Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-03
Damasławek: Remont świetlicy wiejskiej w Niemczynie z zagospodarowaniem otoczenia
Numer ogłoszenia: 47357 - 2010; data zamieszczenia: 03.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Damasławek , Rynek 8, 62-110 Damasławek, woj. wielkopolskie, tel. 067 2613611, faks 067 2613627.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.damaslawek.nowoczesnagmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy wiejskiej w Niemczynie z zagospodarowaniem otoczenia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont świetlicy wiejskiej w Niemczynie z zagospodarowaniem otoczenia. REMONT DACHU ŚWIETLICY 1. Dach nad kuchnią i pomieszczeniami gospodarczymi: - wymiana obróbek blacharskich ocynkowanych na obróbkę z blachy powlekanej (murki ogniowe, pas nadrynnowy), - naprawa, oczyszczenie istniejącego pokrycia papowego, - docieplenie poziome przestrzeni stropodachu - izolacja 1x folia paroprzepuszczalna, wełna mineralna gr. 18 cm, - zamontowanie kominków wentylacyjnych z blachy powlekanej, - montaż obróbek blacharskich z blachy powlekanej (murki ogniowe, pas nadrynnowy), - demontaż oraz montaż nowej podbitki drewnianej impregnowanej - okap, - montaż rynien, rur spustowych z blachy ocynkowanej, - pokrycie dachu 1 x papa termozgrzewalna gr. 5,2 mm, 2. Dach nad pomieszczeniem świetlicy: - rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych typ eternit, - rozebranie obróbek blacharskich ocynkowanych, rynny, rury spustowe, - wywiezienie eternitu wraz z utylizacją, - rozebranie łat drewnianych, - docieplenie poziome przestrzeni stropodachu - izolacja 1 x folia paroprzepuszczalna, wełna mineralna gr. 18 cm, - deskowanie dachu - deski gr. 25 mm impregnowane, - ułożenie 1 x papy asfaltowej, - montaż kontrłat oraz łat impregnowanych, - montaż obróbek blacharskich z blachy powlekanej (murki ogniowe, pas nadrynnowy), - witrołap - ułożenie styropapy gr. 12 cm wraz z obróbkami blacharskimi i pokryciem papą termozgrzewalną, - demontaż oraz montaż nowej podbitki drewnianej impregnowanej - okap, - montaż rynien, rur spustowych z blachy ocynkowanej, - pokrycie dachu z blachy trapezowej TR 45 powlekanej gr. 0,55 mm, - montaż deflektorów dachowych o śr. 250 mm z blachy powlekanej z daszkami z wywiewem bocznym, - rozebranie starych kominów w części ponad dachowej i pomurowanie nowych z cegły klinkierowej kl. 350 na zaprawie cementowo-wapiennej. 3. Dach nad sceną: - rozebranie obróbek blacharskich ocynkowanych, rynny, rury spustowe, - wymiana obróbek blacharskich ocynkowanych na obróbkę z blachy powlekanej (murki ogniowe, pas nadrynnowy), - naprawa, oczyszczenie istniejącego pokrycia papowego, - montaż rynien, rur spustowych z blachy ocynkowanej, - demontaż oraz montaż nowej podbitki drewnianej, desek wiatrowych impregnowanych, - pokrycie dachu 1 x papa termozgrzewalna gr. 5,2 mm, PRACE REMONTOWE WEWNĄTRZ ŚWIETLICY 4. Posadzki: Sala główna: - rozebranie podłóg drewnianych pom. świetlicy, sceny, szatni, wc, - posadzki cementowe gr. 5 cm sali głównej wraz z izolacją poziomą 1 x folia 0,3 mm, - szlichta samopoziomująca z mas płynnych, - ułożenie posadzki z tworzyw PCW typ Linodur o wysokiej odporności na ścieranie ze szwem zgrzewanym, Szatnia, wc, scena, pomieszczenia kuchenne: - rozebranie posadzek z płyty wiórowej, - ułożenie posadzki z płyty OSB jako podbudowa, - ułożenie posadzki z płyt panelowych podłogowych, - izolacja pozioma folia w płynie, - ułożenie płytek gres na zaprawie klejowej, 5. Ściany, ścianki działowe: - skrobanie oraz malowanie ścian wewnętrznych farbami akrylowymi z lamperiami z farby zmywalnej, - demontaż ścianek działowych oraz montaż nowych gipsowo-kartonowych wc, szatnia z izolacją termiczną - folia paraizolacyjna 0,2 mm oraz wełną mineralną gr. 6 cm, - licowanie ścian sanitariatów do wys. 2,0 m płytkami glazurowymi na zaprawie klejowej powyżej malowanie farbami emulsyjnymi zmywalnymi, - ścianka licowa sceny z cegły klinkierowej na zaprawie cementowo-wapiennej, 6. Sufity: - prace naprawcze istniejącego sufitu, - montaż sufitów podwieszanych na profilach aluminiowych we wszystkich pomieszczeniach, - montaż przewodów wentylacyjnych wraz z kratkami wentylacyjnymi, 7. Roboty instalacyjne: - demontaż i montaż nowej armatury sanitarnej (3 umywalki, pisuar, 2 sedesy) - wymiana grzejników radiatorowych na grzejniki panelowe wraz z zaworami termostatycznymi, - przeróbka istniejącej