eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceWykonanie projektów architektoniczno-budowlanych zagospodarowania terenu przy ul. Kościuszki w Gliwicach, parku w Bojkowie oraz parku Szwajcaria

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-17

Gliwice: Wykonanie projektów architektoniczno-budowlanych zagospodarowania terenu przy ul. Kościuszki w Gliwicach, parku w Bojkowie oraz parku Szwajcaria
Numer ogłoszenia: 47176 - 2011; data zamieszczenia: 17.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych , ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Samorządu Terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów architektoniczno-budowlanych zagospodarowania terenu przy ul. Kościuszki w Gliwicach, parku w Bojkowie oraz parku Szwajcaria.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie koncepcji i przedstawienie do zatwierdzenia, wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego, uzyskanie odpowiednich pozwoleń: A.Teren przy ul. Kościuszki W zakres opracowania projektu architektoniczno-budowlanego wchodzi: 1. Rozebranie starych murków. 2. Wykonanie nowych murków (max. wys. do 60 cm ze zróżnicowaniem wysokości murku) z prefabrykantów betonowych w kolorze szarym. 3. Wykonanie miejsc do siedzenia na murkach. 4. Wykonanie podświetlenia murków. 5. Demontaż starych ławek i koszy - transport w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 6. Montaż nowych koszy (3 szt.) i ławek (3 szt.) (przekazane przez Zamawiającego). 7. Rozbiórka starych alejek. 8. Wykonanie nowych alejek - nawierzchnia z kostki brukowej (kolorowe wzory) 9. Założenie nowych trawników dywanowych z siewu. 10. Wykonanie nowych nasadzeń w murkach: kompozycja krzewów i bylin. 11. Wysypanie miejsc nasadzeń korą. B.Terenu parku w Bojkowie W zakres opracowania projektu architektoniczno-budowlanego wchodzi: 1. Usunięcie starych słupów oświetleniowych. 2. Założenie nowego oświetlenia. 3. Wykonanie przyłącza elektrycznego (skrzynka elektryczna). 4. Demontaż starych ławek i koszy - transport w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 5. Montaż nowych koszy (10 szt.) i ławek (10 szt.) (przekazane przez Zamawiającego). 6. Montaż stojaka na rowery (w kształcie litery U) w pobliżu placu zabaw (1 szt.) 7. Rozbiórka starych alejek. 8. Wytyczenie nowych alejek - nawierzchnia z kostki brukowej (kolorowe wzory). 9. Wykonanie na alejce w pobliżu placu zabaw wzoru do gry w klasy. 10. Wykonanie na alejce napisu MZUK z kolorowej kostki. 12. Rozbiórka placu zabaw. 13. Założenie i ogrodzenie nowego placu zabaw usytuowanego po jednej stronie alejki (w miejscu starego) 14. Panelowe ogrodzenie placu zabaw o wys. 1,2 m z dwiema furtkami i zdejmowanym przęsłem technicznym. 15. Metalowe urządzenia np. firmy Műller, Stilum lub równoważne pod względem wymiarów, funkcji oraz z zachowaniem wymaganych stref bezpieczeństwa 16. - zestaw zabawowy integracyjny, huśtawka podwójna, karuzela, przeplotnia, zjeżdżalnia, dwa kiwaki, stojak na rowery 3 ławki, 3 kosze; pole piaskowe pod urządzeniami lub żwirowe - pod karuzelą. 17. Odnowienie urządzeń siłowych. 18. Funkcjonalne połączenie urządzeń siłowych z placem zabaw. 19. Założenie nowych trawników dywanowych z siewu. 20. Wykonanie nowych nasadzeń: drzewa, krzewy, byliny. 19. Wysypanie miejsc nasadzeń korą. Ustalenia do przedmiotu zamówienia dla pkt a i b: 1. Wykonanie dwóch wstępnych koncepcji do wyboru przez Zamawiającego. 2. Wykonanie wizualizacji projektu. 3. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich uzgodnień i zgody właścicieli wszelkiej infrastruktury znajdującej się na terenie parku (m.in. uzgodnienie projektu oświetlenia z Wydziałem Przedsięwzięć Gospodarczych i Usług Komunalnych Urzędu Miejskiego oraz uzgodnienie projektu nasadzeń z Wydziałem Środowiska Urzędu Miejskiego) 4. Uzyskanie zgody Zarządu Dróg Miejskich na wykonanie prac na działkach określonych użytkiem - dr. 5. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego z Wydział Architektury i Budownictwa Urzędu Miejskiego pozwolenia na budowę (lub dokonanie zgłoszenia). 6. Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 7. Wykonanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót. 8. Dostarczenie do siedziby Zamawiającego 4 egzemplarzy projektu i specyfikacji technicznych oraz 2 egzemplarzy kosztorysu i przedmiaru robót. 9. Dostarczenie do siedziby Zamawiającego 2 egzemplarzy płyt CD z pełną dokumentacją (projekt budowlano-wykonawczy, wizualizacja, specyfikacja techniczna, kosztorys inwestorski i przedmiar robót winny być zapisane na nośniku elektronicznym w formie plików pdf). C.Teren Parku Szwajcaria 1. Założenie oświetlenia - wysokie latarnie. 2. Wykonanie przyłącza elektrycznego (skrzynka elektryczna). 3. Wytyczenie nowych alejek z kostki brukowej (kolorowe). 4. Montaż nowych ławek i koszy (przekazane przez Zamawiającego). 5. Rozbiórka toru trialowego wraz z niwelacją terenu. 6. Wykonanie w miejsce toru górki saneczkowej wraz z podejściem. 