Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-17
Warszawa: PN-7/2011 Druk broszur i okładki oraz oprawa sprawozdania rocznego
Numer ogłoszenia: 47408 - 2011; data zamieszczenia: 17.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rynku Rolnego , ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6617272, faks 22 6617902.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-7/2011 Druk broszur i okładki oraz oprawa sprawozdania rocznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - wydrukowanie: a) każdej z zaplanowanych 48 broszur, b) 50 egzemplarzy okładki. - oprawa w wydrukowane okładki 50 egzemplarzy sprawozdania rocznego dostarczonego przez Zamawiającego. - dostarczenie do Centrali Zamawiającego w paczkach po 100 egz. (o ile nakład nie przekracza 5000 egz.) i po 200 egz. (o ile nakład przekracza 5000 egz.) każdej z 48 broszur oraz 50 egzemplarzy sprawozdania rocznego (oprawionego w wydrukowane okładki). - dostarczenie do 16 Oddziałów Terenowych Zamawiającego każdej z dwóch z ww. 48 broszur (w nakładzie 30 000 i 30 000 egzemplarzy) według rozdzielnika zawartego w załączniku nr 2, 3 do umowy. 1. Wydrukowanie, prace introligatorskie i dostarczenie - każdej z 48 broszur oraz 50 egzemplarzy sprawozdań oprawionych w wydrukowane okładki - do Centrali Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 12 dni roboczych od daty każdorazowego protokolarnego skierowania do druku danej broszury i okładki do sprawozdania (z zastrzeżeniem, że w przypadku broszur wymienionych w załączniku nr 2, 3 do umowy termin ten ulega wydłużeniu do nie więcej niż 17 dni roboczych, a także z zastrzeżeniem, że jeśli koniec terminu 12 lub 17 dni roboczych przypada w sobotę lub dzień uznany ustawowo za wolny od pracy, to termin ten upływa pierwszego dnia roboczego następującego po ww. dniu). Skierowane do druku 48 broszur i jedna okładka do oprawy sprawozdania muszą posiadać następujące parametry: a) 27 broszur w formacie A5 (148 mm x 210 mm) liczba stron: - 8 stron w nakładzie: 2000 egzemplarzy 2000 egzemplarzy 5000 egzemplarzy 10 000 egzemplarzy 30 000 egzemplarzy+dystr. do 16 OT ARR - 20 stron w nakładzie: 2000 egzemplarzy 2000 egzemplarzy 2000 egzemplarzy 2000 egzemplarzy 2000 egzemplarzy 2000 egzemplarzy . 2000 egzemplarzy 2000 egzemplarzy 2000 egzemplarzy 2000 egzemplarzy 2000 egzemplarzy 2000 egzemplarzy 2000 egzemplarzy 2000 egzemplarzy 2000 egzemplarzy 2000 egzemplarzy 3000 egzemplarzy - 24 strony w nakładzie: 2000 egzemplarzy - 32 strony w nakładzie: 2000 egzemplarzy - 40 stron w nakładzie: 3000 egzemplarzy 3000 egzemplarzy - 64 + 4 str. okładki w nakładzie: 3000 egzemplarzy papier: - kreda mat 150 g - w broszurach o objętości do 40 str. - offset 80 g - w środku broszury o objętości 64 str. - kreda 250 g - okładka broszury o objętości 64 str. druk: - 5+4+lakier zabezpieczający w broszurach o objętości: 8, 20, 24, 32, 40 stron (5+4 oznacza, że pierwsza i ostatnia strona okładki jest drukowana w 5 kolorach oraz pokryta lakierem zabezpieczającym, zaś reszta stron jest drukowana w 4 kolorach) - 1+1 w środku broszury o objętości 64 str. - 5+4+lakier UV na zewnątrz - okładka w broszurze o objętości 64 str. introligatornia: oprawa zeszytowa - 2 zszywki b) 12 broszur w formacie B5 (165 mm x 235 mm) liczba stron: - 8 stron + 4 str. okładki w nakładzie: 10 000 egzemplarzy 10 000 egzemplarzy - 24 strony + 4 str. okł. w nakładzie: 3000 egzemplarzy 10 000 egzemplarzy 10 000 egzemplarzy 30 000 egzemplarzy+dystr. do 16 OT ARR - 96 stron + 4 str. okł. w nakładzie: 1500 egzemplarzy - 304 strony + 4 str. okł. w nakładzie: 500 egzemplarzy 1000 egzemplarzy 1000 egzemplarzy 1000 egzemplarzy 2000 egzemplarzy papier: - okładka - karton 200 g z białym spodem w broszurach do 96 str. - okładka sztywna, oklejka kreda 115 g, wklejka kreda 115 g dla broszur 304 strony - środek - offset 90 g w broszurach zawierających 8 i 24 str. + 4 str. okładki - środek - offset 80 g w broszurach zawierających 96 stron + 4 str. okładki - środek - kreda mat 150 g w broszurach zawierających 304 stron + 4 str. okładki druk: - okładka - 5+4+lakier zabezpieczający na zewnątrz w broszurach o objętości 8 i 24 str. + 4 str. okładki oraz - 5+4+folia mat na całość okładki + lakier UV punktowo w broszurze o objętości 304 str.+4 str. okładki - 5+0+lakier zabezpieczający na zewnątrz w broszurze o objętości 96 str.