Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-19
Lublin: Dostawa produktów spożywczych
Numer ogłoszenia: 472654 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bursa Szkolna Nr 2 w Lublinie , ul. Dolna Panny Marii 65, 20-010 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 5321230, faks 81 5321230.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.b2.bip.lublin.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Bursa szkolna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywna ( w zależności od potrzeb Zamawiającego ) wraz z wniesieniem produktów spożywczych (produkty suche, jaja, nabiał, ryby, mięso, drób, wędliny, mrożonki, nabiał, pieczywo, wyroby cukiernicze) na potrzeby stołówki Bursy Szkolnej Nr 2..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.00.00-3, 15.30.00.00-1, 15.81.00.00-9, 15.13.11.00-6, 03.14.25.00-5, 15.11.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w soposób szczególny, oceny warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w soposób szczególny, oceny warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w soposób szczególny, oceny warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w soposób szczególny, oceny warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w soposób szczególny, oceny warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.uzupełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1), 2.uzupełniony formularz asortymentowo - cenowy ( załącznik nr 2), 3.wszelkie dokumenty, jeżeli są wymienione w formularzach asortymentowo - cenowych, 4.pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę(y) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestrowym Wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zmianą organizacyjno-prawną lub w zakresie danych teleadresowych Stron; zmianą właściwych przepisów prawa, a tym samym koniecznością dostosowania treści umowy do aktualnego stanu prawnego; wystąpieniem zdarzeń siły wyższej, jako zdarzeń zewnętrznie niemożliwych do przewidzenia i niemożliwych do zapobieżenia; zmianą terminu realizacji przedmiotu zamówienia będącą wynikiem wystąpienia okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy; zmianę nazwy produktu, przy zachowaniu parametrów minimalnych produktu, zmianę wielkości opakowań z przeliczeniem na odpowiednią ilość przedmiotu umowy - w sytuacji, gdy wystąpi przejściowy lub całkowity brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571Kodeksu cywilnego. zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych, itp.) których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia Aneksu do umowy; zmianę cen w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. Nowa stawka podatku VAT obowiązuje od dnia wejścia przepisów ją wprowadzających. Ceny poszczególnych artykułów zostaną automatycznie zmienione i dostosowane do obowiązujących przepisów. Zamawiający zapłaci Wykonawcy cenę netto powiększoną o należny podatek VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bursa2.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bursa Szkolna Nr 2
20 - 010 Lublin, ul. Dolna Panny Marii 65.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2013 godzina 14:00, miejsce: Bursa Szkolna Nr 2 20 - 010 Lublin, ul. Dolna Panny Marii 65 sekretariat Bursy Szkolnej Nr 2( pok. nr 5 ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: artykuły suche i przetwory konserwowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów suchych i przetworów konserwowych do stołówki Bursy Szkolnej, poniżej 200 000 Euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.00.00-3, 15.87.20.00-1, 15.87.00.00-7, 15.83.00.00-5, 15.83.12.00-4, 15.86.30.00-5, 15.84.10.00-5, 15.41.12.00-4, 15.87.24.00-5, 15.61.10.00-4, 15.83.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: warzywa i owoce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców do stołówki Bursy szkolnej, poniżej 200 000 Euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 03.22.13.00-9, 03.22.14.30-9, 03.22.23.32-9, 03.22.11.11-7, 03.22.11.13-1, 03.22.12.50-3, 03.22.22.10-8, 03.22.11.20-3, 03.22.12.10-1, 03.22.12.12-5, 03.22.23.22-6, 03.22.23.21-9, 03.22.14.20-6, 03.22.14.10-3, 03.22.21.18-3, 03.22.13.00-9, 03.22.22.40-7, 03.22.11.12-4, 03.22.13.00-9, 03.22.21.32-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pieczywo i artykuły cukiernicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa i art cukierniczych do stołówki Bursy szkolnej, poniżej 200 000 Euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9, 15.81.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wędliny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wędlin do stołówki Bursy szkolnej, poniżej 200 000 Euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.00-6, 15.13.11.20-2, 15.13.11.30-5, 15.13.11.35-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: artykuły mleczarskie nabiał.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów mleczarskich, nabiału do stołówki bursy szkolnej, poniżej 200 000 Euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.51.10.00-3, 15.51.20.00-0, 15.53.00.00-2, 15.54.21.00-0, 15.54.00.00-5, 15.54.50.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: mrożonki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mrożonek do stołówki Bursy szkolnej, poniżej 200 000 Euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.21.00-5, 15.33.11.70-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: mięso wieprzowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa wieprzowego do stołówki bursy szkolnej, poniżej 200 000 Euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.21.00-5, 15.33.11.70-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: mięso drobiowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa drobiowego do stołówki bursy szkolnej, poniżej 200 000 Euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6, 15.11.21.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Ryby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ryb do stołówki bursy szkolnej, poniżej 200 000 Euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.31.10.00-2, 15.22.00.00-6, 15.23.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Jaja.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jaj do stołówki bursy szkolnej, poniżej 200 000 Euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Ciasta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciast do stołowki Bursy szkolnej, poniżej 200 000 Euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wykonanie systemu kontroli dostępu oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu w budynku WBiA oraz WICA przy ul. Nadbystrzyckiej 40 w Lublinie
- dostawa leków i wyrobów medycznych - 4 zadania
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych oraz wody mineralnej na potrzeby Politechniki Lubelskiej
- Malowanie części elewacji bud. WBiA Politechniki Lubelskiej oraz montaż loga w i na bud. WBiA i na bud. WICA przy ul. Nadbystrzyckiej 40 w Lublinie.
- Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. "Efektywna Polityka Społeczna w województwie lubelskim" z podziałem na 13 części.
- Wykonanie remontu i rozbudowy dwóch szatni zawodniczych w hali sportowo-widowiskowej GLOBUS
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r."
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE
- Dostawy drobiu i jego podrobów do COSSW w Kulach
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu - postępowanie ponowne
- Dostawa dodatków do napojów smakowych w czterech zadaniach CPV: 15890000 - 3
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych oraz wody mineralnej na potrzeby Politechniki Lubelskiej
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.