Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-09
Otwock: Dostawa sprzętu medycznego dla oddziału pooperacyjnego SPSK w Otwocku
Numer ogłoszenia: 47167 - 2011; data zamieszczenia: 09.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy , ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7794031 w. 477, faks 022 7794031 w. 477.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego dla oddziału pooperacyjnego SPSK w Otwocku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego dla oddziału pooperacyjnego SPSK w Otwocku DZP/12/2011 dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach. Ogólny zakres zamówienia 1. Dostawa do siedziby Zamawiającego, rozładunek oraz transport wewnętrzny dostarczonego sprzętu 2. Uruchomienie 3. Szkolenie personelu w zakresie użytkowania 4. Szkolenie personelu technicznego w zakresie obsługi technicznej 5. Przedłożenie dokumentów wymaganych do odbioru: dokumentów potwierdzających przeprowadzenie określonych w umowie szkoleń, wymaganych umową i stosownymi przepisami instrukcji obsługi i dokumentacji technicznej. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 - formularz ofertowy, załącznik nr 5 -- specyfikacja techniczna Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby, które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 Nr 107, poz. 679) (dotyczy pakietu nr 1 poz.1,2 pakietu nr 2, pakietu nr 3 poz.1-3, pakietu nr 4,5,6,8,9,10,11, ) Wykonawca może zaoferować tylko urządzenia fabrycznie nowe. (rok produkcji nie wcześniej niż 2010) Oferowany asortyment musi być oznaczony znakiem CE (dotyczy każdej pozycji w danym pakiecie) Gwarancja na zaoferowany sprzęt minimum 24 miesiące. Zamawiający wymaga dostępności części zamiennych przez okres 10 lat. (dotyczy pakietu nr 3 poz. 1-3, pakietów nr 4,5,6,8,11,13).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Deklaracja zgodności CE - dokument wystawiany przez producenta wyrobu albo jego upoważnionego przedstawiciela.( dotyczy wszystkich klas wyrobów medycznych) * 2. Certyfikaty zgodności - dokument wydawany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów poświadczający przeprowadzenie procedur oceny zgodności.( dotyczy wyrobów medycznych zakwalifikowanych do klas: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIA, IIb, III oraz zgodnie z dyrektywą unijną 98/79 wyroby klas A i B)* 3. Oświadczenie wykonawcy, o klasie oferowanego wyrobu medycznego lub, że nie jest to wyrób medyczny.* 4. Specyfikacja handlowa i techniczna oferowanych urządzeń oraz firmowe materiały informacyjne typu Technical Data potwierdzające wartości oferowanych parametrów (o ile dotyczy)* * prosimy o przypisanie dokumentów do danej pozycji w pakiecie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny
im. prof. Adama Grucy CMKP
ul. Konarskiego 13
05-400 Otwock
Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2011 godzina 09:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1 Wózki ze stali nierdzewnej Lp Nazwa Opis, szczegóły Ilość Cena jedn. netto Wartość netto Stawka VAT (%) Wartość VAT Wartość brutto 1 Wózek wielozadaniowy do wykonywania zleceń lekarskich Załącznik nr 5 poz. Nr 1 1 2 Wózek wielozadaniowy do cewnikowania Załącznik Nr 5 poz. 2 1 3 Wózek gospodarczy Załącznik Nr 5 poz.3 1 RAZEM.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 2 Wózki medyczne Lp Nazwa Opis, szczegóły Ilość Cena jedn. netto Wartość netto Stawka VAT (%) Wartość VAT Wartość brutto 1 Wózek opatrunkowy Załącznik Nr 5 poz.4 1 2 Wózek reanimacyjny Załącznik Nr 5 poz. 5 1 RAZEM.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 3 Łóżka, szafki i taborety szpitalne Lp Nazwa Opis, szczegóły Ilość Cena jedn. netto Wartość netto Stawka VAT (%) Wartość VAT Wartość brutto 1 Łóżko do intensywnej terapii Załącznik Nr 5 poz. 6 2 2 Łóżko szpitalne z barierkami zabezpieczającymi Załącznik Nr 5 poz. 7 10 2 Łóżka szpitalne Załącznik Nr 5 poz. 8 8 3 Szafka przyłóżkowa Załącznik Nr 5 poz. 9 9 4 Taboret obrotowy Załącznik Nr 5 poz. 10 5 RAZEM.