+4 str. okładki - środek - 4+4 introligatornia: - oprawa zeszytowa (2 zszywki) w broszurach o objętości 8 i 24 str. + 4 str. okładki, - oprawa klejona w broszurze o objętości 96. + 4 str. okładki, - oprawa szyta nićmi w broszurach o objętości 304 strony+ 4 str. okładki c) 9 broszur w formacie A4 (210 mm x 297 mm) liczba stron: - 2 strony w nakładzie: 1000 egzemplarzy 2000 egzemplarzy 2000 egzemplarzy - 8+4 strony okładki w nakładzie: 2000 egzemplarzy 2000 egzemplarzy - 24+4 strony okładki w nakładzie: 700 egzemplarzy 1000 egzemplarzy 1400 egzemplarzy 2000 egzemplarzy papier: - kreda błysk 170 g w broszurach A4x2 - okładka - kreda mat 280 g dla A4x8 +4 str. okł. i 24 str.+4 str. okł. - środek - kreda 150 g dla A4x8 +4 str. okł. i 24 str.+4 str. okł. druk: - 5+5+lakier zabezp. dla broszur A4x2 - okładka - 5+5+folia mat na całość okładki + lakier UV punktowo dla A4x8 +4 str. okł. i 24 str.+4 str. okł. - środek - 5+5+lakier zabezpieczający dla A4x8 +4 str. okł. i 24 str.+4 str. okł. introligatornia: - oprawa zeszytowa (2 zszywki) dla A4x8 +4 str. okł. i 24 str.+4 str. okł. - podwójne falcowanie do środka w broszurach A4x2 d) 1 okładka w formacie A3+ (322 mm x 445 mm) składana do A4 z grzbietem do oprawy klejonej nakład: 50 egzemplarzy papier: kreda 300 g druk: 4+0+folia błysk introligatornia: oprawa klejona (wnętrze dostarczone przez Zamawiającego - ok. 200 stron). 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany listy dystrybucyjnej oraz realizacji innych rodzajów wydawnictw (m.in. plakatów, afiszy, ulotek), zmiany liczby broszur, okładek do oprawy przekazywanych Wykonawcy do wydrukowania oraz zmianę niektórych parametrów broszur, okładki do oprawy sprawozdania, m.in. nakładu, liczby stron, formatów, gramatury papieru, liczby kolorów itp., przy czym koszty związane z dystrybucją i wydaniem wszystkich wymienionych w przedmiocie zamówienia wydawnictw lub wydawnictw o uaktualnionych parametrach mogą ulec zmianie (wzrost lub spadek) w stosunku do kosztów wyszczególnionych w kalkulacji stanowiącej załącznik nr 1 do umowy. Do wyżej wymienionych zmian stawki określone w kalkulacji stanowiącej załącznik nr 1 do umowy stosuje się odpowiednio. Powyższe zmiany nie spowodują przekroczenia wartości umowy. Dokonanie powyższych zmian nastąpi za porozumieniem stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia opisane są w Istotnych Postanowieniach Umowy, które stanowią załącznik nr 6 SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.40.00 - Usługi drukowania i dystrybucji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od każdego wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 7000 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje przynajmniej jedną usługę tożsamą z przedmiotem zamówienia o łącznej wartości, co najmniej 250 000 zł brutto.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany listy dystrybucyjnej oraz realizacji innych rodzajów wydawnictw (m.in. plakatów, afiszy, ulotek), zmiany liczby broszur, okładek do oprawy przekazywanych Wykonawcy do wydrukowania oraz zmianę niektórych parametrów broszur, okładki do oprawy sprawozdania, m.in. nakładu, liczby stron, formatów, gramatury papieru, liczby kolorów itp., przy czym koszty związane z dystrybucją i wydaniem wszystkich wymienionych w przedmiocie zamówienia wydawnictw lub wydawnictw o uaktualnionych parametrach mogą ulec zmianie (wzrost lub spadek) w stosunku do kosztów wyszczególnionych w kalkulacji stanowiącej załącznik nr 1 do umowy. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności z uwzględnieniem art.144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Mogą one być związane ze zmianami: a) terminów wykonania usługi z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, b) danych teleadresowych stron, c) realizacji umowy przez strony w przypadku wystąpienia siły wyższej (np. katastrofy, klęski żywiołowej) skutkującej niemożliwością zrealizowania umowy w sposób zgodny z jej postanowieniami, d) wysokości wynagrodzenia brutto poprzez zmianę stawki VAT w przypadku jej ustawowej zmiany (kwota netto nie ulega zmianie). Szczegóły ewentualnych zmian postanowień umowy zawarte są w Istotnych Postanowieniach Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rynku Rolnego, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2011 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Agencji Rynku Rolnego w Warszawie, przy ul. Nowy Świat 6/12, w Kancelarii Ogólnej, hol główny, parter, wejscie D/A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.