eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyszkówDostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla biura projektu Profesjonalna edukacja - inwestycją w naszą przyszłość Działanie 9.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-20

Myszków: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla biura projektu Profesjonalna edukacja - inwestycją w naszą przyszłość Działanie 9.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 473748 - 2013; data zamieszczenia: 20.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 417798 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie, ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. 034 3159100, faks 034 3159160.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla biura projektu Profesjonalna edukacja - inwestycją w naszą przyszłość Działanie 9.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla biura projektu Profesjonalna edukacja - inwestycją w naszą przyszłość Działanie 9.2, Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w następującym asortymencie: 1. Papier do drukarek laserowych kolorowych i monochromatycznych A4, gramatura 80 ? 2 g/m2, grubość 108 ? 3 min, białość min. 161 CIE (z obu stron), nieprzezroczystość min. 91%, wilgotność 3,8-5,0%, gładkość 180 ? 50 cm3/min (z obu stron) - 60 ryz. 2. Kaseta z tonerem o zwiększonej wydajności do urządzenia wielofunkcyjnego Canon MF 5880 DN lub równoważny - 12 szt. 3. Długopisy - komplet: niebieski, czarny, czerwony, zielony - 12 kpl. 4. Segregatory A4 grzbiet o szerokości 70 mm wykonany z twardej 2 mm tektury, Oklejony na zewnątrz folią, wewnątrz wyklejka papierowa, mechanizm dźwigniowy z dociskiem, oczko grzbietowe, okucia owalne, dolne krawędzie wzmocnione metalową szyną, wymienną etykietę do opisu - 60 szt. 5. Koperta.: Koperta biała C5 samoprzylepna z paskiem - 1 komplet - 30 szt. - 12 kpl. 6. Skoroszyt oczkowy z tworzywa sztucznego, format A-4, różne kolory, wierzchnia okładka przeźroczysta, boczna perforacja do zawieszania - 120 szt. 7. Płyty CD - RW pojemność 700MB, możliwość wielokrotnego zapisu, opakowanie typu slim - 1 komplet - 5 szt. - 12 kpl. B) Zamawiający wymaga aby oferowane artykuły były fabrycznie nowe. C) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczał oryginalne/równoważne tonery. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie wyłącznie materiały eksploatacyjne wyprodukowane od podstaw przez producenta danego sprzętu, które zostały opracowane (zaprojektowane) razem ze sprzętem i nośnikami w celu zapewnienia optymalnej jakości druku, wydajności i niezawodności sprzętu, nieregenerowane, niereprodukowane oraz nieposiadające elementów z recyklingu ani elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i badania, muszą być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne opakowania z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta. Materiały muszą być oryginalnie zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, iż produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania. Muszą one posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt oraz jego wydajność, znak firmowy producenta, kod produktu, typ oraz model sprzętu, do którego materiał jest przeznaczony oraz datę ważności. Data ta nie może być krótsza niż 12 miesięcy od daty dostarczenia materiałów Zamawiającemu. Zamawiający informuje, że wszelkie nazwy własne użyte w opisach przedmiotu zamówienia, określają wymagany standard zamawianych artykułów. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na materiały równoważne. W przypadku oferowania przez Wykonawcę produktu równoważnego do wymaganych przez Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzenia wielofunkcyjnego, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest przeznaczony, o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych (pojemność tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do materiału oryginalnego (pożądanego przez Zamawiającego). Jednocześnie musi on być nieregenerowany, niereprodukowany oraz nieposiadający elementów z recyklingu ani elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Wykonawca obowiązkowo musi przedstawić dokładny ich opis oraz wskazać do jakiego urządzenia jest on przeznaczony. Produkt równoważny winien być określony z nazwy, symbolu, poprzez podanie producenta oraz pojemności i wydajności. D) Dostawa przedmiotu zamówienia dokonywana będzie sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dostawa nastąpi transportem Wykonawcy i na jego koszt. E) Zamawiający określił szacunkową, maksymalną ilość zamówienia. Ilość ta może ulec zmniejszeniu, a Wykonawcy nie będzie przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.92.30 - Koperty 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Profesjonalna edukacja - inwestycją w naszą przyszłość Działanie 9.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRO OFFICE Sp. z o. o., al. Korfantego 179 B, 40-153 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4505,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3955,68

  • Oferta z najniższą ceną: 3955,68 / Oferta z najwyższą ceną: 3955,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.