami szczelności, a także wykonywanie napraw ewentualnych nieszczelności w wewnętrznych instalacjach gazowych w obiektach kubaturowych w rejonach objętych wpływami eksploatacji górniczej, również po zaistniałych wstrząsach.
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji: Doradcy Zawodowego w ramach projektu pt. "Wybieram przyszłość zawodową - edycja II".
- Usługa prowadzenia zajęć ogrodniczych dla uczestników Gnieźnieńskiego Klubu Seniora w Gnieźnie
- Świadczenie usług Superwizora oraz usługi szkolenia kandydatów na rodziny zastępcze w ramach realizacji projektu pn.: "Lepszy start w dorosłe życie"
- Świadcz. usług z zakresu wsparcia rodziny i przeciwdziałania przemocy oraz deinstytucjonalizacji pieczy zast. obejmujących usługi edukacyjno-szkol. i doradztwo oraz organizację wyjazdu i półkolonii
- Wsparcie potencjału rodzinnej pieczy zastępczej w Powiecie Goleniowskim
- Kursy na prawo jazdy i zawodowe dla wychowanków rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.