eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogród BobrzańskiPełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu robót budowlanych dla zadania pt. Wzmocnienie systemu obrony przeciwpożarowej lasów poprzez modernizacje dojazdu pożarowego Nr 53 Dybowska oraz budowę zbiornika p.poż

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-26

Nowogród Bobrzański: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu robót budowlanych dla zadania pt. Wzmocnienie systemu obrony przeciwpożarowej lasów poprzez modernizacje dojazdu pożarowego Nr 53 Dybowska oraz budowę zbiornika p.poż
Numer ogłoszenia: 472052 - 2012; data zamieszczenia: 26.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 436332 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Krzystkowice, ul. Leśna 1, 66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, tel. 68 327 65 32, faks 68 327 65 33.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu robót budowlanych dla zadania pt. Wzmocnienie systemu obrony przeciwpożarowej lasów poprzez modernizacje dojazdu pożarowego Nr 53 Dybowska oraz budowę zbiornika p.poż.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu robót budowlanych dla zadania pt: Wzmocnienie systemu obrony przeciwpożarowej lasów poprzez modernizacje dojazdu pożarowego Nr 53 Dybowska oraz budowę zbiornika p.poż Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim: Lokalizacja dojazdu Dojazd pożarowy nr 53 Dybowska w Nadleśnictwie Krzystkowice obejmuje teren na następujących działkach: - j.ewid. Brzeźnica, obręb Stanów - 334, 335, 327, 328, 319, 320, 302, 303, 304, 305, 306, - j.ewid. Nowogród Bobrzański, obręb Przybymierz - 131/5 które zlokalizowane są w powiecie żagańskim oraz zielonogórskim, w województwie lubuskim. Lokalizacja zbiornia Projektowany zbiornik przeznaczony do celów przeciwpożarowych, położony będzie na terenach leśnych Nadleśnictwa Krzystkowice na dz. bud. nr 302 j.ewid. Brzeźnica, obręb Stanów, powiat żagański, województwo lubuskie. Stan istniejący dojazdu: Istniejąca droga leśna posiada nawierzchnię gruntową, nieutwardzoną. Szerokość pasa drogowego jest zmienna, oscylująca w granicach od 2,65 - 5,00 m. Droga spełnia funkcje przeciwpożarowe i użytkowe (techniczna obsługa przyległych terenów leśnych). Jednak lata eksploatacji bez zabiegów utrzymaniowych spowodowały wzrost uciążliwości przejazdu. W okresie wiosennych roztopów droga jest nieprzejezdna z powodu licznych zastoisk wody oraz kolein sięgających do głębokości nawet 0,9m. Występowanie w/w ubytków w nawierzchni drogowej jest wynikiem osłabienia nośności konstrukcji nawierzchni drogowej, niepoprawnego ukształtowania drogi w przekroju poprzecznym oraz braku odpowiedniego odwodnienia. Wzdłuż istniejącej drogi lokalnie znajdują się jednostronne płytkie rowy odwadniające. Wjazd i wyjazd z drogi odbywa się na gruntowe, niepubliczne drogi gminne. Parametry techniczne dojazdu. - prędkość projektowana 30 km/h, - szerokość korony drogi 5,0 m, - szerokość jezdni 3,50 m, - obustronne pobocza o szerokości 0,75 m, - pochylenie poprzeczne jezdni 4 %, - pochylenie poprzeczne poboczy 6 %, - klasa nawierzchni II (4-7 pojazdów ciężarowych o nacisku 100 KN na dobę w obu kierunkach drogi), - standard nawierzchni I (10-letni okres eksploatacyjny nawierzchni), - promień łuków w planie wynoszą od 20 m do 400 m ( z poszerzeniami o wartościach odpowiadających zastosowanym wielkościom promieni łuków kolowych) - w przypadku kątów zwrotu < 5g (oprócz skrzyżowań) nie zaprojektowano wyokrąglenia łukiem, pozostawiając załomy na trasie, Opis ogólny projektowanego zbiornika Zaprojektowany zbiornik przeznaczony jest do gromadzenia wody w ilości dostatecznej dla potrzeb przeciwpożarowych. W celu ochrony zwierzyny leśnej, zbiornik podzielono na dwie części. Główna, głębsza część zbiornika została ogrodzona i będzie spełniać funkcje przeciwpożarowe, natomiast druga część będzie służyć jako wodopój dla zwierzyny leśnej. 4 Przy wyborze rodzaju zbiornika, jego przeznaczenia, pojemności, materiałów budowlanych oraz sposobu budowy, przyjęto rozwiązania najbardziej celowe pod względem technicznym i ekonomicznym, a także zapewniające niezawodność działania i trwałość. Parametry zbiornika: Powierzchnia w rzucie poziomym - 26,1 * 13,2 = 344,5 m2 Maksymalna głębokość lustra wody - 1,8 m Komora zasadnicza: Minimalna głębokość lustra wody - 1,2 m Średnia głębokość lustra wody - 1,5 m Minimalna pojemność wodna - 50,7 m3 Średnia pojemność wodna - 67,9 m3 Maksymalna pojemność wodna - 90,3 m3 Komora wodopoju: Minimalna pojemność wodna - zależna od warunków atmosferycznych Maksymalna pojemność wodna - 96,1 m3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętych nadzorem określa następujący załączniki do SIWZ - szczegółowej specyfikacja techniczna - zał. Nr 7,8 INFORMACJE DODATKOWE Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot umowy obejmuje: 1) bieżące udzielanie wyjaśnień treści SIWZ do zadania w zakresie dokumentacji technicznej, 2) czynny udział w pracach komisji przetargowej, polegający na kontroli i weryfikacji ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, a w szczególności kosztorysów ofertowych, pomoc w wyborze oferty, 3) reprezentowanie Zamawiającego przy wykonywaniu robót budowlanych przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej 4) prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z zawartą umową, egzekwowanie zapisów umownych od Wykonawcy robót 5) prowadzenie bieżącego i skutecznego nadzoru inwestorskiego z wszelkimi związanymi z tym wymogami formalnymi przewidzianymi przez prawo budowlane i inne przepisy prawa, 6) bieżące opiniowanie spraw technicznych, doradztwo prawno - budowlane, rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, 7) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych, uczestniczenia w protokolarnym przekazaniu Wykonawcy robót terenu budowy. 