eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › budowa autostrady A-4, odcinek Kleszczów - Sośnica



Ogłoszenie z dnia 2005-09-12

POZYCJA 47215

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Opole: budowa autostrady A-4, odcinek Kleszczów - Sośnica: Realizacja elementów bezpieczeństwa ruchu na autostradzie A-4 na odcinku Wrocław (Bielany) - Nogowczyce - kontrakt: FS 2000/PL/16/P/PT/001-04a Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, do kontaktów: Maria Mleczko-Król - w sprawach merytorycznych tel. 077 4016315, Stanisław Bukowy - w sprawach przetargowych tel. 077 4016345, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, tel. 077 4016330; 4016344, 4545505, fax 077 4544468, e-mail: przetargi@opole.gddkia.gov.pl, www.opole.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa autostrady A-4, odcinek Kleszczów - Sośnica: Realizacja elementów bezpieczeństwa ruchu na autostradzie A-4 na odcinku Wrocław (Bielany) - Nogowczyce - kontrakt: FS 2000/PL/16/P/PT/001-04a. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja elementów bezpieczeństwa ruchu na autostradzie A4 na odcinku Wrocław (Bielany) - Nogowczyce, obejmująca: - wykonanie oznakowania grubowarstwowego przy użyciu temoplastów - wykonanie oznakowania grubowarstwowego typu DROP-ON-LINE - ułożenie elementów odblaskowych ("kocich oczek"). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska, odcinek autostrady A-4 od Wrocławia do Nogowczyc. Kod NUTS: 3.02.03, 3.16.23. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Całkowita wartość kontraktu FS 2000/PL/16/P/PT/001-04 - powyżej 5 000 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.06.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 160 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Minimalna kwota Przejściowego Świadectwa Płatności - 200 000 EUR. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na odstawie art. 24 ust. 1 i st. 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek ten musi spełniać każdy z Wykonawców. 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: a) średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja "Przychów neto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "Przychód netto ze sprzedaży i zrównanie z nimi") w wysokości mie mniejszej niż 5 mln PLN. b) dysponowanie środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2 mln PLN. c) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 3 mln zł lub równowartość w euro lub dolarach wg kursu z dnia poprzedzającego dzień składania ofert. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w pkt a) - c) spełniają łącznie wszyscy Wykonacy. 2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów oraz ich zastępców na każde niżej wymienione stanowisko: Dyrektor Kontraktu (Przedstawiciel Wykonawcy) Co najmniej 3 letnie oświadczenie w podobnych robotach, w tym co najmniej 2 letnie doświadczenie na takim stanowisku lub jako z-ca dla pobobnych robót. Kierownik Budowy Co najmniej 3 letnie doświadczenie w pobobnych robotach, tym co najmniej 2 letnie doświadczenie na takim stanowisku lub jako z-ca dla podobnych robót. Kierownik Zapewnienia Jakości Co najmniej 2 letnie doświadczenie na takim stanowisku lub jako z-ca dla podobnych robót. Inżynier Technolog Co najmniej 2 letnie doświadczenie na takim stanowisku lub jako z-ca dla podobnych robót. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej. 3. Potencjał techniczny Wykonawca musi posiadać co najmniej 4 jednostki sprzętowe do wykonywania oznakowania grubowarstwowego - o wydajności min. 1000 m kw./dobę Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej. 4. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat poprzedzających datę składania ofert - co najmniej 2 projekty uwzględniające wykonanie 8 000 m kw. malowania grubowarstwowego każdy, - ułożenie 20 000 sztuk elementów odblaskowych ("kocich oczek") Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej. 5. Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonanie następujących robót przy udziale podwykonawców: - oznakowania tymczasowego na czas prowadzenia robót. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Zgodnie z SIWZ - pkt 8.1 instrukcji dla wykonawców. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zgodnie z SIWZ - pkt 8.2.1 - 8.2.3 instrukcji dla wykonawców. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Zgodnie z SIWZ - pkt 8.2.4 - 8.2.6 instrukcji dla wykonawców. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP - dokumenty wymagane w punktach 8.1 opisuje punkt 8.3 instrukcji dla wykonawców. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokumenty należy przedłożyć zgodnie z punktem 8.4 Instrukcji dla wykonawców. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GDDKiA O/Op-8-418/21/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 19.10.2005, cena - 300 PLN. Warunki i sposób płatności: na konto Kredyt Bank S. A. Oddział Opole 27 1500 1575 1215 7004 7708 0000 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.10.2005 godzina 11:50. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: - bez ograniczeń. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 24.10.2005, godzina 12:00, Siedziba Zamawiającego - pokój nr 15 (sala konferencyjna - parter).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, FS 2000/PL/16/P/PT/001-04a 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 02.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.