instalacji c. o. wod-kan, 8. Roboty elektryczne: - wymiana lamp oświetleniowych na lampy sufitowe świetlówki panelowe 60x60 cm, - modernizacja starej instalacji elektrycznej, 9. Roboty kowalsko ślusarskie: - rozbiórka schodów wewnętrznych o konstrukcji stalowo-drewnianej, - montaż nowych schodów z podestem, konstrukcja stalowa z obłożeniem stopni stopnicami z lastrico kolorowego gr. 4-5 cm przymocowanych do profili stalowych schodów - 2 komplety, - montaż balustrad schodowych 2 komplety o wys. 1,10 m, - demontaż starych oraz montaż nowych krat okiennych metalowych, 10. Elewacja: - likwidacja pęknięć, dużych zarysowań ścian zewnętrznych, - oczyszczenie oraz zagruntowanie ścian zewnętrznych, - wyrównanie ścian zaprawą klejową przez szpachlowanie (montaż narożników z profili aluminiowych) - zagruntowanie oraz ułożenie wyprawy elewacyjnej typ baranek gr. 2 mm, - dwukrotne pomalowanie farbą silikonową w kolorze pastelowym, - ułożenie cokołu budynku płytkami klinkierowymi elewacyjnymi typ cegiełka na zaprawie klejowej o szer. 50 cm, - obłożenie istniejących schodów betonowych płytkami typu gres ryflowanymi, PRACE PRZY ZAGOSPODAROWANIU TERENU WOKÓŁ BUDYNKU ŚWIETLICY: 11. Plac przed wejściem do budynku, chodniki: - rozebranie istniejących nawierzchni z płytek chodnikowych, krawężników oraz starych obrzeży trawnikowych, - rozbicie elementów betonowych murków, cokołów z wywiezieniem, - wykonanie koryta pod nawierzchnie z kostki, - podsypka piaskowa ok. 15 cm z zagęszczeniem jako stabilizacja , - ułożenie krawężników betonowych oraz obrzeży chodnikowych, - podkłady betonowe gr. 10 cm z betonu B-10 - stabilizacja podłoża, - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, - montaż lamp oświetleniowych wraz z instalacją, gazonów, ławek siedziskowych (wokół drzew, z gazonami, koszy na śmieci, stojaków do rowerów), 12. Tereny zielone: - oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, - orka glebogryzarką, - wykaszanie chwastów, - rozrzucenie ziemi żyznej, - rozrzucenie nawozów, - wykonanie trawników dywanowych, - sadzenie drzew i krzewów, 13. Boisko sportowe do siatkówki: - zestaw do siatkówki - siatka, 2 słupki, stanowisko sędziowskie, - lampy parkowe elektryczne, - wyznaczenie linii boiska do siatkówki, - stół betonowy do tenisa stołowego, 14. Plac zabaw: - zjeżdżalnia - koniki na sprężynach, - karuzela, - ważki, - lampy oświetleniowe, - montaż urządzeń małej architektury (ławki, proste i wokół drzew) - montaż istniejących urządzeń, 15. Altanka śmietnikowa: - montaż śmietnika na odpady, - wykonanie oraz montaż zasieku na odpady z kotłowni, 16. Ogrodzenie: Ogrodzenie przy drodze asfaltowej: - montaż ogrodzenia drewnianego łukowego (kontynuacja rozpoczętego ogrodzenia), - montaż słupków drewnianych w gniazdach, kotwach z blachy ocynkowanej, Ogrodzenie od drogi bocznej oraz z tyłu budynku świetlicy: - częściowe rozebranie ogrodzenia z siatki na słupkach metalowych, - montaż ogrodzenia z siatki metalowej powlekanej PCW wys. 1,50 m - słupki metalowe powlekane PCW obetonowane, Nazwy i symbole handlowe zostały podane w celu jak najdokładniejszego określenia elementów i materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów tzn. może on zastosować inne wyroby pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w dokumentacji pod względem: - charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), - charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość tworzywa), - parametrów technicznych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Kwota: 16.500,00 PLN ( słownie: szesnaścietysięcypięćset 00/100 PLN ). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 23.03.2010 r. do godz.: 9:30. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr konta: 51 8959 0001 4200 0299 2000 0010 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy z sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.damaslawek.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Damasławek, ul. Rynek 8, 62-110 Damasławek, pokój nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Damasławek, ul. Rynek 8, 62-110 Damasławek, pokój nr 2 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany jest z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- Przedmiotem zamówienia o nazwie "Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 - rewitalizacja elewacji" oraz "Projekt wieloetapowej, (...)"
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.