Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-19
Kartuzy: Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu specjalistycznych warsztatów, konsultacji grupowych i indywidualnych , opracowań i wdrożeń w tematyce: KOMUNIKACJA W ZESPOLE w ramach projektu pn.System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 472840 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kartuski , ul. Dworcowa 1, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 58 6810328.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://spow.kartuzy.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu specjalistycznych warsztatów, konsultacji grupowych i indywidualnych , opracowań i wdrożeń w tematyce: KOMUNIKACJA W ZESPOLE w ramach projektu pn.System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu specjalistycznych warsztatów, konsultacji grupowych i indywidualnych , opracowań i wdrożeń w tematyce: KOMUNIKACJA W ZESPOLE w ramach projektu pn.System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki-Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie: 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Wsparciem w ramach zamawianych usług eksperckich objęci zostaną Uczestnicy Projektu (Beneficjenci Ostateczni) tj. nauczyciele/dyrektorzy placówek/opiekunowie grup przedszkolnych ze szkół i przedszkoli biorących udział w projekcie. 1) Zamawiający wydziela 2 niezależne części w ramach niniejszego zamówienia: Tematyka poszczególnych warsztatów, opracowań, konsultacji grupowych i indywidualnych oraz wdrożeń szczegółowo opisana jest w poszczególnych częściach. Miejscem realizacji usług będą szkoły/przedszkola położone na terenie powiatu kartuskiego zgodnie ze szczegółową specyfikacją w poszczególnych częściach. CZĘŚĆ: I W ramach Części I zamawiający przewiduje wykonanie usługi w postaci prowadzenia warsztatów opracowań i wdrożeń dla nauczycieli poszczególnych szkół w następującej tematyce: Temat I: ABC Komunikacji dla nauczycieli obejmujące m.in. zasady komunikacji w zespole, podstawy komunikacji werbalnej i niewerbalnej , wypracowanie zasad obiegu komunikacji pionowej i poziomej w szkole , podstawy asertywności w relacjach zawodowych. Warsztaty: - Technikum nr 1 w Kartuzach - 4 godz. - Technikum w Somoninie - 10 godz (w podziale na 2 spotkania) - ZSZ w Somoninie - 10 godz. (w podziale na 2 spotkania) - LO w Somoninie - 10 godz (w podziale na 2 spotkania) Opracowania: - Technikum nr 1 w Kartuzach - 3 godz. Wdrożenia: - Technikum w Somoninie - 3 godz. - ZSZ w Somoninie - 3 godz. - LO w Somoninie - 3 godz. - Technikum nr 1 w Kartuzach - 2 godz. Temat II: Psychologiczne aspekty funkcjonowania w zespole - role w zespole. Warsztaty: - Technikum w Somoninie - 4 godz. - ZSZ w Somoninie - 4 godz. - LO w Somoninie - 4 godz. Wdrożenia: - Technikum w Somoninie - 2 godz. - ZSZ w Somoninie - 2 godz. - LO w Somoninie - 2 godz. Temat III: Różnorodne formy komunikacji. Warsztaty: - Gimnazjum w Żukowie - 22 godz. Wdrożenia: - Gimnazjum w Żukowie - 10 godz. Temat IV: Zarządzanie zasobami ludzkimi. Warsztaty: - ZKiW Kamienica Szlachecka - 4 godz. Wdrożenia: - ZKiW Kamienica Szlachecka - 2 godz. Łączna ilość godzin do przeprowadzenia w ramach Części I: 104 godziny zegarowe CZĘŚĆ II W ramach Części II zamawiający przewiduje wykonanie usługi w postaci prowadzenia warsztatów i wdrożeń dla nauczycieli poszczególnych szkół, w następującej tematyce w podziale na poszczególne placówki: Temat I: Szkolenie z zakresu komunikacji interpersonalnej: Warsztaty: - Technikum w Przodkowie - 3 godz. - ZSZ w Przodkowie - 3 godz. - SP w Prokowie - 4 godz. - SP w Przodkowie - 4 godz. - ZS w Czeczewie - 3 godz. Wdrożenia: - SP w Prokowie - 1 godz. - SP w Przodkowie - 2 godz. Temat II: Budowanie skutecznej komunikacji nauczyciel - uczeń w kontekście zmiany pokoleniowej. Warsztaty: - ZSZ w Żukowie - 5 godz. - SP w Glinczu - 5 godz. Wdrożenia: - ZSZ w Żukowie - 5 godz. Temat III Rola i zadania pracy zespołów nauczycielskich w szkole w świetle przepisów prawa oświatowego. Warsztaty: - Technikum w Somoninie - 3 godz. - ZSZ w Somoninie - 3 godz. - LO w Somoninie - 3 godz. Temat IV: Wypracowanie zasad powoływania i funkcjonowania zespołów nauczycielskich. Warsztaty: - Technikum w Somoninie - 4 godz. - ZSZ w Somoninie - 4 godz. - LO w Somoninie - 4 godz. Wdrożenia: - Technikum w Somoninie - 3 godz. - ZSZ w Somoninie - 3 godz. - LO w Somoninie - 3 godz. Temat V: Terapeutyczne wsparcie zespołu w radzeniu sobie z trudną sytuacją interpersonalną - asertywność. Warsztaty: - SP w Borzestowie - 7 godz. - SP w Reskowie - 8 godz. Wdrożenia: - SP w Borzestowie - 2 godz. - SP w Reskowie - 5 godz. Temat VI: Nowe metody pracy zespołowej dla rady pedagogicznej. Warsztaty: - SP w Kożyczkowie - 5 godz. Wdrożenia: - SP w Kożyczkowie - 3 godz. Łączna ilość godzin do przeprowadzenia w ramach Części II: 95 godzin zegarowych 2) Czas trwania zamówienia: Od podpisania umowy do 31 maja 2014r. 3) Dodatkowe informacje: - podejmowane działania organizowane będą zgodnie z potrzebami Uczestników Projektu od poniedziałku do piątku - zaplanowane działania odbywać mogą się najpóźniej do godziny 20.00, zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnej zmiany dni wykonywania zadań w soboty i niedziele. Harmonogram prowadzenia zajęć zostanie ustalony w porozumieniu z zamawiającym z uwzględnieniem jego wymagań w sposób umożliwiający efektywne prowadzenie zajęć i wysoką ich jakość. - Zamawiający zapewni zaplecze lokalowe wraz z dostępem do niezbędnego sprzętu i oprogramowania. Zajęcia odbywać się będą w udostępnionych przez szkoły salach dydaktycznych wyposażonych w sprzęt komputerowy. -Wszelkie dokumenty dotyczące realizacji zajęć muszą zawierać informację o współfinansowaniu szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego, logotyp Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej wraz z podpisem Europejski Fundusz Społeczny, oraz logo Powiatu Kartuskiego, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. - czas dojazdu do szkół/przedszkoli, na zajęcia i inne nie wlicza się do rozliczenia godzin. - nie przewiduje się żadnych dodatkowych opłat za wykonanie usługi. - wszelkie materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć przekazane zostaną przez biuro projektu. - wynagrodzenie jest stałe. - zgodnie z zasadami finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki łączne zaangażowanie w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do złożenia stosownego oświadczenia w tym zakresie. - adresy poszczególnych szkół/placówek stanowią załącznik nr 1A do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.51.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobrania wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem dla każdej z części co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialną za świadczenie usług, posiadającą: a) wykształcenie wyższe - ukończone studia magisterskie na kierunku psychologia/pedagogika, b) doświadczenie w pracy szkoleniowej, c) praktyka w sytuacjach trudnych, d) umiejętność mediacji
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ); 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047) (załącznik nr 3 do SIWZ); 3) Upoważnienie do podpisania oferty (pełnomocnictwo) powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie to powinno być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależne od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (podmiot nieuczestniczący w zamówieniu). 5) Dotyczy sekcji III. 4.3.1) Dokumenty podmiotów zagranicznych - Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, wymienionych w pkt III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Koncepcja prowadzenia zajęć - 50
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy Zamawiający dokona w drodze aneksu uaktualnienia stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującą Ustawą od towarów i usług. Uaktualniona stawka podatku VAT będzie obowiązywała w dalszej realizacji przedmiotu zamówienia wynikającej z umowy. 2) W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, gdy zbędnym lub niemożliwym stanie się zrealizowanie przedmiotu zamówienia w wymiarze określonym w § 6 ust. 3 Zamawiający zastrzega sobie prawo pomniejszenia wynagrodzenia za wykonaną usługę. 3) Zmiana osoby wskazanej w ofercie może nastąpić na pisemny wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany. W przypadku zmiany osoby, Wykonawca powinien przedstawić Zamawiającemu nową osobę o nie gorszych kwalifikacjach i uprawnieniach w stosunku do osoby, która została wskazana w ofercie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spow.kartuzy.