eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałczZorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń1. Lakiernik elementów metalowych 2. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi stali niskostopowych elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych metodą MAG 135 z elementami rysunku technicznego 3. Operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia i wymianą butli gazowej 4. Pracownik administracyjny z elementami kadr, płac i księgowości.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-16

Wałcz: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: 1. Lakiernik elementów metalowych 2. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi stali niskostopowych elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych metodą MAG 135 z elementami rysunku technicznego 3. Operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia i wymianą butli gazowej 4. Pracownik administracyjny z elementami kadr, płac i księgowości.
Numer ogłoszenia: 47382 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu , ul. Wojska Polskiego 41, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-67 2585066-69, faks 0-67 2585066-69.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: 1. Lakiernik elementów metalowych 2. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi stali niskostopowych elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych metodą MAG 135 z elementami rysunku technicznego 3. Operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia i wymianą butli gazowej 4. Pracownik administracyjny z elementami kadr, płac i księgowości..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: 1. Lakiernik elementów metalowych (kod CPV: 80530000-8) dla dwóch grup liczących po 10 osób bezrobotnych (po 5 osób z każdej grupy w Wałczu i Mirosławcu) w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosowanie do jego potrzeb w 2012 roku. 2. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi stali niskostopowych elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych metodą MAG 135 z elementami rysunku technicznego (kod CPV: 80530000-8) dla dwóch grup liczących po 15 osób bezrobotnych w terminach wskazanych przez Zamawiającego stosowanie do jego potrzeb w 2012 roku. 3. Operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia i wymianą butli gazowej (kod CPV: 80530000-8) dla dwóch grup liczących po 15 osób bezrobotnych, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosowanie do jego potrzeb w 2012 roku. 4. Pracownik administracyjny z elementami kadr, płac i księgowości (kod CPV: 80511100-8) dla 20 osób bezrobotnych w terminie wskazanym przez Zamawiającego w I półroczu 2012 roku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 usługi podobne do objętej przedmiotem zamówienia dla grup liczących minimum 10 osób. Za pracę podobną zamawiający uzna przeprowadzenie minimum 3 usług: Część I - polegających na przeprowadzeniu szkoleń w zawodach: lakiernik, blacharz, robotnik czyszczący konstrukcje budowlane, malarz; Cześć II - polegających na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu spawania; Część III - polegających na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu obsługi i kierowania wózkami jezdniowymi; Część IV - polegających na przeprowadzeniu szkoleń w zawodach: pracownik administracyjny, księgowy, pracownik kadr i płac. W tym celu wykonawca musi sporządzić i podpisać wykaz usług wg schematu stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz musi załączyć do ofert dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie części I tj. organizacja i przeprowadzenie szkoleń Lakiernik elementów metalowych wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami o wykształceniu i doświadczeniu zawodowym gwarantującym prawidłowe przeprowadzenie szkolenia zgodnie z załączonym do oferty szkoleniowej programem. W zakresie części II tj. organizacja i przeprowadzenie szkoleń spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi stali niskostopowych elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych metodą MAG 135 z elementami rysunku technicznego wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: wykładowcami szkolenia teoretycznego powinni być inżynierowie lub technicy spawalnicy posiadający kwalifikacje instruktorów spawania potwierdzone dyplomem Europejskiego/Międzynarodowego Instruktora Spawalniczego (EWP/IWP), a instruktorzy szkolenia praktycznego powinni posiadać ukończony kurs Europejskiego/Międzynarodowego Instruktora Spawalniczego (EWP/IWP) oraz aktualne Świadectwo Egzaminu Spawacza w metodzie spawania odpowiadającej zakresowi szkolenia. W zakresie części III tj. organizacja i przeprowadzenie szkoleń operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia i wymianą butli gazowej wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi udokumentowaną wiedzę teoretyczną z zakresu mechaniki i budowy maszyn, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz uprawnienia pedagogiczne w przypadku zajęć teoretycznych, natomiast instruktorzy zajęć praktycznych winni posiadać kwalifikacje potwierdzone przez Urząd Dozoru Technicznego zaświadczeniem kwalifikacyjnym do obsługi urządzeń transportu bliskiego oraz uprawnienia do prowadzenia zajęć praktycznych. W zakresie części IV tj. zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pracownik administracyjny z elementami kadr, płac i księgowości wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami z wykształceniem wyższym, posiadającymi uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie zawodowe, w tym w prowadzeniu tego typu szkoleń.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Program szkolenia, harmonogram szkolenia, kosztorys.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 55
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy w przeprowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 45

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.walcz.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu, ul. Wojska Polskiego 41, 78 - 600 Wałcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu, ul. Wojska Polskiego 41, 78 - 600 Wałcz, pok. 6..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Lakiernik elementów metalowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Lakiernik elementów metalowych dla dwóch grup liczących po 10 osób bezrobotnych (po 5 osób z każdej grupy w Wałczu i Mirosławcu) w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosowanie do jego potrzeb w 2012 roku. Łącznie szkolenie obejmie 20 osób bezrobotnych. Łączna liczba godzin zegarowych szkolenia przypadająca na 1 osobę szkoloną powinna wynosić 280, z czego część teoretyczna powinna obejmować 40 godzin, natomiast praktyczna 240 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 55
    • 2. Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 45

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi stali niskostopowych elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych metodą MAG 135 z elementami rysunku technicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi stali niskostopowych elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych metodą MAG 135 z elementami rysunku technicznego dla dwóch grup liczących po 15 osób bezrobotnych w terminach wskazanych przez Zamawiającego stosowanie do jego potrzeb w 2012 roku. Łącznie przeszkolonych zostanie 30 osób bezrobotnych. Łączna liczba godzin zegarowych szkolenia przypadająca na 1 osobę szkoloną powinna wynosić 165, z czego część teoretyczna powinna obejmować 45 godzin, natomiast praktyczna 120 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 55
    • 2. Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 45

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia i wymianą butli gazowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia i wymianą butli gazowej dla dwóch grup liczących po 15 osób bezrobotnych, w terminie wskazanym przez Zamawiającego stosowanie do jego potrzeb w 2012 roku. Łączna liczba godzin zegarowych szkolenia przypadająca na 1 osobę szkoloną powinna wynosić 45 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 55
    • 2. Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 45

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pracownik administracyjny z elementami kadr, płac i księgowości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pracownik administracyjny z elementami kadr, płac i księgowości dla 20 osób bezrobotnych w terminie wskazanym przez Zamawiającego w I półroczu 2012 roku. Łączna liczba godzin zegarowych szkolenia przypadająca na 1 osobę szkoloną powinna wynosić 250.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 55
    • 2. Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 45

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.