Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-09
Rzeszów: Przebudowa sieci cieplnej od komory B-17 do B-20 ul. Hanasiewicza w Rzeszowie realizowanego w ramach projektu Modernizacja sieci ciepłowniczej Rzeszowa w okresie 2007 r. - 2012 r.
Numer ogłoszenia: 47395 - 2011; data zamieszczenia: 09.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej - Rzeszów spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Staszica 24, 35-051 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8545222, faks 017 8541707.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpec.rze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa sieci cieplnej od komory B-17 do B-20 ul. Hanasiewicza w Rzeszowie realizowanego w ramach projektu Modernizacja sieci ciepłowniczej Rzeszowa w okresie 2007 r. - 2012 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa sieci cieplnej od komory B-17 do B-20 ul. Hanasiewicza w Rzeszowie realizowanego w ramach projektu Modernizacja sieci ciepłowniczej Rzeszowa w okresie 2007 r. - 2012 r. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka sieci ciepłowniczej o średnicy 2xDn 273,00/400 mm o łącznej długości 205,00 m od istniejącej komory B-17 do istniejącej komory B-20. Wykonanie sieci w technologii rur i elementów preizolowanych pozwalających na ciągłą pracę systemu ciepłowniczego o parametrach obliczeniowych : temperatura 135/700 C i maksymalne ciśnienie robocze 1,6 MPa . Przedmiot zamówienia obejmuje również dwa odgałęzienia przyłączające 2 x Dn 48,3/125, jedno odgałęzienie przyłączające 2 x Dn 42,4/125mm , jedno 2 x Dn 33,7/90 mm oraz roboty towarzyszące, w tym ułożenie kanalizacji teletechnicznej z rur OPTO Dn 50 mm wzdłuż trasy sieci dla potrzeb systemu telemetrycznego Zamawiającego. Materiały konieczne do wykonania w/w sieci zabezpieczy w całości Wykonawca. 2. Wyżej wymieniony przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z : 2.1. Projektem budowlano-wykonawczym stanowiącym Załącznik Nr 1/1 + 1/2 do SIWZ , oraz Schematem montażowym ułożenia rur OPTO stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2.2. Warunkami Technicznymi jakim powinny odpowiadać materiały na wykonanie podziemnych sieci ciepłowniczych z rur i elementów preizolowanych w systemie ciepłowniczym miasta Rzeszowa - wymaganiami MPEC Rzeszów, (obowiązują dla materiałów preizolowanych w przypadku rozbieżności z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji budowlano-wykonawczej ) stanowiącymi Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2.3. Projektem organizacji ruchu na czas wykonywania sieci ciepłowniczej w rejonie ul. Boya Żeleńskiego w Rzeszowie, który zostanie dostarczony Wykonawcy przez Zamawiającego przed rozpoczęciem robót. 2.4. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą Załącznik Nr 4 do SIWZ. 2.5. Informacjami dotyczącymi bezpieczeństwa i ochrony zdrowia stanowiącym Załącznik Nr 5. do SIWZ. 2.6. Uzgodnieniami ujętymi w umowach użyczenia zawartymi z władającymi nieruchomościami. Uzgodnienia obejmują doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego. 2.7. Decyzją Prezydenta Miasta Rzeszowa SR.III.7635-559/08 z dnia 04.11.2008 r. o wycince drzewa - świerku rosnącego na działce ul. Hanasiewicza 17 w Rzeszowie. Drewno należy przekazać właścicielowi działki. 3. Realizacja zamówienia obejmuje w szczególności : 3.1.wykonanie wskazanej w pkt 1 sieci ciepłowniczej określonej w projekcie budowlano-wykonawczym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z robotami towarzyszącymi oraz robotami wynikłymi w trakcie realizacji zamówienia, nie przewidzianymi w w/w dokumentacji , a koniecznymi do jej wykonania, 3.2.dostawę całości materiałów koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia wg projektu budowlano-wykonawczego , w tym materiałów preizolowanych, które będą pochodziły z produkcji nie wcześniejszej niż III kwartał 2010 r. 3.3. Zamontowanie przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu zamówienia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego 2 szt tablic z informacjami o współfinansowaniu z Funduszu Unii Europejskiej. Tablice te wraz z konstrukcjami montażowymi dostarczy Zamawiający. 4. Informacje i wymagania dodatkowe. 4.1. W projekcie przyjęto wykonanie sieci ciepłowniczej w technologii rur preizolowanych PRIM S.A. Lublin z izolacją pogrubioną, z instalacją alarmową impulsową (4 przewody) z mufami termokurczliwymi . 4.2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i technologii równoważnych, posiadających certyfikaty ekologiczne, spełniających założone w projekcie wymagania techniczne oraz wymagania ujęte w Warunkach technicznych stanowiących Załącznik Nr 3 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zmiany w wymiarach zastosowanych elementów preizolowanych ( kolana, trójniki, zawory, itp. ) określonych w projekcie , o ile podyktowane jest to względami technologicznymi i nie powoduje kolizji z istniejącym uzbrojeniem. Punkty włączenia do istniejących sieci ciepłowniczych i budynków muszą być zachowane. Zmiany te nie mogą powodować odstępstwa powyżej 0,3 m od trasy sieci przedstawionej w projekcie. 