Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-19
Lubraniec: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE GMINY LUBRANIEC
Numer ogłoszenia: 471478 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubraniec , ul. Brzeska 49, 87-890 Lubraniec, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 286 20 17, faks 54 286 24 98.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubraniec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE GMINY LUBRANIEC.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Lubraniec, która w celu realizacji przedmiotu zamówienia została podzielona na osiem sektorów. Podział gminy Lubraniec na sektory stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: Część pierwsza zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie gminy Lubraniec poprzez zwalczanie tj. zapobieganie w powstawaniu i likwidowaniu śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających na drogach powiatowych i gminnych asfaltowych w sektorach II-VIII. Standard utrzymania 2 (jezdnia posypana na całej długości) 1. Nr 2913C Lubraniec - Kruszynek - długości 6 205 mb) Standard utrzymania 3 (jezdnia posypana na skrzyżowaniach, łukach, wzniesieniach i przystankach autobusowych) 1. Nr 2831 Pamiątka - Topólka - Lubraniec - długość 5 218 m (dł. do posypywania ok. 1 520 mb) 2. Nr 2914C Lubraniec - Boniewo - Cetty - długość 7 046 m (dł. do posypywania ok. 2 100 mb) 3. Nr 2915C Lubraniec - Smogorzewo - Otmianowo - długość 5 569 m (dł. do posypywania ok. 1 480 mb) 4. Nr 2912C Bielawy - Kazanie - Sokołowo - długość 3 710 m (dł. do posypywania ok. 1 080 mb) 5. Nr 2819C Lubraniec - Torzewo - długość 6 545 m (dł. do posypywania ok. 1 880 mb) 6. Nr 2813C Redecz Wielki - Osięciny - długość 5 669 m (dł. do posypywania ok. 1 560 mb) 7. Nr 2908C Lubraniec - Kąkowa Wola - długość 4 218 m (dł. do posypywania ok. 1 020 mb) 8. Nr 2924C Zgłowiączka - Smogorzewo - długość 5 696 m (dł. do posypywania ok.1 780 mb) 9. Nr 2919C Żydowo - Zgłowiączka - Wiktorowo - długość 8 189 m (dł. do posypywania ok. 3 560 mb) 10. Nr 2923C Kłobia - Szczytno - długość 1 268 m (dł. do posypywania ok. 140 mb) Część druga zamówienia (sektor I): Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie miasta Lubraniec w sektorze I: - usuwanie śniegu, lodu i błota pośniegowego, - zwalczanie tj. zapobieganie w powstawaniu i likwidowaniu śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających. Część trzecia zamówienia (sektor II): Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w zakresie usuwania śniegu, lodu i błota pośniegowego: Drogi powiatowe: Nr 2813C Redecz Wielki - Osięciny Nr 2908C Lubraniec - Kąkowa Wola Nr 2831 Pamiątka - Topólka - Lubraniec (odcinek od Lubrańca do skrzyżowania w miejscowości Żydowo) Drogi gminne w sołectwach: - Redecz Wielki (prawa strona od drogi Lubraniec-Torzewo) - Bodzanowo (prawa strona od drogi Lubraniec-Torzewo) - Annowo - Dąbie Kujawskie - Redecz Kalny - Krowice - Bielawy (lewa strona od drogi Lubraniec - Brześć Kujawski) Część czwarta zamówienia (sektor III): Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w zakresie usuwania śniegu, lodu i błota pośniegowego: Drogi powiatowe: Nr 2912C Bielawy - Kazanie - Sokołowo Nr 2913C Lubraniec - Kruszynek Nr 2914C Lubraniec - Boniewo - Cetty Nr 2915C Lubraniec - Smogorzewo - Otmianowo Drogi gminne w sołectwach: - Bielawy (prawa strona od drogi Lubraniec - Brześć Kujawski) - Kazanie - Dobierzyn - Lubraniec Parcele - Lubrańczyk - Koniec - Biernatki - Ossowo - Smogorzewo Część piąta zamówienia (sektor IV): Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w zakresie usuwania śniegu, lodu i błota pośniegowego: Drogi powiatowe: Nr 2923C Kłobia - Szczytno Drogi gminne w sołectwach: - Kłobia - Świątniki - Gołębin Parcele Część szósta zamówienia (sektor V): Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w zakresie usuwania śniegu, lodu i błota pośniegowego: Drogi powiatowe: Nr 2831 Pamiątka - Topólka - Lubraniec (odcinek od skrzyżowania w miejscowości Żydowo do granicy gminy) Nr 2919C Żydowo - Zgłowiączka - Wiktorowo (odcinek od Żydowa do Zgłowiączki) Nr 2924C Zgłowiączka - Smogorzewo Drogi gminne w sołectwach: - Sułkowo, - Siemnówek, - Milżyn (po lewej stronie drogi wojewódzkiej), - Wiktorowo (po lewej stronie drogi wojewódzkiej) Część siódma zamówienia (sektor VI): Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w zakresie usuwania śniegu, lodu i błota pośniegowego: Drogi gminne w sołectwach: - Skaszyn, - Sarnowo, - Wiktorowo (prawa strona od drogi wojewódzkiej), - Część sołectwa Wola Sosnowa Część ósma zamówienia (sektor VII): Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w zakresie usuwania śniegu, lodu i błota pośniegowego: Drogi powiatowe: Nr 2919C Żydowo - Zgłowiączka - Wiktorowo Drogi gminne w sołectwach: - sołectwo Czajno - sołectwo Milżynek - sołectwo Dęby Janiszewskie - sołectwo Rabinowo (do drogi Lubraniec-Topólka) - miejscowość Kolonia Łódź (prawa strona od drogi wojewódzkiej), - sołectwo Janiszewo - część sołectwa Wola Sosnowa Część dziewiąta zamówienia (sektor VIII): Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w zakresie usuwania śniegu, lodu i błota pośniegowego: Drogi powiatowe: Nr 2819C Lubraniec - Torzewo Drogi gminne w sołectwach: - Żydowo, - Kolonia Piaski, - Bodzanowo (lewa strona od drogi powiatowej Lubraniec-Torzewo), - Sołectwo Redecz Wielki (lewa strona od drogi powiatowej Lubraniec-Torzewo), - Sołectwo Rabinowo (prawa strona od drogi powiatowej Lubraniec - Topólka).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w tym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia. I. Zmiana wielkości przedmiotu umowy a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. IV. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. V. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013.907 j.t): a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubraniec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lubrańcu
ulica Brzeska 49
87-890 Lubraniec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Lubrańcu ulica Brzeska 49 87-890 Lubraniec sekretariat - pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ INTERNATU PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ZARZĄDU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o
- USŁUGI W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH SPSZOZ "ZDROJE" WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM W OBIEKCIE SPSZOZ "ZDROJE" UL. MĄCZNA 4 W SZCZECINIE
- Usługa sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Małej 2 wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 roku.
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Usługi sprzątania i utrzymania czystości
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.