To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-28
Lublin: Opracowanie i wydanie w czterech językach informatora gospodarczego ukierunkowanego na wsparcie promocji polsko - białorusko - ukraińskiej współpracy biznesowej oraz stworzenie komplementarnego portalu internetowego znak sprawy LPNT/PN/RPLU.02.03.02/01/2012.
Numer ogłoszenia: 47205 - 2012; data zamieszczenia: 28.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9923 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubelski Park Naukowo-Technologiczny Spółka Akcyjna, ul. Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 534 61 00, faks 81 531 85 48.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie i wydanie w czterech językach informatora gospodarczego ukierunkowanego na wsparcie promocji polsko - białorusko - ukraińskiej współpracy biznesowej oraz stworzenie komplementarnego portalu internetowego znak sprawy LPNT/PN/RPLU.02.03.02/01/2012..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.Opis przedmiotu zamówienia 3.1. Kontekst przedmiotu zamówienia Zamawiana usługa jest realizowana w ramach projektu -Rozwój oraz promocja działalności Lubelskiego Parku Naukowo - Technologicznego S.A. jako instytucji otoczenia biznesu i transferu wiedzy- realizowanego na podstawie umowy zawartej w ramach II Osi Priorytetowej Działania 2.3. Schemat B Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2007-2013 pomiędzy Lubelską Agencją Wspierania Przedsiębiorczości a Lubelskim Parkiem Naukowo - Technologicznym S.A. (beneficjentem projektu). Celem ogólnym projektu jest rozwój i promocja Lubelskiego Parku Naukowo - Technologicznego S.A., w związku z planowanym oddaniem do użytku nowych części budynku po zakończeniu procesu inwestycyjnego oraz prac adaptacyjnych. 3.2. Przedmiot zamówienia 3.2.1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i wydanie w czterech językach informatora gospodarczego ukierunkowanego na wsparcie promocji polsko - białorusko - ukraińskiej współpracy biznesowej oraz stworzenie komplementarnego portalu internetowego. 3.2.1.1. Tytuł opracowania będzie miał następujące brzmienie: Polsko - białorusko - ukraiński informator gospodarczy. 3.2.1.2.Wykonawca zobowiązany jest opracować treść informatora gospodarczego wykorzystując zakres merytoryczny nie węższy niż przedstawiona poniżej struktura: 3.2.1.2.1. Wstęp. Przedstawienie kontekstu projektu, celu powstania informatora 3.2.1.2.2. Najważniejsze informacje ogólne (Polska, Białoruś, Ukraina), 3.2.1.2.3. Placówki dyplomatyczne; wykaz ambasad i konsulatów (Polska, Białoruś, Ukraina), 3.2.1.2.4. Organy i służby państwowe istotne w obrocie między krajami (Polska, Białoruś, Ukraina), 3.2.1.2.5. Przepisy celne; przepisy dotyczące przekraczania granicy (Polska, Białoruś, Ukraina), 3.2.1.2.6. Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej (Polska, Białoruś, Ukraina), 3.2.1.2.7. Obowiązki ewidencyjno-rejestracyjne dla cudzoziemców (Polska, Białoruś, Ukraina), 3.2.1.2.8. Logistyka, spedycja, transport - najważniejsze porady (Polska, Białoruś, Ukraina), 3.2.1.2.9. Usługi prawne, kancelarie obsługujące obrót między krajami (Polska, Białoruś, Ukraina), 3.2.1.2.10. Instytucje otoczenia biznesu: izby przem.-handlowe itp. (Polska, Białoruś, Ukraina) 3.2.1.2.11. Klimat inwestycyjny, najważniejsze informacje (Polska, Białoruś, Ukraina) 3.2.1.2.12. Program targów i imprez branżowych na lata 2012-2013 (Polska, Białoruś, Ukraina) 3.2.1.2.13. Euroregiony (Bug, Puszcza Białowieska) (Polska, Białoruś, Ukraina), 3.2.1.2.14. Informacje na temat portalu internetowego będącego rozszerzeniem treści publikacji, 3.2.1.2.15. Wydawca informatora: Lubelski Park Naukowo - Technologiczny S.A. (informacje o firmie), 3.2.1.2.16. Spis tabel, spis wykresów, spis rysunków, spis diagramów. 