Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-16
Łowicz: Dostawa materiałów medyczncy do ZOZ w Łowiczu
Numer ogłoszenia: 47202 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Ułańska 28, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8375368 w. 250, faks 046 8375991.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.pol.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów medyczncy do ZOZ w Łowiczu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy kontraktu: Obejmuje dostarczanie do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu materiałów medycznych w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 4 z tolerancją -30% w każdej pozycji asortymentowej zgodnie z zamówieniami cząstkowymi składanymi sukcesywnie przez okres 12 miesięcy. Przedmiot zamówienia składa się z 15 zadań: Zadanie nr 1: Nici wchłanialne. Zadanie nr 2: Nici wchłanialne syntetyczne, jednobarwne, poliglikolowe, powlekane. Zadanie nr 3: Nici niewchłanialne jednowłóknowe syntetyczne, skórne i naczyniowe Zadanie nr 4: Nici specjalistyczne do szycia Zadanie nr 5: Materiały syntetyczne niewchłanialne do zaopatrzenia przepukliny Zadanie nr 6: Materiały syntetyczne niewchłanialne do zaopatrzenia przepukliny pachwinowej Zadanie nr 7: Nici syntetyczne niewchłanialne poliamidowwwe bez igły i igłowe Zadanie nr 8 : Folia chirurgiczna Zadanie nr 9: Opatrunki specjalistyczne Zadanie nr 10: Opatrunki hydrożelowe Zadanie nr 11:Drobny materiał zabiegowy Zadanie nr 12:Szwy mechaniczne Zadanie nr 13: Gąbka kolagenowa. Zadanie nr 14: Rękawice medyczne ( diagnostyczne i chirurgiczne) Zadanie nr 15: Szwy mechaniczne UWAGA! Dostawy winny być realizowane transportem Wykonawcy do magazynów Zamawiającego w Aptece Szpitalnej. Zamawiający oczekuje, iż nitki w zakresie danego pakietu będą posiadały jednolity skład chemiczny i właściwości fizyczne. Dopuszcza się tolerancję na długości igieł +/- 10 % , na długości nitki +/- 15 %, do pełnego milimetra zgodnie z zasadami zaokrąglania matematycznego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1.oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu i stosowania w placówkach służby zdrowia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku (Dz.U. Nr 107 poz. 679) o wyrobach medycznych oraz posiadają aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie RP. (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 5 do siwz) 2. karty katalogowe oferowanych rękawic oraz raporty z badań producenta (z kraju pochodzenia) potwierdzające poziom protein i AQL, deklaracje zgodności dla wszystkich pozycji, CE do rękawic sterylnych - dotyczy zadania nr 14.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W § 5 projektu umowyZamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy w przypadku konieczności wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy: - w zakresie numeru katalogowego produktu, - w zakresie sposobu konfekcjonowania, - w zakresie liczby opakowań, - w sytuacji, gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez producenta zmodyfikowany/udoskonalony produkt powodujący wycofanie dotychczasowego. 2.Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianami wartości umowy i być niekorzystne dla Zamawiającego. 3.Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.pol.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej, 99-400 Łowicz, ul,Ułańska 28, budynek administracji pokój 111.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2012 godzina 12:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej, 99-400 Łowicz, ul.Ułańska 28, budynek administracji pokój 213 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia, sprzętu RTV i AGD oraz elementów placów zabaw w ramach projektu pn.: "Mali Odkrywcy"
- ul. Sikorskiego - renowacja kanału sanitarnego DN500 (dz. nr ewid. 2237, obręb Śródmieście, gmina M. Łowicz
- Dostawa sprzętu do pracowni zawodowych w ramach realizacji projektu "Poszerzamy horyzonty" - z podziałem na III części
więcej: przetargi w Łowiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych oraz innych materiałów wykorzystywanych na Bloku Operacyjnym (z podziałem na 14 zadań)
- Dostawa rękawiczek diagnostycznych - niejałowych oraz rękawiczek chirurgicznych i ortopedycznych - sterylnych dla SP ZOZ w Krasnymstawie
- Dostawy rękawic diagnostycznych, chirurgicznych i sekcyjnych
- Dostawa rękawic medycznych
- Dostawa rękawiczek chirurgicznych i diagnostycznych (w tym diagnostycznych z uchwytami ściennymi) w 9 pakietach dla potrzeb WSZ w Elblągu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.