Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-09
Łódź: pełnienie nadzoru inwestorskiego na robotami realizowanymi w ramach odnowy drogi krajowej nr 70 wraz z przebudową przepustów na odcinkach : Łowicz-Skierniewice tj. od km 10+800 do km 20+100 i odcinek Wola Pękoszewska - Huta tj. od km 42+446 do km 48+780
Numer ogłoszenia: 47269 - 2009; data zamieszczenia: 09.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi , ul. F.D. Roosevelta 9, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6622300, faks (042) 6622377, 6622337.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie nadzoru inwestorskiego na robotami realizowanymi w ramach odnowy drogi krajowej nr 70 wraz z przebudową przepustów na odcinkach : Łowicz-Skierniewice tj. od km 10+800 do km 20+100 i odcinek Wola Pękoszewska - Huta tj. od km 42+446 do km 48+780.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: pełnienie nadzoru inwestorskiego na robotami realizowanymi w ramach odnowy drogi krajowej nr 70 wraz z przebudową przepustów na odcinkach : Łowicz-Skierniewice tj. od km 10+800 do km 20+100 i odcinek Wola Pękoszewska - Huta tj. od km 42+446 do km 48+780. Nadzór obejmuje zakres branżowy: -drogowy, -mostowy -środowiskowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zgodnie z dyspozycją art. 45 ustawy Prawo zamówień publiczny Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.2.1.Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1 -3 muszą spełniać Wykonawcy łącznie, natomiast warunki określone w art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp musi spełniać każdy z Wykonawców. 7.2.2 .Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby spełniające postawione poniżej wymogi w celu obsadzenia następujących stanowisk: Inspektor specjalności drogowej - co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która w okresie ostatnich 3 lat nadzorowała co najmniej 2 budowy lub przebudowy lub rozbudowy lub odnowy dróg klasy min. G Inspektor specjalności mostowej - co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami w specjalności mostowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która w okresie ostatnich 3 lat pełniła funkcję inspektora nadzoru na co najmniej 2 robotach budowlanych polegających na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub przebudowie obiektów inżynierskich drogowych. Inspektor specjalności środowiskowej - co najmniej 1 osoba do zabezpieczenia i ochrony siedlisk przyrodniczych, posiadająca wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie ochrony środowiska, która w swoim doświadczeniu posiada udział w co najmniej dwóch opracowaniach w dziedzinie ochrony siedlisk przyrodniczych (plany ochrony, plany zarządzania, oceny oddziaływania na środowisko, plany renaturyzacji) Zamawiający dopuszcza łączenie przez jedną osobę funkcji inspektora nadzoru dla różnych specjalności w przypadku jednoczesnego spełnienia powyższych wymagań. 7.2.2.1Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 7.2.2. 7.2.3.Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich min. 2 usługi polegające na nadzorze nad robotami budowlanymi, polegającymi na budowie, przebudowie, rozbudowie, wzmocnieniu drogi klasy min. G o wartości min. 26 mln PLN brutto (lub równowartości w innych walutach liczonych wg średniego kursu walut NBP na dzień ogłoszenia niniejszego zamówienia) każda. 7.2.3.1Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 7.2.3. Ocena ofert będzie oparta na ocenie spełniania wszystkich warunków określonych w SIWZ na zasadzie spełnia-nie spełnia, tj. w zależności od doświadczenia zawodowego, potencjału kadrowego i innych istotnych informacji wykazanych w oświadczeniach Wykonawcy na przekazanych formularzach i dostarczonych dokumentach zgodnie z załączonymi w SIWZ wymaganiami..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków uczestnictwa w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1. SIWZ - oryginał 8.1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.2.Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 7.2. Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 8.2.1.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2.SIWZ, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2 Do wykazu winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane) - odpowiadające zakresowi i przedmiotowi zamówienia oraz dokumenty: Informacja o kwalifikacjach i doświadczeniu na formularzu zgodnym z treścią Załącznika do Formularza 3.2.SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób 8.2.2.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. SIWZ.Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.3 SIWZ. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie. 8.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.1.2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument określony w zdaniu powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy jak wyżej. Dokumenty za wyjątkiem oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy pzp (oryginał), należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. 8.4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokument wymieniony w pkt 8.1.1 winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawca upoważniony do reprezentacji, natomiast dokument wymieniony w pkt 8.1.2. winien być przedłożony przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w pkt 8.2. winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których wymaga się potwierdzenia spełnienia warunku. 8.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego, pok. 13. SIWZ w formie papierowej jest płatna 13 zł brutto.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Siedziba zamawiającego, sekretariat pok. 17.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie nadzoru drogowego.Zamawiający określa formę pisemną postępowania.Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp..
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywne dostawy materiałów ogólnobudowlanych oraz hydraulicznych dla potrzeb KWP w Łodzi i jednostek jej podległych
- Wynajem środków transportowych i sprzętu do robót bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich w 2025 r. z podziałem na zadania i prawem opcji
- Dostawa sprzętu do zabiegów wewnątrznaczyniowych - dogrywka
- ZP/1/2025 - Świadczenie usług ochrony fizycznej dla Muzeum Miasta Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej w podziale na zadania.
- Dostawa stentgraftów aortalnych - dogrywka
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Lubawa"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3240P poprzez budowę ciągu pieszo -rowerowego w miejscowości Rozalin, Franki, Kuchary Kościelne i Święcia - zaprojektuj i wybuduj.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Markusy" - etap 1.
- Pełnienie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego: Rozbudowa DP Nr 4335W na odc. od dz. ew. nr 167/12 do skrzyż. z DW nr 636W w msc. Krusze, gm. Klembów
- Zaprojektowanie i rozbudowa stawu w ramach zadania "Niebiesko-zielona infrastruktura w Kazimierzu Biskupim"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn.: "Rozwijanie infrastruktury niskoemisyjnej poprzez budowę dróg dla rowerów oraz pieszych i rowerów na terenie miasta Kielce"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.