eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Hrubieszowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-04

Hrubieszów: Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Hrubieszowie.
Numer ogłoszenia: 47362 - 2015; data zamieszczenia: 04.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie , ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdw.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Hrubieszowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres usług obejmuje: 1.Hrubieszów: 1) Mechaniczne , z zastosowaniem odpowiedniego sprzętu( zamiatarki samojezdne lub doczepne) oczyszczanie jezdni na szerokości 1 mb obustronnie wraz z oczyszczaniem nawierzchni zatok postojowych i przystankowych drogi wojewódzkiej Nr 844 Chełm - Hrubieszów- Mircze - Gr. Państwa w km 50+130 ÷ 54+781 na szerokości min 1 mb od krawężnika obustronnie wraz ze skrzyżowaniami, krawężnikami i opaskami przykrawężnikowymi w ilości ogólnej 9 302 m2 ul. Żeromskiego, Kilińskiego, 3-go Maja, Staszica, Piłsudskiego, Zamojska. (w tym dwa pierwsze zamiatania jako pozimowe) oraz odwiezienie nieczystości na składowisko odpadów wraz z uiszczeniem opłaty za utylizację. Maksymalna ilość zamiatania: 2x w miesiącu x 8 m-cy = 16 razy . 2) Opróżnienie pojemników na śmieci w ilości - szt. 27 z utrzymaniem ich czystości oraz czystości otoczenia wokół pojemnika dwa razy w tygodniu (poniedziałek, piątek lub inne dni wskazane przez Zamawiającego) ul. Żeromskiego, Kilińskiego, 3-go Maja, Staszica, Piłsudskiego, Zamojska. Zapakowanie nieczystości do worków i odwiezienie na składowisko odpadów wraz z uiszczeniem opłaty za utylizację. Maksymalna ilość opróżnień koszy: 92 razy . 3) Uprzątnięcie zanieczyszczeń (opakowania, papiery itp.) w otoczeniu mostów, ze ścieżki rowerowej, chodników, zieleńców i żywopłotów rosnących w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 844 w m. Hrubieszów od km 50+130 do 54+781 obustronnie dwa razy w tygodniu (poniedziałek, piątek lub inne dni wskazane przez Zamawiającego) - długość odcinka objętego wynosi 4 651 mb - ul. Żeromskiego, Kilińskiego, 3-go Maja, Staszica, Piłsudskiego, Zamojska. Zapakowanie nieczystości do worków i odwiezienie na składowisko odpadów wraz z uiszczeniem opłaty za utylizację Maksymalna ilość sprzątań: 92 razy . 2. Tomaszów Lubelski: 1) Mechaniczne , z zastosowaniem odpowiedniego sprzętu( zamiatarki samojezdne lub doczepne) oczyszczanie jezdni na szerokości 1 mb obustronnie wraz z oczyszczaniem nawierzchni zatok postojowych i przystankowych, drogi wojewódzkiej Nr 850 Tomaszów Lubelski Alojzów w km 0+042 ÷ 1+072 na szerokości min 1 mb od krawędzi jezdni obustronnie w ilości ogólnej 2060 m2 ul. Łaszczowiecka ( w tym dwa pierwsze zamiatania jako pozimowe) oraz odwiezienie nieczystości na składowisko odpadów wraz z uiszczeniem opłaty za utylizację Maksymalna ilość zamiatania: 1x w miesiącu x 8 m-cy = 8 razy . 2) Uprzątnięcie zanieczyszczeń (opakowania, papiery itp.) z chodników, zieleńców w pasie drogowym drogi wojewódzkiej Nr 850 Tomaszów Lubelski Alojzów w km 0+042 ÷ 1+072 obustronnie dwa razy w tygodniu (poniedziałek, piątek lub inne dni wskazane przez Zamawiającego)- długość odcinka objętego sprzątaniem wynosi - 1 030 mb ul. Łaszczowiecka.. Zapakowanie nieczystości do worków i odwiezienie na składowisko odpadów wraz z uiszczeniem opłaty za utylizację. Maksymalna ilość sprzątań: 92 razy . 3. Bełżec 1) Mechaniczne , z zastosowaniem odpowiedniego sprzętu( zamiatarki samojezdne lub doczepne) oczyszczanie jezdni na szerokości 1 mb obustronnie wraz z oczyszczaniem nawierzchni zatok postojowych i przystankowych drogi wojewódzkiej Nr 865 Jarosław - Oleszyce - Cieszanów - Bełżec w km 69+625 ÷ 70+089 i 72+962÷72+986 str L, 69+763÷69+836 str P oraz od km 70+089÷72+962 obustronnie na szerokości min 1 mb od krawędzi jezdni wraz ze skrzyżowaniem krawężnikami i opaskami przykrawężnikowymi w ilości ogólnej 6307 m2 ul. Czarneckiego( w tym dwa pierwsze zamiatania jako pozimowe) oraz odwiezienie nieczystości na składowisko odpadów wraz z uiszczeniem opłaty za utylizację. Maksymalna ilość zamiatania: 1x w miesiącu x 8 m-cy = 8 razy. PKWIU 38.11.2. usługi związane ze zbieraniem odpadów innych niż niebezpieczne nie nadających się do recyklingu. PKWIU 38.21.2 usługi związane z usuwaniem odpadów innych niż niebezpieczne. Wartość zadań: 89 574,24 zł netto..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 2 680,00 zł słownie :dwa tysiące sześćset osiemdziesiąt zł 00/100 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42 poz. 275, z późń. zm.) 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w PKO Bank Polski nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730 z podaniem w tytule wpłaty, nazwy przetargu. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1). Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. Ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2012 poz. 1376 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2) Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 3)Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4) Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 3. rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 6) Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3,z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwość wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału polegającego na posiadaniu wiedzy i doświadczenia w oparciu o załącznik Wykaz wykonanych usług. Warunek zostanie uznany za spełniony gdy Wykonawca wykaże się wykonaniem w ciągu 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługi utrzymania porządku i czystości na terenie pasów drogowych o kwocie min 95 000,00 zł brutto i udokumentuje, że usługa ta została wykonana należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2) Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału polegającego na dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym w oparciu o załącznik Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych. 1. Zamiatarka mechaniczna ze zbiornikiem na ciecz z funkcją spryskiwania nawierzchni szt. 1. 2. Środki transportowe o ładowności powyżej 3,5 tony szt. 1. Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował (wraz z podstawą dysponowania) stosownie do oferowanego zakresu zamówienia jednostkami sprzętu i środkami transportu wymienionymi poniżej:

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3) Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału polegającego na dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w oparciu o załącznik Wykaz osób warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował (wraz z podstawą dysponowania) stosownie do oferowanego zakresu zamówienia brygadą minimum 5 osób.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów - pokój nr 3 SEKCJA TECHNICZNA - Bezpłatnie..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów - pokój nr 1 SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr (84) 6972691 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.hrubieszow@zdw.lublin.pl , zawsze dopuszczalna jest forma pisemna . 2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: 1) W sprawach technicznych - Tadeusz Klocek 2) W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Pasieka Robert UWAGA: Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji faksem na nr (84) 6972691 lub pocztą elektroniczną na adres: rdw.hrubieszow@zdw.lublin.pl zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer tel. i faksu, adres poczty elektronicznej). Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.