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w budynku Starostwa Powiatowego w Kartuzach przy ul. Gdańskiej 26, w pok. nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2013 godzina 10:00, miejsce: w budynku Starostwa Powiatowego w Kartuzach przy ul. Gdańskiej 26, w pok. nr 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu specjalistycznych warsztatów, konsultacji grupowych i indywidualnych , opracowań i wdrożeń w tematyce: KOMUNIKACJA W ZESPOLE w ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach Części I zamawiający przewiduje wykonanie usługi w postaci prowadzenia warsztatów opracowań i wdrożeń dla nauczycieli poszczególnych szkół w następującej tematyce: Temat I: ABC Komunikacji dla nauczycieli obejmujące m.in. zasady komunikacji w zespole, podstawy komunikacji werbalnej i niewerbalnej , wypracowanie zasad obiegu komunikacji pionowej i poziomej w szkole , podstawy asertywności w relacjach zawodowych. Warsztaty: - Technikum nr 1 w Kartuzach - 4 godz. - Technikum w Somoninie - 10 godz (w podziale na 2 spotkania) - ZSZ w Somoninie - 10 godz. (w podziale na 2 spotkania) - LO w Somoninie - 10 godz (w podziale na 2 spotkania) Opracowania: - Technikum nr 1 w Kartuzach - 3 godz. Wdrożenia: - Technikum w Somoninie - 3 godz. - ZSZ w Somoninie - 3 godz. - LO w Somoninie - 3 godz. - Technikum nr 1 w Kartuzach - 2 godz. Temat II: Psychologiczne aspekty funkcjonowania w zespole - role w zespole. Warsztaty: - Technikum w Somoninie - 4 godz. - ZSZ w Somoninie - 4 godz. - LO w Somoninie - 4 godz. Wdrożenia: - Technikum w Somoninie - 2 godz. - ZSZ w Somoninie - 2 godz. - LO w Somoninie - 2 godz. Temat III: Różnorodne formy komunikacji. Warsztaty: -Gimnazjum w Żukowie - 22 godz. Wdrożenia: - Gimnazjum w Żukowie - 10 godz. Temat IV: Zarządzanie zasobami ludzkimi. Warsztaty: - ZKiW Kamienica Szlachecka - 4 godz. Wdrożenia: -ZKiW Kamienica Szlachecka - 2 godz. Łączna ilość godzin do przeprowadzenia w ramach Części I: 104 godziny zegarowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Koncepcja prowadzenia zajęć - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu specjalistycznych warsztatów, konsultacji grupowych i indywidualnych, opracowań i wdrożeń w tematyce: KOMUNIKACJA W ZESPOLE w ramach projektu pn.System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach Części II zamawiający przewiduje wykonanie usługi w postaci prowadzenia warsztatów i wdrożeń dla nauczycieli poszczególnych szkół, w następującej tematyce w podziale na poszczególne placówki: Temat I: Szkolenie z zakresu komunikacji interpersonalnej: Warsztaty: - Technikum w Przodkowie - 3 godz. - ZSZ w Przodkowie - 3 godz. - SP w Prokowie - 4 godz. - SP w Przodkowie - 4 godz. - ZS w Czeczewie - 3 godz. Wdrożenia: - SP w Prokowie - 1 godz. - SP w Przodkowie - 2 godz. Temat II: Budowanie skutecznej komunikacji nauczyciel - uczeń w kontekście zmiany pokoleniowej. Warsztaty: - ZSZ w Żukowie - 5 godz. - SP w Glinczu - 5 godz. Wdrożenia: - ZSZ w Żukowie - 5 godz. Temat III Rola i zadania pracy zespołów nauczycielskich w szkole w świetle przepisów prawa oświatowego. Warsztaty: - Technikum w Somoninie - 3 godz. - ZSZ w Somoninie - 3 godz. - LO w Somoninie - 3 godz. Temat IV: Wypracowanie zasad powoływania i funkcjonowania zespołów nauczycielskich. Warsztaty: - Technikum w Somoninie - 4 godz. - ZSZ w Somoninie - 4 godz. - LO w Somoninie - 4 godz. Wdrożenia: - Technikum w Somoninie - 3 godz. - ZSZ w Somoninie - 3 godz. - LO w Somoninie - 3 godz. Temat V: Terapeutyczne wsparcie zespołu w radzeniu sobie z trudną sytuacją interpersonalną - asertywność. Warsztaty: - SP w Borzestowie - 7 godz. - SP w Reskowie - 8 godz. Wdrożenia: - SP w Borzestowie - 2 godz. - SP w Reskowie - 5 godz. Temat VI: Nowe metody pracy zespołowej dla rady pedagogicznej. Warsztaty: - SP w Kożyczkowie - 5 godz. Wdrożenia: - SP w Kożyczkowie - 3 godz. Łączna ilość godzin do przeprowadzenia w ramach Części II: 95 godzin zegarowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Koncepcja prowadzenia zajęć - 50
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2025
- Świadczenie usług transportowych samochodem ciężarowym w ramach bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach.
- Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do robót drogowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach w 2025 r.
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Transport w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach AKADEMII CYFROWYCH KOMPETENCJI oraz prowadzenie zajęć dodatkowych z robotyki dla uczestników projektu
- Indywidualna pomoc psychologiczno-pedagogiczna, przeprowadzenie warsztatów grupowych z zakresu doskonalenia umiejętności wychowawczych, zajęcia indywidualne w formie doradztwa edukacyjno-zawodowego
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.