Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2008-03-07
Katowice: Dostawa zestawów rejestracji przebiegu egzaminów na kategorię B wraz z montażem dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w KAtowicach
Numer ogłoszenia: 47366 - 2008; data zamieszczenia: 07.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, ul. Francuska 78, 40-507 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3593002, fax 032 3593001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów rejestracji przebiegu egzaminów na kategorię B wraz z montażem dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w KAtowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: I. Dostawa 56 szt. kamer określonych w pkt. XIII. 3c. II. Dostawa 41 szt. kamer określonych w pkt. XIII. 3 b. III. Dostawa 52 szt. kamer określonych w pkt. XIII. 3 a. IV. Dostawa 29 szt. kamer określonych w pkt. XIII 3 d. V. Dostawa 29 szt. zestawów rejestratora (rejestrator+ 4 kieszenie z dyskami) określonych w pkt. XIII 1. VI. Dostawa 29 szt. mikrofonów określonych w pkt. XIII. 4 (jeżeli stanowią odrębne urządzenie VII. Dostawa 29 szt. monitorów określonych w pkt. XIII. 5 VIII. Dostawa 97 szt. układów podtrzymania napięcia określonego w pkt. XIII. 2 IX. Demontaż 68 zestawów systemu rejestracji z posiadanych pojazdów, składających się z rejestratora, 4 szt. kamer, mikrofonu oraz monitora X. Montaż 97 zestawów systemu rejestracji z posiadanych pojazdów, składających się z rejestratora, 4 szt. kamer, mikrofonu, układu podtrzymania napięcia oraz monitora. Do montażu należy użyć sprzętu zdemontowanego - wg pkt. IX oraz dostarczonego w ramach niniejszego zamówienia. Podczas montażu należy stosować się do zasad określonych w pkt. XIII. Zamawiający uprzedza, że może wystąpić w pojedynczych przypadkach niesprawność zdemontowanych wg pkt IX urządzeń, które należy zastąpić sprawnymi lub naprawić. XI. Dostawa 1 kompletu oprogramowania i kabla służącego do przeprowadzania procesu wymiany oprogramowania w rejestratorach VG5004. XII. W przypadku gdyby w dostarczonych w zamówionych w pkt. I zestawach były rejestratory inne niż VG5004 dostawa 1 kompletu oprogramowania, kabla i innych urządzeń służących do przeprowadzania procesu wymiany oprogramowania w tych rejestratorach. XIII. Zestaw powinien składać się z następujących elementów: 1. Rejestrator. Musi zapewniać cyfrową rejestrację obrazu z 4 kamer umieszczonych w pojeździe egzaminacyjnym. Rejestrowany obraz musi zawierać opis składający się co najmniej z daty i godziny rejestrowania obrazu oraz numeru rejestracyjnego pojazdu. Rejestrator musi automatycznie włączać się w momencie włączenia zapłonu i umożliwiać kontynuację rejestracji przez co najmniej 60 minut po wyłączeniu zapłonu (czas z dokładnością do 1 minuty definiowany przez pracownika WORD). Instalacja zasilająca rejestrator powinna być tak rozwiązana by zapewnić prawidłową pracę zestawu rejestracji tak przy włączonym jak i wyłączonym zapłonie oraz w czasie rozruchu silnika. Urządzenie musi być tak skonstruowane by ingerencja w proces rejestracji, przeglądanie nagrań była możliwa wyłącznie przez upoważnione osoby (brak klawiatury sterującej - sterowanie pilotem, blokada klawiatury z hasłem). Rejestrator musi zapewniać możliwość stałego podglądania obrazy rejestrowanego na nośniku, stwierdzenie momentu rozpoczęciu procesu rejestracji po uruchomieniu rejestratora oraz natychmiastową sygnalizację ewentualnych awarii procesu rejestracji. Za sygnalizację awarii uważamy sygnał akustyczny w przypadku utraty obrazu z kamery i przepełnienia dysku, utrata obrazu z kamery na monitorze kontrolnym, wyświetlanie komunikatów na tym monitorze. Za sygnalizację rozpoczęcia procesu rejestracji uważamy pojawienie się na monitorze obrazu z kamer wraz z odpowiednim komunikatem (informacją) wyświetlanym na ekranie. Rejestrator winien umożliwiać rejestrację kolorowego obrazu o rozdzielczości co najmniej CIF: 352x288 punktów w systemie PAL dla każdej z kamer w trybie Quad oraz 720x576 dla trybu Each; z prędkością co najmniej 12,5 kl/sek dla każdej z kamer w trybie Each (50 kl/sec dla rejestratora), a także rejestrację dźwięku co najmniej z pojedynczego kanału audio (mikrofonu). Zapis danych powinien być prowadzony na zewnętrznym nośniku (kieszeń) umożliwiającym łatwą wymianę przez upoważnione