Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-09
Rzeszów: usługi pralnicze
Numer ogłoszenia: 4715 - 2014; data zamieszczenia: 09.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ , ul. Fredry 9, 35-005 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8509047, faks 17 8538394.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zoz2rzesz@zoz2-rzeszow.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi pralnicze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie kompleksowych usług pralniczych, obejmujących: pranie, dezynfekcję, prasowanie, maglowanie i drobne naprawy szwalnicze n/w asortymentu, w ilości ok. 4 600 kg w skali 1miesiąca w tym: - bielizna pościelowa i asortyment różny - poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, obrusy, koce, ręczniki, ścierki, firany, zasłony, serwetki , kołdry, podkłady bawełniane, odzież robocza i ochronna, worki bieliźniarskie, piżamy, szlafroki, pokrowce, narzuty, itp. wykaz placówek służby zdrowia podległych Zespołowi, w których będzie wykonywana usługa prania w załączeniu do niniejszej specyfikacji - załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Usługa winna być wykonywana zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarno-epidemiologicznymi dla procesów prania i dezynfekcji oraz technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach służby zdrowia z zastosowaniem preparatów posiadających odpowiednie dokumenty dopuszczające do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Usługa musi być wykonywana zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego i Państwowego Zakładu Higieny. 3. Wymagana częstotliwość prania: - Przychodnia Specjalistyczna przy ul. Fredry 9 w Rzeszowie - 3 x w miesiącu - Ośrodki Zdrowia wg załącznika nr1 - 1 x w miesiącu - ZOD Błażowa, ZOL Dynów oraz ZOL Hyżne - 2 x w tygodniu Oferent odbiera i dostarcza pranie na własny koszt z placówek wykazanych w załączniku Nr 1 II. Wymogi bezwzględne dotyczące przedmiotu zamówienia. 1. Pralnia musi spełniać wymogi rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10.11.2006 r. Transport powinien być dostosowany do przewozu bielizny szpitalnej. Pranie winno odbywać się zgodnie z wymogami obowiązującymi w zakładach opieki zdrowotnej ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitali. Środki do prania i dezynfekcji winny posiadać dokumenty dopuszczające do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna: a/ Opinia sanitarna właściwej terenowo Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej stwierdzająca, że wyposażenie oraz pomieszczenia pralni spełniają wymagania techniczno-organizacyjne oraz sanitarne do prowadzenia działalności polegającej na praniu i transporcie bielizny szpitalnej, określone w aktach prawnych oraz w załączniku do rozporządzenia Ministra Zdrowia z dn. 10 listopada 2006r. w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej ( Dz. U. nr 213, poz. 1568) a także że środki transportu są przystosowane do przewozu bielizny szpitalnej. b/ Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i do używania środków i preparatów, jakie Wykonawca będzie używał do realizacji umowy ( Deklaracje zgodności, Certyfikaty CE, wpis do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych lub do Rejestru Produktów Biobójczych dla środków piorąco-dezynfekcyjnych - atesty uprawnionych instytucji np. PZH, karty charakterystyki wszystkich środków jakie będą używane w procesie prania. Dokumenty wymienione w pkt. 1 a, b, należy dołączyć do oferty. Brak powyższych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 Ustawy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Do oferty należy załączyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1, wg załączonego wzoru do SIWZ, Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zmiany stawki podatku VAT zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. W tym zakresie strony dopuszczają możliwość zmiany umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zoz2rzesz@zoz2-rzeszow.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 35-005 Rzeszów, ul. Fredry 9 - Budynek A w pokoju nr 301 - Dział Informatyki Warunków Pracy i Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2014 godzina 08:00, miejsce: 35-005 Rzeszów, ul. Fredry 9 - Budynek A w pokoju nr 301 - Dział Informatyki Warunków Pracy i Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla PRz przez okres 12 miesięcy
- Wykonanie usługi wycinki drzew rosnących w pasie drogowym dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego wraz z frezowaniem pniaków z podziałem na 8 części - I kwartał 2025 r.
- Konserwacja i naprawa bieżąca urządzeń dźwigowych w obiektach PRz.
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego w 2025 r. - 8 zadań
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem fotela do pracy przy komputerze
- Dostawa mięsa czerwonego i wędlin dla Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych w Rzeszowie, ul. Załęska 7a
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonywanie usług pralniczych z zapewnioną barierą higieniczną dla potrzeb Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej dla Pracowników Wojska SPZOZ w W-wie, przez okres 24 m-cy od podpisania umowy".
- Usługi pralnicze oraz dzierżawa bielizny pościelowej
- Usługa prania
- kompleksowe usługi pralnicze dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Żołnierzy Wyklętych 26 w Poznaniu
- Świadczenie usług pralniczych dla Aresztu Śledczego w Koszalinie
- USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU ORAZ PRANIA PRZEDMIOTÓW UMUNDUROWANIA I WYEKWIPOWANIA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.