7. Remont starego mostku pomiędzy zbiornikami. 8. Wykonanie miejsc parkingowych (z kostki brukowej) lub zatoczki do zawracania (utwardzone z tłucznia) przy wejściu do parku. 9. Wykonanie drogi dojazdowej do parku (od strony ul. Łabędzkiej). 10. Budowa i ogrodzenie placu zabaw (nawierzchnia amortyzująca, pole piaskowe, przeplotnia, zjeżdżalnia wkomponowana w urządzenie wspinaczkowe, huśtawka podwójna, karuzela, kiwaki, 4 ławki i 4 kosze w tym 1 grający). 11. Ogrodzenie placu zabaw - panele z profilem zimnogiętym, dwie furtki, z samozamykaczem oraz przęsło techniczne. Wysokość ogrodzenia 1,2 m. 12. Wytyczenie miejsca pod urządzenia siłowe w pobliżu placu zabaw (2 szt. urządzeń outdoor fitness). 13. Zaprojektowanie urządzenia typu wspinaczkowego z linią rozciągniętą na dwóch stalowych wspornikach (np. firma Mobilis lub Stilum), lub równoważne pod względem wymiarów, funkcji oraz z zachowaniem wymaganych stref bezpieczeństwa. 14. Wyznaczenie miejsca pod plac zabaw i urządzenia siłowe. 15. Wykonanie fontanny w jedynym ze zbiorników wodnych. 16. Wyznaczenie miejsca pod polanę. 17. Wykonanie nowych nasadzeń: drzewa (w ilości sztuk przeznaczonych do wycinki - obsadzenia na obrzeżach parku), krzewy, byliny. 18. Założenie nowych trawników dywanowych z siewu. 19. Wykonanie nasadzeń roślin wodnych dwóch zbiorników. 20. Wysypanie miejsc nasadzeń korą. Ustalenia do przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie dwóch koncepcji wstępnych do zatwierdzenia przez Zamawiającego. 2. Wykonanie wizualizacji projektu. 3. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich uzgodnień i zgody z właścicielami wszelkiej infrastruktury znajdującej się na terenie skweru. 4. Uzgodnienia z Miejskim Konserwatorem Zabytków. 5. Skonsultowanie projektów oświetlenia z Wydziałem PU, oraz projektów nasadzeń z Wydziałem ŚR. 6. Uzyskanie zgody Zarządu Dróg Miejskich na wykonanie prac na działkach określonych użytkiem -dr. 7. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego z Wydziału Architektury i Budownictwa Urzędu Miejskiego w Gliwicach pozwolenia na budowę (lub dokonanie zgłoszenia prac) w terminie do 30 czerwca 2011r. 8. Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 9. Wykonanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót. Uwaga: osobny kosztorys i przedmiar robót na wykonanie i ogrodzenie placu zabaw oraz na montaż urządzeń siłowych. 10. Dostarczenie do siedziby Zamawiającego 4 egzemplarzy projektu i specyfikacji technicznych oraz 2 egzemplarzy kosztorysu i przedmiaru robót. 11. Dostarczenie do siedziby Zamawiającego 2 egzemplarzy płyt CD z pełną dokumentacją (projekt budowlano - wykonawczy, wizualizacja, specyfikacja techniczna i przedmiar robót powinny być zapisane na nośniku elektronicznym w formie plików pdf). Zamawiający udzieli pisemnego pełnomocnictwa do reprezentowania MZUK w celu uzyskania materiałów wyjściowych w sprawach dotyczących uzgodnienia i realizacji w-w projektu. Koszt wszelkich materiałów wyjściowych, podkładów mapowych, ich aktualizacji oraz innych prac pomocniczych uznanych przez wykonawców za niezbędne, jak również uzgodnień obligatoryjnych należy ująć w oferowanej cenie usługi. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK. - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy posiadający uprawnienia: do realizacji, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - o zamówienie I części mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy projekty architektoniczno - budowlane o wartości nie mniejszej niż 7 000 zł brutto każda. - o zamówienie II części mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy projekty architektoniczno - budowlane o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł brutto każda, - o zamówienie dwóch części mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy projekty architektoniczno - budowlane o wartości nie mniejszej niż 17 000 zł brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zamawiający dopuszcza zmianę osób reprezentujących zamawiającego i wykonawcę na podstawie pisemnego powiadomienia stron, bez konieczności aneksowania umowy, - zmiany przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego, - zmiany nazwy lub siedziby firmy zamawiającego lub wykonawcy, - działania siły wyższej - zawieszenia przez zamawiającego wykonania usługi, - rezygnacji z wykonania części usługi, - wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, - nieterminowego przekazania materiałów wyjściowych do projektu, - przedłużenia się terminów uzgodnień organów administracji, - zmiany obowiązujących przepisów prawnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mzuk.gliwice.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH 44-109 Gliwice ul. Strzelców Bytomskich 25 c.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2011 godzina 11:30, miejsce: MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH 44-109 Gliwice ul. Strzelców Bytomskich 25 c.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.