To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-04
Łódź: USŁUGA PEŁNIENIA FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO DLA PROJEKTU : BUDOWA SIEDZIBY WOJEWÓDZKIEGO FUNDUSZU OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ W ŁODZI
Numer ogłoszenia: 47222 - 2013; data zamieszczenia: 04.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 458582 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi, ul. Łąkowa 11, 90-562 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 663 41 00, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA PEŁNIENIA FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO DLA PROJEKTU : BUDOWA SIEDZIBY WOJEWÓDZKIEGO FUNDUSZU OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ W ŁODZI.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla projektu: BUDOWA SIEDZIBY WOJEWÓDZKIEGO FUNDUSZU OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ W ŁODZI, zwanego dalej Projektem. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: przygotowanie, organizację, nadzór, koordynację, zakończenie i rozliczenie całego procesu inwestycyjnego związanego z projektowaniem i wykonaniem robót budowlanych, a także pomoc zamawiającemu przy przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań przetargowych na wybór wykonawców dokumentacji projektowej i robót budowlanych realizowanych w ramach etapów Projektu, wymienionych w rozdz. III pkt 4 SIWZ. 3. Ogólne obowiązki wykonawcy 1). Wykonawca w ramach wynagrodzenia zapewni, nadzór inwestorski nad realizacją Projektu - zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. 2006 nr 156, poz.1118 z późniejszymi zmianami) , koordynację działań wszystkich podmiotów zaangażowanych w Projekt oraz wszelką pomoc zamawiającemu . Przez pomoc rozumie się w szczególności wszelkiego typu doradztwo i opiniowanie (w tym prawne), uzgadnianie dokumentów, zarządzanie procesem inwestycyjnym oraz wszelkie inne czynności mające na celu należytą realizację Projektu - zgodnie w wytycznymi zamawiającego oraz obowiązującym prawem. 2). Przy realizacji przedmiotu umowy wykonawca wykaże niezbędną inicjatywę i szczególną staranność. 3). Przedmiot umowy będzie wykonany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 4). Wykonawca - jako podmiot - będzie dysponować w celu należytej realizacji przedmiotu umowy kadrą wysoko wykwalifikowanych specjalistów, określaną w dalszej części umowy jako zespół. 5.) Wykonawca ma obowiązek ustanowienia co najmniej: - kierownika zespołu, - architekta - posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń uprawniające do projektowania , - inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie wszystkich niezbędnych branż potrzebnych do realizacji Projektu, koordynatora (zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane - tekst jednolity: Dz. U. 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn zm.) oraz kosztorysanta - zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ - rozdział VI pkt. 1 ppkt. 3) . 6). Wykonawca jest całkowicie odpowiedzialny za odpowiedni dobór osób (specjalistów) w zakresie niezbędnym do prawidłowej i terminowej realizacji Projektu. Podczas nieobecności któregokolwiek ze specjalistów, wynikającej z urlopu lub zwolnienia lekarskiego, wykonawca zapewni czasowe zastępstwo specjalistów na cały czas ich nieobecności , by uniknąć opóźnienia w realizacji Projektu . W przypadku gdy okres nieobecności wyniesie ponad 2 tygodnie wykonawca przedłoży z wyprzedzeniem do aprobaty zamawiającego informację na piśmie o czasowym zastępstwie wraz z życiorysem zawodowym . 7). Wykonawca jest odpowiedzialny za organizację i koordynację realizacji Projektu pod względem organizacyjnym i technicznym oraz za współpracę i reprezentowanie w zakresie określonym przez zamawiającego wszystkich stron realizujących Projekt . 8). Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego informowania zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach ujawnionych lub mogących wystąpić, a mających wpływ na terminową realizację Projektu . 9). Wykonawca udziela wszelkiej pomocy i wsparcia zamawiającemu w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowania na wybór wykonawcy dokumentacji projektowej oraz wykonawcy robót budowlanych . Przedstawiciel/e wykonawcy na żądanie zamawiającego będzie/będą uczestniczyć w pracach komisji przetargowej w charakterze członka komisji . 10).Usługi wykonawcy winny zapewnić zamawiającemu uzyskanie prawidłowo opracowanej dokumentacji projektowej oraz właściwą jakość wykonanych robót budowlanych . 