Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-07
Włoszczowa: Wykonanie chodnika dla pieszych przy drodze powiatowej nr 0237 T Moskorzew - Radków - Chlewice w miejscowości Radków, długości 361 mb
od km 9 + 390 do km 9 + 751 - strona prawa drogi
Numer ogłoszenia: 47214 - 2008; data zamieszczenia: 07.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie, ul. Jędrzejowska 81, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3942519, fax 041 3942519.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie chodnika dla pieszych przy drodze powiatowej nr 0237 T Moskorzew - Radków - Chlewice w miejscowości Radków, długości 361 mb od km 9 + 390 do km 9 + 751 - strona prawa drogi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Wykonanie wykopu pod chodnik z odwozem materiału do 5km.Głębokość wykopu do 0,20 m - 542 m2; Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne chodnika - 542 m2; Wykonanie ławy betonowej pod krawężniki z oporem - beton B-15 (na zjazdach) - 3 m3; Ułożenie obrzeży betonowych 6x20 na podsypce cementowo-piaskowej /1:4/ -164 mb; Ułożenie obrzeży betonowych 6x20 na podsypce cementowo - piaskowej /1:4/ - obrzeża dostarcz inwestor - 140 mb; Ułożenie krawężników betonowych 15x30 na płask obustronnie na zjazdach - 59 mb; Ułożenie krawężników betonowych 15x30 na podsypce cementowo - piaskowej /1:4/ - 361 mb; Wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywa stabilizowanego mechanicznie (0-31,5) gr. 5 cm - 415 m2; Wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywa stabilizowanego mechanicznie (0-31,5) gr. 10 cm na zjazdach - 127 m2; Wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywa stabilizowanego mechanicznie ( 0-31,5) gr. 15 cm - w miejscu wyrównania nawierzchni - 10 m2; Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej szarej ( Behaton ) gr.6 cm na podsypce piaskowej ( tzw. wysiewce) / 1:4 / gr. 5 cm - 365 m2; Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej szarej ( Behaton ) gr.6 cm na podsypce piaskowej ( tzw. wysiewce ) / 1:4 / gr. 5 cm- kostkę brukowa dostarczy inwestor - 50 m2; Wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej szarej ( Behaton ) gr.8 cm, na podsypce piaskowej ( tzw. wysiewce ) /1:4/ gr. 5 cm - 127 m2; Wykonanie przykanalików z rur PCV fi 200 mm na posypce piaskowej szt. 3 ( 3x1,5 m ) - 4,5 mb; Uzupełnienie nawierzchni przy krawężniku masą bitumiczną gr. 4 cm - 48 m2; Uzupełnienie ziemi brakującej przeciwskarpy wraz z jej zagęszczeniem - 50 m3; Podniesienie murka betonowego na przepuście z bloczków betonowych - 0,4 m3; Wykonanie barierki ochronnej na przepuście z rurki 1,5 cala wraz z jedną poprzeczką ( wys. 1,5 m i szer. 3,00 m ) szt. - 1; Regulacje wysokościowa urządzeń podziemnych: - studzienki teletechniczne szt. - 2 - studnie kanalizacyjne szt. - 6
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W przetargu nie jest wymagane wniesienie wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zmówienia publicznego z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. oraz spełniają warunki: 1.Doświadczenie - rozumiane jako zrealizowane (zakończone i odebrane) w ciągu ostatnich 5 lat a jeśli okres działalności jest krótszy- w tym okresie przed wszczęciem postępowania minimum jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiący przedmiot zamówienia , tj: roboty budowlane polegające na budowie, odbudowie, odnowie , przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 zł potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie (dokumenty te muszą zawierać wartość robót oraz ich zakres) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia minimum jeden z nich musi spełnić powyższy warunek. 2.Potencjał techniczny - Wykonawca musi dysponować sprzętem niezbędny do wykonania zamówienia zgodnie z technologią w tym; -koparka -zagęszczarka itp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek 3.Potencjał kadrowy - Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wymagania:Kierownik Budowy musi posiadać uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi , specjalność konstrukcyjno- budowlane w zakresie dróg (drogowe)oraz przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie analizy nformacji zawartych w dokumentach złożonych przez Wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpis do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert 2.oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy Pzp. 3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 4.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 5.aktualną informację z Krajowego Rejestru karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24.ust.1 pkt. 4-8 ustawy Pzp. (informacja dotycząca osób) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 6.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust,1 pkt. 9 Pzp. (informacja dotycząca podmiotów zbiorowych) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 7.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (z dokumentów muszą wynikać wartości robót i zakres) 8.Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia jaki posiada Wykonawca. 9.Wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia. Do wykazu należy dołączyć wymagane uprawnienia oraz dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , zamiast dokumentów wymienionych w pkt.8.1.1, 8.1.3., 8.1.4, 8.1.6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji; ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczeniem podatków opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Wszystkie Dokumenty wymienione w pkt.8 winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt. 8.1.1 do 8.1.6 muszą być złożone przez każdego z Wykonawców, natomiast pozostałe dokumenty winni przedłożyć Wykonawcy tak,aby łącznie spełnić warunki udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wini ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-wloszczowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych 29-100 Włoszczowa, ul. Jędrzejowska 81, pok.7.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych 29-100 Włoszczowa, ul. Jędrzejowska 81, pok.7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WŁOSZCZOWA
- "Adaptacja i modernizacja obiektów szkolnych na potrzeby praktycznej nauki zawodu wraz z niezbędnym wyposażeniem i pomocami dydaktycznymi w ZS Nr 2 i ZS Nr 3 we Włoszczowie"
- Organizacja wycieczek dla pracowników oraz emerytowanych pracowników szkół i przedszkoli z terenu gminy Włoszczowa z podziałem na części
- Rozbudowa i przebudowa dróg powiatowych Nr 1911T oraz Nr 1913T na odcinku o łącznej długości 571 mb w miejscowości Krasocin
- USŁUGA UBEZPIECZENIA POWIATU WŁOSZCZOWSKIEGO
- Dostawa wraz z wniesieniem i montażem wyposażenia w ramach przebudowy i rozbudowy szkoły i przedszkola w Łachowie
- Dostawa środków dezynfekcyjnych, akcesoriów do mycia, dezynfekcji i zabezpieczenia narzędzi, sprzętu ochrony osobistej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie.
więcej: przetargi w Włoszczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont odcinków ulic Słowackiego oraz Skierniewickiej w Rawie Mazowieckiej
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych na terenie Domu Pomocy Społecznej ORRSz w Dobiegniewie, ul. Gdańska 17
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" i modernizacja bieżni okrężnej wraz z zintegrowaną z nią bieżnią prostą w Kolbudach przy ul. Wybickiego.
- Budowa Gminnej Biblioteki Publicznej wraz z Ośrodkiem Usług Senioralnych w Teresinie
- Budowa chodników na terenie Gminy Głogów Małopolski
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.