Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-07
Miastko: Przebudowa drogi i placu załadowczego na składnicy Czarne
Numer ogłoszenia: 47281 - 2008; data zamieszczenia: 07.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Składnic Lasów Państwowych w Miastku, Pasieka 55, 77-200 Miastko, woj. pomorskie, tel. 059 8570570, fax 059 8570583.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rdlp.szczecinek.pl/zslp_miastko/przetargi.php?id=60
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi i placu załadowczego na składnicy Czarne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest: wykonanie przebudowy drogi i placu załadowczego na Składnicy Spedycyjnej LP Czarne zgodnie z dokumentacją kosztorysu nakładczego wraz z załącznikami oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1 oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2.200,- zł przez cały okres związania ofertą 2 wadium należy wnieść do Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Miastku, Pasieka 55, 77-200 Miastko przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 02.04.2008 roku do godz. 9:00. 3 wadium może być wniesione w jednej z form zgodnie z art.45 ust. 6 - prawa zamówień publicznych , 4 wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacać na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. O Miastko 86 2030 0045 1110 0000 0093 6450. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie określonym w pkt. 2.znajdzie się ono na rachunku bankowym zamawiającego, 5 wadium wniesione w formie niepieniężnej należy złożyć w kasie Zamawiającego pokój nr 1 w dni robocze - od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 15:00 lub w dniu otwarcia ofert w godz. od 7:00 do 9:00. 6 Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób opisany powyżej, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy. 2. Zamawiający uzna warunek nr 1 b za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że: - w okresie 5 lat przed wszczęciem postępowania ( a jeżeli okres działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na utwardzeniu nawierzchni płytami drogowymi lub podobnymi o wartości minimum 100.000,- zł - dysponuje osobami o odpowiednich uprawnieniach do wykonania i nadzorowania zamówienia, które obejmują przedmiot zamówienia - minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami i budową oraz przynależna do Izby Inżynierów Budowlanych. 3 Zamawiający uzna spełnienie warunku określonego w pkt 1 c jeżeli wykonawca wykaże, że posiada na koncie kwotę 164.255,-.zł. lub posiada na tę kwotę zdolność kredytową 4. Ocena spełnienia warunków określonych w pkt. 1 dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 PZP Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 1.1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, t.j. o nie podleganiu wykluczeniu - stanowiące załącznik nr 4 1.2 aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub odpowiednio aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4 aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5 wykaz że w okresie 5 lat przed wszczęciem postępowania ( a jeżeli okres działalności gospodarczej jest krótszy - to w tym okresie) wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na utwardzenia nawierzchni płytami drogowymi lub podobnymi z podaniem wartości oraz dokumentów potwierdzających, iż roboty zostały wykonane należycie, z należytą starannością (referencje, protokóły odbioru robót ) wg wzoru - załącznik nr 7 1.6 wykaz osób o odpowiednich uprawnieniach do wykonania zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia ( minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i przynależna do Izby Inżynierów Budowlanych) wg wzoru - załącznik nr 6. 1.7 oświadczenie wykonawcy o posiadanych środkach na koncie lub zdolności kredytowej .2. w przypadku wykonawcy który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , zamiast dokumentów o których mowa w pkt. .1.2, 1.3, 1.4 składa on dokument lub dokumenty, określone w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87, poz.605) 3 dokumenty, w języku polskim, należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rdlp.szczecinek.pl/zslp_miastko/przetargi.php?id=60
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Składnic Lasów Państwowych w Miastku Pasieka 55, 77-200 Miastko.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Zespół Składnic Lasów Państwowych w Miastku Pasieka 55, 77-200 Miastko.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIASTKA
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych przebudowy Stadionu Miejskiego w Miastku
- Doposażenie szkół podstawowych w ramach realizacji projektu "Dobra edukacja w Gminie Miastko."
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, implantów, rękawic, produktów do sterylizacji, obłożenia, materiały opatrunkowe II
więcej: przetargi w Miastku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dwa otwarte korty tenisowe".
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boiska - Orlik 2012" przy ul. Borowej w Tychach
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- Przebudowa i rozbudowa ulicy Źródlanej w Koszycach Małych
- PRACE REMONTOWE I ADAPTACYJNE DOTYCZĄCE UTWORZENIA SPECJALISTYCZNYCH PRACOWNI W RAMACH PROJEKTU "TRANSFORMACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO PRZYSZŁOŚCIĄ KONINA"
- "Budowa boiska piłkarskiego na osiedlu Zakrzów w Tarnobrzegu - I etap".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.