11). Wykonawca pełni nadzór nad należytym wykonaniem dokumentacji projektowej, w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę i wykonania robót budowlanych, oddania do użytkowania obiektu . Kontroluje uzgodnienia międzybranżowe i zewnętrzne oraz kontroluje terminowość opracowania dokumentacji i jej kompletność. 12). Wykonawca pełni kompleksowy nadzór, w tym nadzór inwestorski we wszystkich niezbędnych branżach, nad należytym wykonaniem robót budowlanych w zakresie umożliwiającym wykonanie obiektu zgodnie z dokumentacją projektową i jego przeznaczeniem oraz umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 13). Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia będą uzgadniane z zamawiającym przez ustanowionego przedstawiciela wykonawcy tj. kierownika zespołu. 14). Wykonawca na żądanie zamawiającego (w ramach ustanowionego w umowie wynagrodzenia) pełni funkcję Inwestora Zastępczego także w zakresie prac związanych z ewentualnymi zamówieniami uzupełniającymi, zamówieniami dodatkowymi lub robotami dodatkowymi wynikłymi w trakcie realizacji Projektu bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. 15). W okresie rękojmi za wady i gwarancji jakości, wykonawca na wezwanie zamawiającego jest zobowiązany (w ramach ustanowionego w umowie wynagrodzenia ) do uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych dokonywanych na terenie obiektu, które będą wynikały z umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych bez prawa do żądania dodatkowego wynagrodzenia. 16) Wykonawca zobowiązany jest do odbywania spotkań koordynujących z przedstawicielami zamawiającego . Spotkania winny się odbywać co najmniej raz na miesiąc, a w przypadku etapu realizacji robót budowlanych - co najmniej raz na dwa tygodnie. Dokładny termin i miejsce spotkań określa zamawiający. Dodatkowo na żądanie zamawiającego , wykonawca zobowiązany jest składać pisemne sprawozdania, których przedmiotem będzie stan zaawansowania rzeczowego i finansowego Projektu. 17). Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w innych spotkaniach niż wymienione powyżej organizowanych at hoc przez zamawiającego , a związanych z realizacją Projektu 18). Wykonawca na żądanie zamawiającego opracowuje i przekazuje zamawiającemu miesięczne raporty z postępu prac - wykonanego zakresu rzeczowo - finansowego, oraz w każdym przypadku występujących lub możliwych do wystąpienia zagrożeń oraz innych istotnych z punktu widzenia prowadzenia Projektu informacji mających wpływ na jego realizację i terminowe zakończenie. 19). Wykonawca w ramach swojego wynagrodzenia uwzględni w nim także wszelkie koszty prowadzenia biura, zakwaterowania dla członków zespołu, koszty delegacji, opinii i ekspertyz itp. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.21.00.00 - Doradcze usługi architektoniczne 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BUD-INVENT SP. Z O.O., ul. Odkryta 34A, 02-574 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 268320,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 257000,00
Oferta z najniższą ceną: 257000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1089780,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie bieżącej konserwacji obiektu mostowego.
- 58/TP/ZP/D/2025 Dostawy sprzętu do operacji kręgosłupa techniką endoskopową.
- Remont kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" edycja 2024 przy Szkole Podstawowej nr 143 w Łodzi
- Usługi polegające na stwierdzeniu zgonu oraz ustalaniu jego przyczyn
- "Modernizacja oświetlenia wewnętrznego w budynkach użyteczności publicznej"- Zespół Szkół Poligraficznych przy ul. Edwarda 41 w Łodzi
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej w podziale na zadania (części).
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Zabezpieczenie brzegu wiślanego przed postępującą erozją brzegową w m. Rakowo w km Wisły 595+000 - 597+000"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczących przebudowy budynków NST położonych przy ul. Jagiellońskiej 3/Pl. Szczepański 1 oraz przy ul. Jagiellońskiej 5 w podziale na dwie części.
- Rozbudowa szkoły podstawowej w Konikowie - opracowanie dokumentacji projektowej
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa budynku Centrum Diagnostyczno-Specjalistycznego oraz Przychodni Rodzinnej przy ul. Dąbrowszczaków 5a w Warszawie
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową bieżni prostej przy Szkole Podstawowej w Ptaszkowie
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem realizowanym w formule "zaprojektuj i wybuduj" pn.: "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Nr 2 w Myszkowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.