To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-26
Rzeszów: Przetarg nieograniczony na na usługi biegłych - rzeczoznawców majątkowych w zakresie szacowania, do celów ustalenia odszkodowania za nieruchomości położone na terenie województwa podkarpackiego, które stały się własnością Województwa Podkarpackiego w związku z faktem, iż zostały objęte decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (znak sprawy:OA-XVI.272.49.2012)
Numer ogłoszenia: 472110 - 2012; data zamieszczenia: 26.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 212553 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie, ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 867 12 08, faks 017 867 17 50.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na na usługi biegłych - rzeczoznawców majątkowych w zakresie szacowania, do celów ustalenia odszkodowania za nieruchomości położone na terenie województwa podkarpackiego, które stały się własnością Województwa Podkarpackiego w związku z faktem, iż zostały objęte decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (znak sprawy:OA-XVI.272.49.2012).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych oraz występowanie w charakterze biegłego w toku prowadzonych postępowań administracyjnych, mających na celu określenie wysokości odszkodowania w myśl art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, wg stanu nieruchomości w dniu wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej przez organ I instancji oraz według jej wartości z dnia, w którym następuje ustalenie wysokości odszkodowania. Zamówienie obejmuje wycenę nieruchomości objętych decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 855 Olbięcin - Zaklików - Stalowa Wola wraz z drogowymi obiektami inżynierskimi, urządzeniami oraz instalacjami stanowiącymi całość techniczno-użytkową, przebudową dróg innych kategorii, sieci uzbrojenia terenu, budową i rozbiórką objazdów tymczasowych w km 10+964 - 38+772,41 (od granicy województwa do ulicy Podskarpowej - DK 77 w Stalowej Woli) z wyłączeniem odcinków w km 14+800 - 15+500,00; 18+595,38 - 19+119,53; 19+123,63 - 19+190,15; 19+228,58 - 25+447,61; 28+611,88 - 29+207,72; 29+242,48 - 29+995,38; 36+993,70 - 37+303,70. 2.W ramach przedmiotowego zamówienia mogą znajdować się następujące kategorie nieruchomości: -działki ze składnikami budowlanymi i roślinnymi - 45%, -działki zabudowane - 6%, -działki niezabudowane - 49%. Przedmiotowe zamówienie będzie obejmować wycenę 311 działek (z możliwością zwiększenia podanej liczby do 20% zgodnie z zapisami § 23 Części A SIWZ), znajdujących się w terenie objętym ww. decyzją. W ramach tego zamówienia może znajdować się łącznie do 20% działek ze składnikami budowlanymi i roślinnymi, działek zabudowanych oraz działek niezabudowanych. 3.Zamawiający może dopuścić do przystąpienia przez rzeczoznawcę majątkowego do sporządzania operatów szacunkowych przed uzyskaniem ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Wykonanie operatów szacunkowych następować będzie w dwóch etapach. Pierwszy etap to ustalenie stanu nieruchomości, tj. sporządzenie protokołu z oględzin nieruchomości (w przypadku nieruchomości zabudowanej wraz z podpisem właściciela tej nieruchomości). Drugi etap to sporządzenie pozostałych części operatów szacunkowych. Informacja dla Wykonawcy o przystąpieniu do drugiego etapu będzie przekazana po uzyskaniu ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Dokonanie płatności może nastąpić po zakończeniu poszczególnych etapów. 4.W przypadku, jeśli decyzja nie stanie się ostateczną zlecenia dla Wykonawcy zostaną zakończone na pierwszym etapie. 5.Formularz oferty stanowi część: B SIWZ. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zamówienia nie więcej jednak niż o 20 % jeżeli wykonana wycena operatów okaże się zbędna w ramach prowadzonego postępowania administracyjnego. 7.Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy stanowiący Część C SIWZ. 8.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 9.Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walucie obcej. 10.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 11.Operaty szacunkowe muszą być wykonane zgodnie z: a) ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 193, poz. 1194 z późn. zm.); b) ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z poź. zm.); c) rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm.); d) innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 12.W przypadku konieczności potwierdzenia aktualności operatu szacunkowego po upływie 12 miesięcy od daty jego wykonania, Wykonawca zobowiązuje się do umieszczenia stosownej klauzuli. Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego będzie dokonane w ciągu 14 dni od daty otrzymania zlecenia, bez dodatkowego wynagrodzenia. 13.W przypadku, gdy potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego nie będzie możliwe, w ciągu 36 miesięcy od daty sporządzenia poprzedniego operatu, w razie wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 156 ust. 3 ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz gdy będzie zachodzić, w tym okresie, konieczność dalszego wykorzystania operatu Wykonawca sporządzi nowy operat szacunkowy. Ponowna wycena będzie dokonana w ciągu 14 dni od daty otrzymania zlecenia, bez dodatkowego wynagrodzenia. Takiej aktualizacji podlegać będzie nie więcej niż 10% zamawianych operatów przypadających na Wykonawcę.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00 - Usługi biegłych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIOTR TYRKIEL CENZUS - BIURO NIERUCHOMOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
PIOTR TYRKIEL CENZUS - BIURO NIERUCHOMOŚCI
- CENZUS - Biuro Nieruchomości Piotr Tyrkiel, ul. Skarżyńskiego 8/5, 31-866 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126422,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37673,98
Oferta z najniższą ceną: 36582,30 / Oferta z najwyższą ceną: 120325,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Remont dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie w 2025 r.
- Konserwacja, przeglądy okresowe i usuwanie awarii systemów przeciwpożarowych.
- Dostawa materiałów konstrukcyjnych do pracowni ProtoLab - zamówienie z podziałem na trzy części
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem regałów i tapczanów do DS. Laura
- Zapewnienie usługi gastronomicznej (obiad) w celu organizacji spotkania partnerów projektu CE-Spaces4All w Łańcucie w dniu 8 maja 2025r. dla max. 35 osób.
- "Dostawa i montaż klimatyzacji w budynkach UR"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową (4 części) - edycja 2/2025
- Sporządzenie operatów szacunkowych część 2
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową (2 części) - edycja 1/2025
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
- Wykonanie wycen nieruchomości w 2025 roku dla Wydziału Zarządzania Nieruchomościami - lokale mieszkalne i użytkowe
- Wycena wartości aktywów na potrzeby sporządzenia bilansu otwarcia likwidacji, wycena możliwego do uzyskania czynszu za najem rzeczy oraz wycena rzeczy
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.