3.2.2. Wymagania dotyczące publikacji Niezwłocznie po ostatecznej akceptacji treści i formy opracowania, nie później niż w terminie określonym w punkcie 4 SIWZ, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wersję finalną informatora gospodarczego w formie publikacji (1000 egzemplarzy z możliwością dodruku) oraz w wersji elektronicznej (płyta CD/DVD w standardzie Microsoft Office oraz PDF.). Wymagania techniczne: - zgodność z systemem identyfikacji wizualnej projektu, zamieszczenie oznaczeń zgodnych z Wytycznymi dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 (kolorowe oznaczenia na każdej stronie), - skład, łamanie i korekta, - format B5, klejony, - treść w czterech wersjach językowych (polski, angielski, rosyjski, ukraiński - nie mniej niż 60 stron na każdą wersję językową) - nakład: 1000 egzemplarzy - z możliwością dodruku (przekazanie Zamawiającemu plików graficznych opracowania w formacie umożliwiającym druk), - materiał: okładka lakierowana (gramatura: 200-300 g/m2), środek: papier offsetowy - tabele, wykresy, rysunki, diagramy - układ kolorowy 3.2.3. Wymagania dotyczące portalu 3.2.3.1.Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie spójnej platformy WWW, pozwalającej na publikację w sieci Internet treści wprowadzanych przez zespół redakcyjny oraz zarejestrowanych użytkowników, którzy otrzymali do tego odpowiednie uprawnienia. System winien być oparty o oprogramowanie, którego wykorzystanie w projekcie nie będzie wymagało odnawiania lub wnoszenia dodatkowych opłat licencyjnych przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca opiera swoje rozwiązanie o platformy open source, to oprogramowanie dostarczone przez niego powinno być oparte na wersjach stabilnych. Prace deweloperskie związane z budową całego systemu oraz testy funkcjonalne, Wykonawca przeprowadzi na własnym, zabezpieczonym na tę okoliczność, sprzęcie komputerowym. Testy funkcjonalne oraz inne prace wymagające udziału przedstawicieli Zamawiającego będą realizowane zdalnie za pośrednictwem sieci Internet lub w siedzibie Zamawiającego. 3.2.3.2 Docelowe środowisko produkcyjne może być udostępnione Wykonawcy w celu przeprowadzenia wdrożenia przy zastosowaniu się do procedur bezpieczeństwa określonych przez Zamawiającego obejmujących co najmniej: - dostęp zdalny za pośrednictwem kanału szyfrowanego VPN lub przy wykorzystaniu protokołów ssh lub https i certyfikatów dostarczonych przez Zamawiającego, - ograniczenie adresów IP, mających dostęp do środowiska produkcyjnego do minimum obejmującego wybrane lokalizacje Wykonawcy. 3.2.3.3. Instalacja systemu w środowisku produkcyjnym Zamawiającego nastąpi po dokonaniu odbioru, na wezwanie Zamawiającego w określonym przez niego terminie i na koszt Wykonawcy. W ramach wdrożenia, Wykonawca powinien dostarczyć Zamawiającemu w formie elektronicznej dokumentację techniczną obejmującą: - minimalne wymagania oraz zależności systemowe wdrożonych modułów, - oprogramowania, instrukcję dostrojenia początkowego systemu (niestandardowe parametry modułów pochodzących z repozytorium systemu operacyjnego, konfigurację specyficznych parametrów baz danych, uprawnień do katalogów roboczych itp.) oraz instalacji dostarczonego oprogramowania w celu odtworzenia docelowego środowiska systemowego wraz gotowym do działania portalem, - instrukcję oraz skrypty systemowe pozwalające na zautomatyzowane wykonywanie kopii bezpieczeństwa portalu oraz zależnych baz na nośniku przyłączonym do serwera, - instrukcję odtworzenia środowiska portalu z kopii zapasowych wykonanych zgodnie z procedurami przygotowanymi przez Wykonawcę, - wszelkie kody źródłowe oraz klucze sprzętowe. 