eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Górarewitalizacja elewacji budynku Regionalnego Centrum Animacji Kultury w Zielonej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-11

POZYCJA 47161

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zielona Góra: rewitalizacja elewacji budynku Regionalnego Centrum Animacji Kultury w Zielonej Górze Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Regionalne Centrum Animacji Kultury, do kontaktów: Paweł Kowalski, ul. Henryka Sienkiewicza 11, 65-431 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4529301, fax 068 3208834, e-mail: rcak@man.zgora.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zgora.pl/rcak Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rewitalizacja elewacji budynku Regionalnego Centrum Animacji Kultury w Zielonej Górze. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Regionalne Centrum Animacji Kultury, ul. Sienkiewicza 11,65-431 Zielona Góra. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: - Remont dachu, elewacji i ogrodzenia - Instalacja odgromowa budynku 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: W ramach rewitalizacji elewacji budynku Regionalnego Centrum Animacji Kultury w Zielonej Górze zostaną wykonane następujące prace: 1. remont dachu 2. wymiana obróbek blacharskich 3. renowacja murów fundamentowych i cokołu 4. renowacja i malowanie ścian zewnętrznych 5. wymiana okien, naprawa i malowanie 6. rusztowania i roboty towarzyszące 7. remont ogrodzenia 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 2

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) warunki udziału w postępowaniu: a) o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 19/2004 poz. 177 z p. zm.), b) wykonawca musi posiadać środki finansowe w wysokości min. 50% ceny ofertowej brutto wykonawcy lub posiadać zdolność kredytową w wysokości min. 50% ceny ofertowej brutto wykonawcy. c) Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. d) Wykonawca musi wykazać się udokumentowanym wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) minimum 2 robót budowlanych polegających na budowie, remoncie lub modernizacji obiektów kubaturowych o charakterze zabytkowym (art. 36 ust. 1 pkt. 1 Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami(Dz.U. z 2003 roku. Nr 162 poz 1568 z późniejszymi zmianami). Minimum 2 roboty, każda o wartości minimum 50% wartości ceny ofertowej brutto przedstawionej przez wykonawcę. Pod pojęciem "wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat" rozumie się zakończenie roboty w tym okresie (protokół odbioru datowany nie wcześniej niż 5 lat licząc od daty upływu terminu składania ofert). e) Wykonawca musi dysponować wykwalifikowanym personelem inżynieryjno-technicznym do obsadzenia stanowiska kierownika budowy (uprawnienia budowlane w branży ogólnobudowlanej) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Osoby te muszą być członkami właściwej izby samorządu zawodowego i posiadać wymagane prawem budowlanym uprawnienia. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez podmioty występujące wspólnie, warunki określone w pkt VI 3 b, VI 3 d i VI 3 e mogą być spełnione łącznie przez te podmioty. 2. Wymagania dodatkowe: a) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na prace objęte przedmiotem zamówienia, licząc od daty ostatecznego odbioru robót, na okres minimum 36 miesięcy. b) Termin realizacji zamówienia - w ciągu 2 miesięcy od dnia podpisania umowy. c) Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu w uzgodnieniu z Pawłem Kowalskim tel. 068-452-93-02 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w SIWZ będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie: spełnia - nie spełnia. Do dalszego etapu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy spełniający wszystkie warunki. Brak któregokolwiek z żądanych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnione oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 3 Specyfikacji). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (W przypadku spółek osobowych utworzonych na mocy kodeksu spółek handlowych powinno to być zaświadczenie na spółkę) 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt VI. 3 SIWZ. 6. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Wypełniony wykaz robót budowlanych - formularz DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY (załącznik nr 8 Specyfikacji) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt VI. 3 SIWZ. 8. Wypełniony wykaz osób, którym Wykonawca zamierza powierzyć kierowanie realizacją zamówienia w zakresie pełnienia funkcji kierownika budowy - o specjalności ogólnobudowlanej - formularz POTENCJAŁ KADROWY WYKONAWCY (załącznik nr 7 Specyfikacji) - zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt VI. 3 SIWZ. 9. Dokumenty potwierdzające uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika budowy specjalności ogólnobudowlanej wraz z dokumentami potwierdzającymi ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgora.pl/rcak. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.10.2006, godzina 12:30, Regionalne Centrum Animacji Kultury w Zielonej Górze, ul. Sienkiewicza 11, 65- 431 Zielona Góra, pok. nr 19.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.