eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszówusługi pralnicze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-09

Rzeszów: usługi pralnicze
Numer ogłoszenia: 4715 - 2014; data zamieszczenia: 09.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ , ul. Fredry 9, 35-005 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8509047, faks 17 8538394.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zoz2rzesz@zoz2-rzeszow.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi pralnicze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie kompleksowych usług pralniczych, obejmujących: pranie, dezynfekcję, prasowanie, maglowanie i drobne naprawy szwalnicze n/w asortymentu, w ilości ok. 4 600 kg w skali 1miesiąca w tym: - bielizna pościelowa i asortyment różny - poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, obrusy, koce, ręczniki, ścierki, firany, zasłony, serwetki , kołdry, podkłady bawełniane, odzież robocza i ochronna, worki bieliźniarskie, piżamy, szlafroki, pokrowce, narzuty, itp. wykaz placówek służby zdrowia podległych Zespołowi, w których będzie wykonywana usługa prania w załączeniu do niniejszej specyfikacji - załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Usługa winna być wykonywana zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarno-epidemiologicznymi dla procesów prania i dezynfekcji oraz technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach służby zdrowia z zastosowaniem preparatów posiadających odpowiednie dokumenty dopuszczające do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Usługa musi być wykonywana zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego i Państwowego Zakładu Higieny. 3. Wymagana częstotliwość prania: - Przychodnia Specjalistyczna przy ul. Fredry 9 w Rzeszowie - 3 x w miesiącu - Ośrodki Zdrowia wg załącznika nr1 - 1 x w miesiącu - ZOD Błażowa, ZOL Dynów oraz ZOL Hyżne - 2 x w tygodniu Oferent odbiera i dostarcza pranie na własny koszt z placówek wykazanych w załączniku Nr 1 II. Wymogi bezwzględne dotyczące przedmiotu zamówienia. 1. Pralnia musi spełniać wymogi rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10.11.2006 r. Transport powinien być dostosowany do przewozu bielizny szpitalnej. Pranie winno odbywać się zgodnie z wymogami obowiązującymi w zakładach opieki zdrowotnej ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitali. Środki do prania i dezynfekcji winny posiadać dokumenty dopuszczające do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna: a/ Opinia sanitarna właściwej terenowo Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej stwierdzająca, że wyposażenie oraz pomieszczenia pralni spełniają wymagania techniczno-organizacyjne oraz sanitarne do prowadzenia działalności polegającej na praniu i transporcie bielizny szpitalnej, określone w aktach prawnych oraz w załączniku do rozporządzenia Ministra Zdrowia z dn. 10 listopada 2006r. w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej ( Dz. U. nr 213, poz. 1568) a także że środki transportu są przystosowane do przewozu bielizny szpitalnej. b/ Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i do używania środków i preparatów, jakie Wykonawca będzie używał do realizacji umowy ( Deklaracje zgodności, Certyfikaty CE, wpis do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych lub do Rejestru Produktów Biobójczych dla środków piorąco-dezynfekcyjnych - atesty uprawnionych instytucji np. PZH, karty charakterystyki wszystkich środków jakie będą używane w procesie prania. Dokumenty wymienione w pkt. 1 a, b, należy dołączyć do oferty. Brak powyższych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 Ustawy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Do oferty należy załączyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1, wg załączonego wzoru do SIWZ, Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zmiany stawki podatku VAT zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. W tym zakresie strony dopuszczają możliwość zmiany umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zoz2rzesz@zoz2-rzeszow.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 35-005 Rzeszów, ul. Fredry 9 - Budynek A w pokoju nr 301 - Dział Informatyki Warunków Pracy i Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2014 godzina 08:00, miejsce: 35-005 Rzeszów, ul. Fredry 9 - Budynek A w pokoju nr 301 - Dział Informatyki Warunków Pracy i Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.