3.2.3.4. Po wdrożeniu portalu Wykonawca powinien przeszkolić wskazane przez Zamawiającego osoby w zakresie obsługi panelu administracyjnego i wprowadzania danych do systemu. 3.2.3.5.Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji na poprawne działanie portalu na serwerze zamawiającego. 3.2.3.5.1. Termin gwarancji biegnie od dnia odbioru przez Zamawiającego przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem odbioru podpisanym przez obydwie strony umowy. 3.2.3.5.2. Wszelkie wady i niesprawności portalu nie wynikające z błędnie wprowadzonych treści, które ujawnią się w okresie gwarancji zostaną usunięte na koszt Wykonawcy w terminie nie dłuższym niż dwa dni od daty pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego. 3.2.3.5.3. Wykonawca przez okres gwarancji zapewni świadczenia asysty technicznej na miejscu. 3.2.3.6. Dodatkowo Wykonawca, przez okres 180 dni od dnia podpisania poszczególnych protokołów odbioru będzie świadczył bezpłatne wsparcie techniczne obejmujące: - wykonywanie kopii zapasowych baz danych oraz plików będących elementami składowymi portalu umieszczanych na serwerze, zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez Zamawiającego, - kontakty z administratorem serwera w przypadku usuwania awarii technicznych wynikających z nieprawidłowego funkcjonowania dostarczonego oprogramowania, - konserwację oraz wszelkie inne prace niezbędne do zapewnienia poprawności działania portalu w zakresie stworzonych funkcjonalności. 3.2.3.7. Komunikacja z użytkownikiem ma się odbywać za pośrednictwem standardowej przeglądarki WWW przy zastosowaniu rozwiązań technologicznych nie wymagających instalacji dodatkowych, specjalistycznych rozszerzeń. Jako standardowe technologie Zamawiający rozumie: html, xhtml, CSS, XML, JavaScript, AJAX, Flash. 3.2.3.8. Usługi i funkcjonalności systemu: a. Wykonawca zaproponuje jednolitą szatę graficzną poszczególnych stron portalu. b. Akceptacja szaty graficznej odbędzie się w czasie trwania prac nad pozostałymi częściami portalu. c. Wykonawca ma obowiązek wypełnienia portalu treścią jedynie w zakresie niezbędnym do zaprezentowania jego pełnej funkcjonalności opisanej w niniejszym dokumencie. W przypadku braku niezbędnych treści dostarczonych przez Zamawiającego, Wykonawca może na czas testowania funkcjonalności portalu zapełnić go wygenerowaną przez siebie zawartością, którą usunie po ich zakończeniu. d. Wykonawca dołoży wszelkich możliwych starań, aby wszystkie menu, generowane przez system komunikaty oraz dokumentacja administratora i użytkownika były prezentowane w języku polskim. e. Struktura treści prezentowanych na stronach portalu powinna podlegać nawigacji opartej na maksymalnie dwupoziomowym menu głównym. f. Przykładowa struktura treści: - Strefa informacji (ogólne informacje, treść analogiczna do treści informatora w formie papierowej opisanego szczegółowo w p. 3.2.1.2.), - Firmy (baza danych zarejestrowanych przedsiębiorców), - Mapa instytucji (banery instytucji otoczenia biznesu, urzędów państwowych, kancelarii prawnych itp.), - Wersje językowe strony (możliwość translacji strony - języki polski, angielski, rosyjski, ukraiński). g. Użytkownicy portalu powinni mieć możliwość przeglądania dowolnych, opublikowanych na łamach portalu treści. Użytkownicy zalogowani (zarejestrowani i uwierzytelnieni na podstawie identyfikatora i hasła przechowywanego w bazie danych portalu), mają mieć możliwość zarządzania danymi własnego profilu. h. Rejestracja w portalu może dotyczyć wyłącznie użytkowników będących przedsiębiorcami, która to informacja musi być wyraźnie widoczna przy inicjowaniu procesu rejestracji. Ponadto koniecznym warunkiem rejestracji użytkownika musi być wyrażenie przez niego zgody na przetwarzanie wszelkich danych osobowych, które ten ewentualnie zamieści w swoim profilu, przy czym zgoda ta musi obejmować prawo publicznego udostępniania tych danych w szczególności za pośrednictwem sieci publicznej. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych winna być dodatkowo opatrzona informacją o administratorze zbioru danych osobowych, którym będzie Zamawiający oraz informacją, iż każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez administratora oraz do ich poprawiania. Wykonawca zapewni taką funkcjonalność systemu aby spełniał on powyższe wymogi. Wykonawca zapewni też Zamawiającemu możliwość usuwania ograniczeń kręgu użytkowników portalu lub wprowadzania ewentualnych dalszych ograniczeń kręgu użytkowników portalu w przyszłości np. poprzez zawężenie grupy przedsiębiorców wyłącznie do przedsiębiorców podlegających wpisowi do Krajowego Rejestru Sądowego. i. Rejestracja użytkownika w portalu ma być procesem automatycznym, nie wymagającym udziału innych użytkowników. Minimalny zestaw danych niezbędny do założenia nowego profilu to: - identyfikator (unikalny w portalu), - hasło, - adres e-mail przedsiębiorcy (unikalny w portalu), - nazwa własna przedsiębiorcy. j. Po poprawnym założeniu profilu, system ma przesyłać na adres podany podczas rejestracji wiadomość zawierającą URL do strony umożliwiającej jego aktywację. Bez przeprowadzenia pełnej aktywacji (potwierdzenia istnienia konta e-mail) przez użytkownika, nowy profil ma być nieaktywny. W przypadku braku aktywacji przez okres dłuższy niż np. 7 dni, profil ma zostać automatycznie usunięty. k. Komunikaty wyświetlane przez system związane ze stanem procesu zakładania oraz aktywacji profilu mają wyjaśniać użytkownikowi proces zakładania konta i kolejność czynności, które ma wykonać. l. Informacja: zamawiający (właściciel portalu) nie ponosi odpowiedzialności za treść wizytówek (prawdziwość wprowadzonych danych). 3.2.3.9. Formularz rejestracyjny Zawartość profilu będzie stanowić zestaw danych opisowych obejmujący co najmniej: a. nazwa firmy b. data rozpoczęcia działalności c. forma prawna d. branża e. specjalizacja f. adres pocztowy g. e-mail h. telefon i. fax j. adres internetowy k. rodzaj i nr z komunikatora Opcjonalnie: l. galeria (moduł analogiczny do galerii w dokumentach) m. załączone pliki (moduł analogiczny do plików załączanych w dokumentach) n. słowa kluczowe System ma umożliwiać rozbudowę profilu o kolejne cechy. 3.2.3.10. System zarządzania treścią 3.2.3.10.1.Dostęp do mechanizmów pozwalających na zarządzanie treścią powinien być zastrzeżony dla uwierzytelnionych użytkowników (zarejestrowanych i posiadających odpowiednie przywileje). 3.2.3.10.2.Wszystkie dokumenty tworzone i przetwarzane przez system muszą być skutecznie zabezpieczone przed dostępem osób nie posiadających stosownych uprawnień. Zabezpieczenia a. Ochrona przechowywanych dokumentów winna być zintegrowana z systemem zabezpieczeń aplikacyjnej bazy technologicznej. b. Określenie dostępu do przetwarzanych przez system treści musi być każdorazowo weryfikowane przywilejami użytkownika żądającego do nich dostępu. c. Wszystkie hasła dostępu przechowywane przez system muszą być przechowywane w formie uniemożliwiającej ich odczytanie lub odkodowanie (np. szyfrowane za pomocą algorytmu MD5). d. Wszystkie treści wprowadzane za pośrednictwem systemu zarządzania treścią, prezentowane w postaci tekstu wyświetlanego na stronach portalu powinny być przechowywane bezpośrednio w bazie danych. Elementy takie jak załączniki w postaci plików binarnych mogą być przechowywane w wydzielonej części systemu plików serwera. e. Dostęp do systemu zarządzania treścią musi być domyślnie realizowany za pośrednictwem szyfrowanego kanału transmisji danych (https) w oparciu o certyfikat dostarczony przez Wykonawcę. f. Uwierzytelniona