4.3.W wartości oferty należy ująć koszty związane z zajęciem pasa drogowego ( koszty oznakowania i zabezpieczenia robót w trakcie przejścia przez drogę ponosi Zamawiający natomiast koszty zamknięcia drogi na czas wykonywania robót ponosi Wykonawca), wycinką świerka oraz innych drzew owocowych i krzewów. 5. Wykonawca musi również : 5.1. Przeprowadzić wizję lokalną. 5.2. Wykonać przedmiot zamówienia w terminie podanym w Rozdziale IV SIWZ . 5.3. Uwzględnić wykonanie robót i opłat związanych z wejściem w teren, zabezpieczeniem terenu budowy, wykonaniem robót geodezyjnych ( tyczenie sieci i wykonanie inwentaryzacji powykonawczej) i odtworzeniowych. 5.4. Wykonać zabezpieczenie kabli energetycznych, teletechnicznych i innych urządzeń uzbrojenia terenu pod nadzorem właścicieli uzbrojenia, oraz uzyskać stosowne protokoły odbiorowe. 5.5. Opracować plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 5.6. Wykonać badania radiograficzne 100 % spoin na rurociągach sieci ciepłowniczych. Kontrola radiograficzna winna być przeprowadzana wg wymagań normy PN-EN 13480-5:2005. 5.7. Roboty w pasie drogowym w ulicy Boya Żeleńskiego w Rzeszowie wykonać zgodnie z Decyzją Prezydenta Miasta Rzeszowa i warunkami wydanymi przez Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie. 5.8. Materiały powstałe z demontażu istniejącej sieci kanałowej lub ewentualnych kolizji, zdemontowanych nawierzchni dróg i chodników oraz nadwyżki mas ziemi zagospodarować/usunąć/utylizować we własnym zakresie, za wyjątkiem rur stalowych ( bez izolacji ), które należy przekazać Zamawiającemu na magazyn przy ul. Baczyńskiego 5 w Rzeszowie. 5.9. Zabezpieczyć przed uszkodzeniem drzewa i ich układy korzenne nie podlegające wycince, a będące w pasie prowadzenia robót. 5.10.Ubezpieczyć roboty przez cały okres ich wykonywania . 6. Wykonawca winien opracować harmonogram rzeczowy robót i przedstawić Zamawiającemu do zaakceptowania przed rozpoczęciem robót. 7. Wymagany okres gwarancji jakości minimum : - 60 miesięcy dla robót budowlanych - 60 miesięcy dla materiałów preizolowanych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 26.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 500,00 PLN, (słownie: dziesięć tysięcy pięćset PLN).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia wg formuły spełnia - nie spełnia. Wykaz o wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych polegających na wykonaniu sieci ciepłowniczych z rur preizolowanych o średnicy minimum 200 mm i długości co najmniej 100 mb, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty ( należy podać rok wykonania ) i miejsca wykonania, sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do niniejszej SIWZ), wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ( referencje ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia wg formuły spełnia - nie spełnia. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy do wysokości 100% ceny oferty, dla realizacji przedmiotu zamówienia, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Referencje potwierdzające, że roboty ujęte w wykazie zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2. Schemat montażowy sieci w technologii zastosowanej przez Wykonawcę, wraz ze specyfikacją oferowanych materiałów preizolowanych. 3. Schemat instalacji alarmowej z oznaczeniami poszczególnych elementów. 4. Karty katalogowe zaoferowanych rur i elementów preizolowanych (dopuszcza się płyty CD). 5. Oświadczenie o spełnieniu przez oferowane materiały preizolowane wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ w Warunkach Technicznych jakim powinny odpowiadać materiały na wykonanie podziemnych sieci ciepłowniczych z rur i elementów preizolowanych w systemie ciepłowniczym w Rzeszowie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpec.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MPEC-Rzeszów Sp. z o.o., ul. Staszica 24, 35-051 Rzeszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2011 godzina 10:00, miejsce: MPEC-Rzeszów Sp. z o.o., ul. Staszica 24, 35 - 051 Rzeszów Sekretariat (I piętro, pokój Nr 108).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Modernizacja sieci ciepłowniczej Rzeszowa w okresie 2007 r. - 2012 r. współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013, oś priorytetowa 2. Infrastruktura Techniczna, działanie 2.2. Infrastruktura Energetyczna..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Obsługa, konserwacja, utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych na ciągach DW administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2025 - 5 zadań
- Przedłużenie ważności licencji Microsoft 365
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (kat. III) w 2025 roku z kuchni w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Budowa oświetlenia drogowego w gminie Mykanów etap III "
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa ul. Jana Skrzetuskiego i Onufrego Zagłoby w Lesznie
- BUDOWA CHODNIKA W UL. BOBROWNICKIEJ W POZNANIU, NA ODCINKU OD UL. SZCZEPANKOWO DO UL. MICHAŁOWO - ODCINEK I OD UL. SZCZEPANKOWO DO CIEKU ŁĘŻYNKA
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.