eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańPrace remontowe w pomieszczeniach budynku Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Kole

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-26

Poznań: Prace remontowe w pomieszczeniach budynku Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Kole
Numer ogłoszenia: 472012 - 2012; data zamieszczenia: 26.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 228331 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu, ul. Św. Marcin 46/50, 60-959 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8530920, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowe w pomieszczeniach budynku Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Kole.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych pomieszczeń w budynku Placówki Terenowej KRUS w Kole, mieszczącej się przy ulicy Niezłomnych 8, 62-600 Koło. Prace remontowe obejmują:. -malowanie ścian i sufitów oraz parapetów w pomieszczeniach Placówki Terenowej w Kole, -wymiana podłóg, -wymiana zniszczonych kasetonów sufitowych w pomieszczeniu obsługi i gabinecie lekarskim, -wymiana kratek wentylacyjnych, -wymiana ceramiki łazienkowej, baterii i elementów wyposażenia łazienek (lustra, suszarki do rąk, pojemniki na mydło, kosze na śmieci) wraz z wymianą gniazd wtyczkowych i wyłączników prądu, -wymiana 3 szt. okien w łazienkach, -wymianę zaworów i termostatów przy grzejnikach, -wymiana 1 szt. drzwi wewnętrznych w wc na parterze -pozostałe prace towarzyszące ( min. sukcesywne sprzątanie oddawanych pomieszczeń po remoncie obejmujące w szczególności mycie okien, podłóg i drzwi.) Szczegółowa charakterystyka, zakres oraz ilość prac do wykonania zostały ujęte w Przedmiarach robót oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiących załączniki nr 1 i nr 2 do SIWZ. 2.Prace powinny być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną, z uwzględnieniem wymagań określonych we właściwych normach i przepisach oraz zgodnie ze standardami i instrukcjami producentów materiałów i wyrobów budowlanych, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarem robót i pozostałą dokumentacją techniczną załączoną do SIWZ . 3.Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej w celu zapoznania się ze stanem technicznym obiektu oraz oszacowania kosztów zamówienia. Termin wizji należy uzgodnić telefonicznie z Kierownikiem Placówki Terenowej KRUS w Kole. 4.Ze względu na prowadzenie prac w czynnym obiekcie należy umożliwić w trakcie prowadzenia robót pełną obsługę interesantów oraz pracę pracownikom Zamawiającego. W związku z tym prace należy wykonywać etapami, a harmonogram poszczególnych etapów ustalać z Kierownikiem Placówki. 5.W przypadku konieczności wykonywania prac poza godzinami pracy Zamawiającego, należy wystąpić z wnioskiem o zgodę Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anbud Firma budowlana A. Kuźma, ul. Różana 5,, 62-420 Strzałkowo, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61941,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60755,11

  • Oferta z najniższą ceną: 60755,11 / Oferta z najwyższą ceną: 75236,71

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.