sesja użytkownika, niezależnie od jawnego wylogowania, powinna samoczynnie wygasać po określonym przez parametr konfiguracyjny systemu czasie bezczynności (zakończenia programu lub braku aktywności ze strony przeglądarki użytkownika). Funkcje systemu g. Baza danych zarejestrowanych firm powinna oferować następujący zakres funkcjonalności: - Przeglądanie listy podmiotów zarejestrowanych w bazie (z możliwością sortowania i filtrowania, np. po lokalizacji podmiotu), - Rejestrację nowych podmiotów, - Wyszukiwanie podmiotów (według, co najmniej, kilku kryteriów np. branża, produkty/usługi, kupię/sprzedam, itp.) h. Wszystkie operacje na wielu zależnych od siebie obiektach bazy danych powinny być objęte transakcjami. W przypadku niepowodzenia transakcji, użytkownik powinien być o tym poinformowany stosownym komunikatem. i. Wszystkie obiekty wprowadzane przez redaktorów portalu powinny być dostępne w części służącej administracji treścią. j. Portal musi być odporny na błędy operatora i swoje własne w stopniu przynajmniej takim, by nie dokonywał niesygnalizowanych zapisów danych lub uszkodzeń własnych. System musi być transakcyjny. Zapis w bazie powinien być sygnalizowany odpowiednim oknem potwierdzającym poprawne wykonanie czynności. k. Struktura obiektów powinna zawierać elementy posiadające następujące cechy: - tytuł, - treść (pole tekstowe), - data utworzenia, - data modyfikacji, - data wygaśnięcia - kategoria: kupię/sprzedam l. Możliwość indeksowania tekstów i załączników publikowanych w portalu, (wpływa na usprawnienie pozycjonowania w przeglądarkach internetowych, powinna być realizowana przez narzędzia systemowe oraz administratora serwisu). m. Funkcjonalność dokumentów powiązanych, (umożliwia łączenie konkretnych tekstów z innymi opublikowanymi na innych stronach portalu). n. Wygodny system zarządzania banerami pozwalający umieszczać je w zdefiniowanych wcześniej modułach portalu. o. Statystyki, za pomocą których administrator portalu będzie mógł analizować ruch oraz inne parametry statystyczne. p. Stworzenie prostego w użyciu dwukierunkowego systemu mailingowego pozwalającego na komunikację pomiędzy Administratorem a użytkownikami, q. Zgodność z zasadami usability (portal powinien być -przyjazny- dla osób z wadami wzroku lub niewidzącymi). r. Automatycznie generowanie spisu zawartości serwisu (Mapa Strony). s. Każdy obiekt powinien być jednoznacznie identyfikowany (np. hierarchizacja typu: sekcja -> kategoria -> dokument), co umożliwi dołączanie do nich dodatkowych elementów takich jak: - galeria - kolekcja automatycznie przeskalowywanych obrazów w popularnych formatach graficznych (jpg, gif, png, tiff) - załączników w postaci dowolnych plików binarnych t. Administratorzy portalu muszą mieć możliwość wycofania z publikacji niepożądanych treści (spam, wulgaryzmy, treści obraźliwe dla czytelników). W celu ułatwienia moderacji komentarzy, w panelu administracyjnym powinien się znajdować wykaz ostatnio opublikowanych komentarzy z możliwością podglądu i akceptacji lub odrzucenia. u. Administratorzy posiadający odpowiednie uprawnienia muszą mieć wgląd w treść profili użytkowników, możliwość blokowania konta (odmowa uwierzytelnienia) (np. w wyniku naruszania regulaminu). Część dotycząca narzędzi edycyjnych v. Narzędzie edycji artykułu (najlepiej typu WYSIWYG), poza typowymi funkcjonalnościami (pogrubianie, wyrównania tekstu, wypunktowanie, kolory tekstu i tła itp.) powinno dawać następujące możliwości: - ustawienia czasu publikacji z dokładnością do minuty (dające komfort wcześniejszego przygotowania tekstu w systemie, zaś opublikowania w portalu przez system automatycznie w terminie późniejszym, czy też automatycznego usunięcia tekstu z portalu po przekroczeniu finalnej daty publikacji), - miejsca na stronie (kolejkowanie artykułów, priorytet określający położenie tekstu w stosunku do innych tekstów w ramach wspólnego folderu), - autora, - tytułu, - podtytułu, - tekstu wprowadzającego i całego tekstu, - podglądu i edycji kodu źródłowego, - prostego tworzenia tabel i hiperłączy (do obiektów wewnętrznych i zewnętrznych), - prostego ładowania plików na serwer (dołączania plików do artykułu). 