osoby. Pojedynczy nośnik danych dla rejestratora musi umożliwić prowadzenie rejestracji o wyżej określonych parametrach przez co najmniej 180 godzin (z doświadczenia wymogi takie spełnia dysk o pojemności co najmniej 250GB). Na wyposażeniu rejestratora powinny znajdować się cztery zestawy kieszeń wraz z dyskiem. Zastosowane kieszenie pod względem mechanicznym jak również format zapisu danych przez rejestrator na dysku twardym powinny być kompatybilne z posiadanymi rejestratorami VG5004 firmy GV Polska i umożliwiać zamienne stosowanie nośników oraz odtwarzanie nagrań z dysku w w/w rejestratorze. Rejestrator powinien umożliwiać zdefiniowanie czy po zapełnieniu dysku powinien nadpisywać dane czy przerwać proces rejestracji. Menu rejestratora powinno być w języku polskim. 2. Układ podtrzymania napięcia. Urządzenie dostarczające napięcie do zasilania zestawu rejestracji podczas rozruchu silnika i w innych sytuacjach gdy następuje spadek napięcia w instalacji poniżej 11V. Wydajność prądowa powinna zapewnić prace całego zestawu przez co najmniej 10 minut. Urządzenie to powinno być doładowywane z instalacji samochodu w czasie pracy silnika, jednoczenie nie powinno oddawać prądu do instalacji a jedynie do rejestratora. 3. Kamery a. Kamera kolorowa rejestrująca obraz przez przednią szybę pojazdu na drogę przed pojazdem o kącie widzenia co najmniej 90 stopni. Powinna spełniać wymagania zapewnienia czytelnego obrazu tak w dni o dużym nasłonecznieniu, po zmroku jak i w warunkach szybkich zmian warunków oświetleniowych. W przypadku pracy w nocy kamera może przełączyć się w tryb czarno biały. Przekątna przetwornika co najmniej 1/3 cala, Rozdzielczość: co najmniej 480 linii, Minimalne oświetlenie: 0,2 lux, Migawka: automatyczna 1/50s - 1/100000s Stosunek sygnał/szum - 48dB, Automatyczna regulacja przysłony, Kompensacja oświetlenia tła, automatyczna regulacja wzmocnienia, automatyczne równoważenie bieli, neutralizacja efektu oślepienia. b. Kamera kolorowa rejestrująca obraz przez tylną szybę pojazdu o właściwościach j.w. Przekątna przetwornika co najmniej 1/3 cala, Rozdzielczość: co najmniej 420 linii Minimalne oświetlenie: 0,2 lux, Migawka: automatyczna 1/50s - 1/100000s Kompensacja oświetlenia tła, automatyczna regulacja wzmocnienia, automatyczne równoważenie bieli. c. Kamera kolorowa rejestrująca obraz wnętrza pojazdu tj. widok na osobę egzaminowaną. Kamera ta musi być wyposażona w doświetlenie podczerwienią. W przypadku pracy w nocy kamera może przełączyć się w tryb czarno biały. Przekątna przetwornika co najmniej 1/3 cala, Rozdzielczość: co najmniej 420 linii Minimalne oświetlenie: 0 lux (podświetlenie IR), Migawka: automatyczna 1/50s - 1/100000s. Kompensacja oświetlenia tła, automatyczna regulacja wzmocnienia, , automatyczne równoważenie bieli. d. Kamera rejestrująca widok na szybkościomierz wraz z obrotomierzem oraz lampki kontrolne. Obiektyw powinien być tak dobrany by obraz obejmował w/w elementy pojazdu. Rozdzielczość: co najmniej 420 linii. Minimalne oświetlenie: 0,2 lux 4. Mikrofon Mikrofon - wbudowany w kamerę lub jako osobne urządzenie powinien rejestrować wypowiedzi osoby egzaminowanej i egzaminatora z jakością zapewniającą zrozumiałość wypowiedzi przy uwzględnieniu obecności w pojeździe urządzeń zakłócających jego pracę - szczególnie dmuchawa pojazdu. Mikrofon powinien być odporny na uszkodzenia mechaniczne - próby oderwania, zaklejenia membrany lub umieszczony w takim miejscu gdzie działania takie będą niemożliwe 5. Monitor Kolorowy monitor mobilny o przekątnej co najmniej 7 cali Monitor musi umożliwiać podglądanie obrazu rejestrowanego na nośniku oraz sygnalizacji ewentualnych awarii zestawu. Konstrukcja monitora powinna umożliwiać taki jego montaż by jego obserwacja przez egzaminatora w czasie jazdy nie utrudniała obserwacji drogi przed pojazdem. Nie jest dopuszczalne stosowanie monitorów wyposażonych w tuner telewizyjny. Konstrukcja poszczególnych elementów systemu rejestracji jak i sposób ich montażu muszą zapewniać prawidłową jego eksploatację w warunkach drogowych - wstrząsy, drgania, temperatura od -30 do 60 stopni Celsjusza, wilgotność do 80%, jak i uwzględniać fakt garażowania pojazdów na wolnym powietrzu. Dopuszczalne jest stosowanie grzałek wewnątrz rejestratora podnoszących jego temperaturę i wyłączanie się