To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-20
Koszalin: KARR/05/2013 Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla członków spółdzielni socjalnej w ramach projektu Anioły Ekonomii Społecznej
Numer ogłoszenia: 473172 - 2013; data zamieszczenia: 20.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 203001 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Koszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Przemysłowa 8, 75-216 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 341 63 30, faks 94 341 60 88.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KARR/05/2013 Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla członków spółdzielni socjalnej w ramach projektu Anioły Ekonomii Społecznej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu, przeprowadzeniu oraz obsłudze 16 szkoleń zawodowych dla członków spółdzielni socjalnej zgodnie z zapisami § 1 wzoru umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). 2. Zamówienie zostało podzielone na 16 zadań: 1) Zadanie nr 1 - Projektowanie i pielęgnacja terenów zielonych 2) Zadanie nr 2 - Opiekun osób starszych z podstawami masażu w rehabilitacji 3) Zadanie nr 3 - Prawo jazdy kategorii B 4) Zadanie nr 4 - Grafika komputerowa z elementami fotografii 5) Zadanie nr 5 - Instruktor terapii uzależnień 6) Zadanie nr 6 - Psychoterapia uzależnionych osób dorosłych 7) Zadanie nr 7 - Kadry i płace 8) Zadanie nr 8 - Kucharz, pracownia kulinarna 9) Zadanie nr 9 - Projektowanie, pakiet Adobe, Corel Draw 10) Zadanie nr 10 - Maszyny introligatorskie 11) Zadanie nr 11 - Technologia drukowania 12) Zadanie nr 12 - Instruktor BHP 13) Zadanie nr 13 - ISO 26000, ISO 14000 14) Zadanie nr 14 - Skład publikacji elektronicznych 15) Zadanie nr 15 - Prace porządkowe z użyciem nowoczesnych narzędzi sprzątających 16) Zadanie nr 16 - Masaż i rehabilitacja osób starszych Rodzaj i zakres Zadań szczegółowo określa Wykaz Zadań stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne Zadania od nr 1 do nr 16. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań. 4. Zamówienie realizowanie w ramach projektu Anioły Ekonomii Społecznej współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, zgodnie z warunkami określonymi w umowie dotacyjnej nr UDA-POKL.07.02.11-32-008/11-01 z dnia 09.03.2012r., realizowanym przez Koszalińską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w partnerstwie z Fundacją Nauka dla Środowiska. 5. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 6. Informacje dodatkowe: a) Wykonawca winien uważnie zapoznać się z SIWZ. b) Wykonawca przedstawi ofertę zgodną z postanowieniami SIWZ. c) Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowanie w ramach projektu Anioły Ekonomii Społecznej współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 - Opiekun osób starszych z podstawami masażu w rehabilitacji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Unia Spółka z o.o., Ul. Lechicka 23, 75-837 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5000,00
Oferta z najniższą ceną: 5000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Zadanie nr 8 - Kucharz, pracownia kulinarna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Unia Spółka z o.o., Ul. Lechicka 23, 75-837 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2000,00
Oferta z najniższą ceną: 2000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: Zadanie nr 15 - Prace porządkowe z użyciem nowoczesnych narzędzi sprzątających
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NEO CONSULTING & INVESTMENT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
NEO CONSULTING & INVESTMENT SP. Z O.O.
- Neo Consulting , Ul. Porzeczkowa 47, 61-306 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2800,00
Oferta z najniższą ceną: 2800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 177 odc. Tuczno - Człopa
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny
- Przegląd i konserwacja oraz naprawy Zespołów Spalinowo Elektrycznych - ZSE oraz UPS - ów (3 zadania).
- 2025 r. Przewóz i przechowywanie zwłok lub szczątków ludzkich na obszarze działania powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury okręgu koszalińskiego.
- Dostawa nowych worków , jako zamówienie podzielone na zadania: Zadanie nr 1. Dostawa nowych worków na odpady komunalne z nadrukiem. Zadanie nr 2. Dostawa nowych worków bez nadruku."
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KURS GASTRONOMICZNY
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Spawanie metodą MAG 136" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim.
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Operator koparko -ładowarki kl.III"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu "Kierunek - Moja przyszłość", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
- Kurs Carvingu dla 6 uczestników w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Strzelcach Krajeńskich.
- PRACOWNIK RECEPCJI Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.