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 4 Wózek do transportu chorych Lp Nazwa Opis, szczegóły Ilość Cena jedn. netto Wartość netto Stawka VAT (%) Wartość VAT Wartość brutto 1 Wózek do przewozu chorych Załącznik Nr 5 poz. 11 5 RAZEM.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 5 Ssak elektryczny Lp Nazwa Opis, szczegóły Ilość Cena jedn. netto Wartość netto Stawka VAT (%) Wartość VAT Wartość brutto 1 Ssak elektryczny Załącznik nr 5 poz. 12 2 RAZEM.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 6 Ssak próżniowy Lp Nazwa Opis, szczegóły Ilość Cena jedn. netto Wartość netto Stawka VAT (%) Wartość VAT Wartość brutto 1 Ssak próżniowy Załącznik nr 5 poz. 13 10 2 Ssak próżniowy z podstawą jezdną Załącznik nr 5 poz. 14 3 RAZEM.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pAKIET NR 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 7 Wózek podwójny na brudną bieliznę Lp Nazwa Opis, szczegóły Ilość Cena jedn. netto Wartość netto Stawka VAT (%) Wartość VAT Wartość brutto 1 Wózek podwójny na brudną bieliznę Załącznik nr 5 poz. 15 1 RAZEM.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET NR 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 8 Dozownik do tlenu Lp Nazwa Opis, szczegóły Ilość Cena jedn. netto Wartość netto Stawka VAT (%) Wartość VAT Wartość brutto 1 Dozownik do tlenu Załącznik nr 5 poz. 16 20 RAZEM.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: pAKIET NR 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 9 Termometr bezdotykowy Lp Nazwa Opis, szczegóły Ilość Cena jedn. netto Wartość netto Stawka VAT (%) Wartość VAT Wartość brutto 1 Termometr bezdotykowy Załącznik nr 5 poz. 17 1 RAZEM.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 10 Zestaw do wentylacji, fonendoskop Lp Nazwa Opis, szczegóły Ilość Cena jedn. netto Wartość netto Stawka VAT (%) Wartość VAT Wartość brutto 2 Fonendoskop Załącznik nr 5 poz. 18 1 3 Worek samorozprężalny Załącznik nr 5 poz. 19 1 RAZEM.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 11 Pompa infuzyjna jednostrzykawkowa Lp Nazwa Opis, szczegóły Ilość Cena jedn. netto Wartość netto Stawka VAT (%) Wartość VAT Wartość brutto 1 Pompa infuzyjna jednostrzykawkowa Załącznik nr 5 poz. 20 2 RAZEM.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 12 Kosz na odpady 60 L Lp Nazwa Opis, szczegóły Ilość Cena jedn. netto Wartość netto Stawka VAT (%) Wartość VAT Wartość brutto 1 Kosz na odpady Załącznik nr 5 poz. 21 6 RAZEM.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 13 Płuczko-dezynfektor do kaczek i basenów Lp Nazwa Opis, szczegóły Ilość Cena jedn. netto Wartość netto Stawka VAT (%) Wartość VAT Wartość brutto 1 Płuczko-dezynfektor do kaczek i basenów Załącznik nr 5 poz. 22 3 RAZEM.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Wykonywanie na terenie miasta Otwocka prac w zakresie pielęgnacji i wycinki drzew oraz wycinki krzewów w 2025 r. (...)na terenie miasta położonym na południowy zachód od linii kolejowej.
- Dostawa ditlenku telluru (TeO2) do Narodowego Centrum Badań Jądrowych Ośrodka Radioizotopów POLATOM"
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Zakup i dostawa aparatury do mierzenia promieniowania do siedziby Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwock-Świerk
- Dostawa, instalacja i uruchomienie wielkopowierzchniowego gazowego licznika proporcjonalnego do pomiarów globalnego stężenia izotopów alfa i betapromieniotwórczych
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu i aparatury medycznej dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
- Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
- Dostawę wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. - postępowanie II
- Sukcesywne dostawy specjalistycznego sprzętu jednorazowego do zabiegów urologicznych
- Dostawa ambulansu medycznego typu C z wyposażeniem medycznym - znak sprawy: Z/7/PN/25
- 2/SMED/DCZP/2025/P Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego dla jednostek organizacyjnych DCZP sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.