8) raportowanie postępu robót budowlanych zgodnie z wymaganiami Zamawiającego (sprawozdania pisemne raz na 2 tygodnie) 9) kontrolę prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego, 10) sprawdzanie wiarygodności zapisów Wykonawcy robót w książce obmiaru robót, potwierdzanie każdej pozycji wpisu poprzez zamieszczanie parafy i pieczątki imiennej, 11) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, sporządzanie protokołów robót zakrytych wraz z dokumentacją pomiarową popartą zdjęciami robót zakrytych wraz z opisem, w formie papierowej i na nośniku CD, 12) nadzór nad jakością wykonywanych robót, kontrola jakości wbudowanych materiałów budowlanych celem uniknięcia zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, egzekwowanie od Wykonawcy i dostarczenie Zamawiającemu certyfikatów, aprobat technicznych, atestów, zastosowanych materiałów budowlanych, potwierdzanie na w/w dokumentach ich zgodności z zastosowanymi materiałami i faktycznego wbudowania materiałów na przedmiotowym zadaniu, 13) dopilnowanie, żeby cały zakres rzeczowy objęty dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót został wykonany, 14) wydawanie poleceń dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, 15) żądanie od Wykonawcy robót budowlanych, poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową, 16) udział w kontrolach dotyczących projektu przeprowadzanych przez podmioty zewnętrzne i udzielanie na bieżąco wyjaśnień, informacji, dokumentów i zestawień związanych z nadzorowaniem oraz zarządzaniem kontaktami objętych projektem, 17) sprawdzanie kosztorysów na roboty podstawowe i dodatkowe nieprzewidziane, konieczne i zamienne oraz kontrola prawidłowości ich fakturowania. 18) informowanie Zamawiającego na piśmie o niezbędności wykonania robót dodatkowych koniecznych jeśli takie wynikną w trakcie realizacji budowy i zamiennych nie uwzględnionych w umowie o roboty budowlane, zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, bądź o konieczności zrezygnowania z określonych robót, jeżeli jest to niezbędne i zgodne z treścią umowy jaką Zamawiający zawarł z Wykonawcą, 19) sporządzanie protokołów konieczności (w przypadku, gdyby strony umowy ustaliły wykonanie robót zamiennych w ramach niniejszej umowy, wtedy wartość każdej takiej modyfikacji zostanie poddana osobnej wycenie w oparciu o analizę cen przedstawioną przez Wykonawcę, sprawdzoną przez Inspektora Nadzoru i zatwierdzoną przez Zamawiającego; roboty zamienne będą zgłaszane, na co najmniej 7 dni przed ich wprowadzeniem) 20) nadzór nad prawidłowym przygotowaniem do odbioru przedmiotu umowy, przyjęcie od Wykonawcy skompletowanej całościowej dokumentacji powykonawczej i sprawdzenie jej prawidłowości i kompletności poprzez dokonanie stosownej adnotacji, nadzór nad dostarczeniem do czasu rozliczenia budowy przedmiotowego postępowania do Zamawiającego kompletnej i sprawdzonej dokumentacji powykonawczej, potwierdzenie gotowości do odbioru robót i uczestniczenie w czynnościach odbioru końcowego przy udziale komisji odbiorowej powołanej przez Nadleśniczego 21) Ponadto po zakończeniu robót budowlanych do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego będzie należało: a) finalizacja zadań wynikających z zakończenia budowy, b)dokonywanie nadzoru nad robotami związanymi z usuwaniem wad i usterek, c)odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad i usterek, d)współpraca z Zamawiającym dotycząca negocjacji w sprawie roszczeń i sporów, e) udział w przeglądach i odbiorach pogwarancyjnych. 3. Zamawiający przekaże Zleceniobiorcy: 1) dokumentację projektową, 2) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) specyfikację istotnych warunków zamówienia, 4) umowę zawartą z Wykonawcą robót, 4. Zleceniobiorca zobowiązuje się zawiadomić pisemnie niezwłocznie Zamawiającego o zaistniałych nieprawidłowościach przy inwestycji, a Zamawiający ustosunkuje się pisemnie do powyższych informacji w ciągu 7 dni. 5. Zleceniobiorca zobowiązuje się stawiać na terenie budowy co najmniej 1 raz w tygodniu bez dodatkowego wezwania odpowiednio do potrzeb wynikłych z toku prowadzonych robót budowlanych wymagających jego nadzoru oraz z na każde wezwanie Zamawiającego i dokumentować swoje wizyty wpisem do dziennika budowy z podaniem zakresu robót, które zostały przez niego sprawdzone. 6. Termin rozpoczęcia nadzoru ustala się od dnia podpisania umowy, zaś termin zakończenia nadzoru ustala się do zakończenia okresu rękojmi za wady udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych objętych niniejszą umową.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.24.44.00 - 71.24.44.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie realizowane w ramach działania Odtwarzanie potencjału produkcji leśnej zniszczonego przez katastrofy oraz wprowadzanie instrumentów zapobiegawczych objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Komplet Inwest s.j T. Granops, E. Prażanowska-Nieboj, Al. 11-go Listopada 91K, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85727,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36285,00

  • Oferta z najniższą ceną: 36285,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39945,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.