3.3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przenosi na Zamawiającego pełnię majątkowych praw autorskich do przedmiotu umowy (opracowania i wydania informatora stanowiącego utwór oraz stworzenie portalu internetowego stanowiącego utwór) na wszystkich znanych w dacie zawarcia umowy polach eksploatacji. Przeniesienie majątkowych praw autorskich, o którym mowa w zdaniu pierwszym dotyczy w szczególności praw do wprowadzania przedmiotu umowy do obrotu, prawo użyczania lub najmu egzemplarzy przedmiotu umowy oraz rozpowszechniania przedmiotu umowy w każdej formie m.in. papierowej ale również elektronicznej i za pośrednictwem sieci komputerowych, oraz w inny sposób np.: poprzez publiczne udostępnianie przedmiotu umowy. Wykonawca ponadto udziela zezwolenia Zamawiającemu na rozporządzanie i korzystanie z opracowań przedmiotu umowy, a ponadto przeniesie na Zamawiającego uprawnienie do udzielania zezwoleń na rozporządzanie i korzystanie z opracowań przedmiotu umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.16.00.00 - Informatory 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne 79.53.00.00 - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiana usługa jest realizowana w ramach projektu -Rozwój oraz promocja działalności Lubelskiego Parku Naukowo - Technologicznego S.A. jako instytucji otoczenia biznesu i transferu wiedzy- realizowanego na podstawie umowy zawartej w ramach II Osi Priorytetowej Działania 2.3. Schemat B Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2007-2013 pomiędzy Lubelską Agencją Wspierania Przedsiębiorczości a Lubelskim Parkiem Naukowo - Technologicznym S.A. (beneficjentem projektu)..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SG24 Sp. z o.o., ul. Głogowska 108/6, 60-263 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34686,00
Oferta z najniższą ceną: 34686,00 / Oferta z najwyższą ceną: 80872,5
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Przegląd techniczny, konserwacja instalacji wentylacji mechanicznych oraz przeglądy serwisowo-konserwacyjne i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacji z podziałem na części
- Dostawa paliwa do pojazdów służbowych Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2025 r.
- RDW w Zamościu Usługi sprzątania pomieszczeń w 2025 r. Zadanie nr 1 i Zadanie nr 3
- Kompleksowa usługa ochrony, przewozu osób i utrzymania czystości pomieszczeń i obiektów na terenie cmentarza komunalnego oraz utrzymania czystości innych pomieszczeń
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Politechniki Lubelskiej
- Dostawa materiałów i urządzeń biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Lublin
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa Politechniki Warszawskiej w zakresie ochrony własności przemysłowej na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej
- Wydruk i dostawa materiałów w roku 2025 dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Wydanie monografii naukowych
- Dostawa, wykonanie i wdrożenie systemu centralnego wydruku w Urzędzie Miasta Inowrocławia
- Drukowanie Dwutygodnika Samorządowego Gminy Trzebnica pt. Panorama Trzebnicka
- Przygotowanie do druku oraz druk wydawnictwa "Kraków 2025. Instrukcja Obsługi" dla Wydziału Komunikacji Społecznej
więcej: Informatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.