Ogłoszenie z dnia 2005-09-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa sprzętu komputerowego, elektronicznego, biurowego oraz oprogramowania dla potrzeb Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Warszawie
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Warszawie, do kontaktów: Marek Elert; Włodzimierz Kobus, ul. Grzybowska 77, 00-844 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4570335, 4570357, fax 022 4570345, e-mail: info@oke.waw.pl, m.elert@oke.waw.pl, www.oke.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego, elektronicznego, biurowego oraz oprogramowania dla potrzeb Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Warszawie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - sprzętu komputerowego: komputery stacjonarne, monitory, klawiatury, myszki, laptopy, drukarki laserowe, serwer, części komputerowe, nagrywarki,oprogramowanie. - sprzętu elektronicznego: projektory multimedialne, odtwarzacze VHS, rzutniki do slajdów, zestaw do prezentacji. - sprzętu biurowego: kserokopiarki, tablice flipchard, ekrany przenośne do prezentacji, stojaki na materiały informacyjne, roll-upy. Zamówienie realizowane będzie w podziale na części / 6 zadań /. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: - Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Warszawie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.23.32.11 - Klawiatury komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli Oryginalny kod CPV: 30.21.32.00 - Laptopy Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.32.00 - Komputer tablet Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia - powyżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: od dnia podpisania umowy; data zakończenia: 30.11.2005;
III.1) Wymagane wadium: Zadanie nr 1- 1148,00 PLN Zadanie nr 2 246,00 PLN Zadanie nr 3 - 820,00 PLN Zadanie nr 5 2295,00PLN Zadanie nr 4 -1967,00PLN Zadanie nr 6 984,00PLN Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości: 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie Wykonawcy. Główne warunki finansowe i płatności i/lub odwołania do odpowiednich przepisów: Zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, świadczący o działalności gospodarczej Wykonawcy zgodnej z charakterem przedmiotu zamówienia, 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6). Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. /Dotyczy zadania 2,3,4,5,/ 7). Wykaz /zamawiający, data, wartość, zakres/ wykonania w okresie ostatnich trzech lat lub w ciągu jednego roku dostawy lub sumy dostaw sprzętu komputerowego, odpowiadających swoim rodzajem i wartością co najmniej 3 dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. /Dotyczy zadania 2,3,4,5/ 8. Dowód wpłacenia/wniesienia wadium/.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu lub przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 9. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądze należy w ofercie złożyć kopię dokumentu, a oryginał dostarczyć w miejscu składania ofert do czasu składania ofert.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 27.10.2005, cena - nie dotyczy. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.10.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.10.2005, godzina 11:15, OKE w Warszawie ul. Grzybowska 77 pok. 306.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zakup drobnego sprzętu do szkoleń w ramach projektu: "Przygotowanie nauczycieli do przeprowadzania egzaminów zewnętrznych (szkolenie egzaminatorów)" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. 2) Data wysłania ogłoszenia: 02.09.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Konkurs na remont schodów zewnętrznych przy budynku Kochanowskiego 29 od strony ulicy w zasobach I Żoliborskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Warszawie.
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu, zagospodarowania odpadów przemysłowych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz dzierżawy kontenerów.
- Usługa organizacji i obsługi jednodniowej konferencji pt. "X Sejmik Senioralny Województwa Mazowieckiego".
- Remont drogi wojewódzkiej nr 805 na odcinku od km 13+995 do km 16+430 na terenie gminy Pilawa, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 072/25
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie projektu budowlanego, STWiORB, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich na przebudowy komunalnych lokali mieszkalnych
- remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m. st. Warszawy na terenie TZOM Nowolipki (6 lokali).
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa biurowego oprogramowania komputerowego
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia do pracowni kształcenia zawodowego w ZJEWM w Krakowie w ramach projektu pn. "Zawodowa Małopolska"
- "Bezpieczeństwo informacji na pierwszym planie: Cyberbezpieczna Gmina Gaworzyce" - dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Gorlice
- "Zakup sprzętu, oprogramowania i urządzeń na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach" w ramach realizacji projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego"
- Organizacja ergonomicznych stanowisk pracy poprzez doposażenie/wyposażenie stanowisk pracy - Część nr 1 i 4. Ilość zadań: 14
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.