rejestratora na czas pracy grzałek (z obowiązkową sygnalizacją akustyczną faktu przerwania rejestracji na czas nagrzewania rejestratora). Montaż urządzeń we wnętrzu samochodu osobowego nie powinien ograniczać funkcjonalności pojazdu (zapewnienie widoczności, możliwość korzystania z tylnych siedzeń, wymiany koła zapasowego bez demontażu elementów zestawu), jak i nie utrudniać dostępu do urządzeń regulacyjnych (szczególnie kamery nie powinny znajdować się w miejscach narażonych na zmianę położenia w czasie regulacji urządzeń pojazdu). Montaż zestawu powinien w jak najmniejszym stopniu ingerować w pojazd, nie może powodować utraty gwarancji. Zasilanie zestawu powinno wykorzystywać napięcia z instalacji elektrycznej samochodu, pobór mocy nie powinien przekraczać 50W po całkowitym naładowaniu układu podtrzymania napięcia. Zamówienie obejmuje tak poszczególne jego elementy zestawu, jak i jego montaż w pojazdach zamawiającego wraz z okablowaniem i innymi akcesoriami wymaganymi do montażu. W przypadku przenoszenia zestawów do nowych pojazdów zamówienie obejmuje Minimalny okres gwarancji 24 m-ce na poprawne funkcjonowanie wszystkich elementów systemu wraz z bezpłatnym serwisem. Czas reakcji w przypadku awarii (rozumiany jako usunięcie usterki lub dostarczenie urządzenia zastępczego - 24 godziny od zgłoszenia awarii (liczone tylko w dni robocze) Do oferty powinno być dołączone zestawienie użytych elementów oraz specyfikacja techniczna każdego z nich (z podaniem producenta typu i modelu), a także opisany (z rysunkiem) sposób montażu zestawu w samochodzie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.33.00.00 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.33.00.00 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, 4) wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 dostawy z montażem, odpowiadające swoim rodzajem dostawom i usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 250.000,00 zł łącznie każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Sposób dokonywania oceny tych warunków: metodą 0-1 (nie spełnia/spełnia) Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkuje wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. wraz z zestawieniem użytych elementów, specyfikacją techniczną każdego z nich oraz opisem sposobu montażu urządzeń w samochodzie. 2) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, z wykorzystaniem załącznika nr 2. 3) parafowany oraz podpisany na ostatniej stronie przez wykonawcę Formularz postanowień umowy, z wykorzystaniem załącznika nr 3. 4) Kalkulacja cenowa, z wykorzystaniem załącznika nr 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu podmiotu składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, w oryginale lub uwierzytelnionej kopii. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) wykaz wykonanych dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie z należytą starannością.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Katowicach 40-507 Katowice, ul. Francuska 78, Piokój Zamówienia Publiczne.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Katowicach 40-507 Katowice, ul. Francuska 78, Pokój Zamowienia Publiczne.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Modernizacja budynku Płuczki (ściana zewnętrzna zachodnia) w PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Przeprowadzenie kursu dla uczniów z zakresu "Nowoczesne metody lutowania..." w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach"
- Przeprowadzenie kursu dla nauczycieli z zakresu "Nowoczesne metody lutowania..." w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach"
- Umowa ramowa na przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy, kwalifikowanej pierwszej pomocy lub medycznych czynności ratunkowych
- "Integracja Załogi GPW"
- Dostawa stołów elektrotechnicznych, stanowisk badania silników wraz z wyposażeniem oraz transformatora 3 fazowego do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zabawek/artykułów biurowych/ pomocy dydaktycznych w ramach projektów unijnych pn. "Edukacja Przyszłości", "Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat" i "ekoMy" i potrzeb własnych Zamawiającego
- Wyposażenie sal rozpraw w sprzęt do cyfrowej rejestracji rozpraw - e-protokół
więcej: Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.