Ogłoszenie z dnia 2006-09-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wejherowo: remont sal 18, 19, 25 oraz korytarza wraz z restauracją zabytkowej polichromii, w XIX wiecznym pałacu Przebendowskich w Wejherowie Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Muzeum Piśmiennictwa i Muzyki Kaszubsko-Pomorskiej, do kontaktów: Bielecki Henryk, ul. Zamkowa 2a, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 672 29 56 w. 14, fax 058 672 29 56 w. 13, e-mail: sekretariat@muzeum.wejherowo.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.muzeum.wejherowo.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont sal 18, 19, 25 oraz korytarza wraz z restauracją zabytkowej polichromii, w XIX wiecznym pałacu Przebendowskich w Wejherowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Muzeum Piśmiennictwa i Muzyki Kaszubsko Pomorskiej. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont sal 18,19,25 oraz korytarza wraz z restauracją zabytkowej polichromii, w XIX wiecznym pałacu Przebendowskich w Wejherowie 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (załącznik nr 4 do specyfikacji) b) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załączniki nr 1 i 5 do specyfikacji) c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3 do specyfikacji) e) aktualne dokumenty stwierdzające, że : - kierownik budowy posiada ważne uprawnienia budowlane wykonawcze w zakresie budowlanym oraz uprawnienia wydane przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków potwierdzające uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych. - kierownicy robót (dla branż) posiadają uprawnienia w danej branży - kierownik budowy i kierownicy robót branżowych przynależą (na dzień składania oferty) do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych) 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) sprawozdanie finansowe lub jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu lub jego części a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności(w szczególności PIT-5 potwierdzony przez Urząd Skarbowy) - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek , potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) polisę la w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Roboty renowacyjne - CPV 45453100-8 a) prace konserwatorskie dla ścian i sufitów wykonane zgodnie z programem prac konserwatorskich, - w tym usunięcie wtórnych łat tynku z zaprawy wapienno-piaskowej, - założenie nowych tynków w miejscach trudnych do ustalenia - uzupełnienie profili ciągnionych - rekonstrukcja malowideł, scalanie kolorów, b) przygotowanie stolarki pod malowanie (oczyszczenie, rozmontowanie, zabezpieczenie itp.) - drzwi + ościeżnice - usunięcie starej farny olejnej za pomocą ługowania dwukrotnie z oryginalnych drzwi i ościeżnic profilowanych, - naprawa drewna w drzwiach, - zagruntowanie stolarki z uprzednim szpachlowaniem - drzwi + ościeżnice, - szpachlowanie i wyszlifowanie powierzchni uprzednio zagruntowanych - dwukrotnie, - malowanie farbą olejną stolarki - dwukrotnie - drzwi + ościeżnice - wymiana okuć c) instalowanie drzwi drewnianych - CPV 45421134-2 - skrzydła drzwiowe wykuta z pom. 1/26 d) przygotowanie stolarki pod malowanie (oczyszczenie, rozmontowanie, zabezpieczenie itp.) - boazeria - usunięcie starej farny olejnej za pomocą ługowania dwukrotnie - boazeria, - szpachlowanie i wyszlifowanie powierzchni na gotowym zagruntowaniu - dwukrotnie - boazeria, - zagruntowanie stolarki z uprzednim szpachlowaniem - boazeria, - malowanie farbą olejną stolarki - pierwszy raz - boazeria, e) kładzenie parkietu - CPV 45432113-9 - ułożenie posadzki taflowej dębowej na gotowej ślepej podłodze z połączeniem na obce pióro na klej zgodnie z zachowanym stylem i podziałem w salach już odrestaurowanych. W korytarzu należy zastosować układanie tafli z marmuru wg zaleceń konserwatora zabytków - umocowanie cokołu przyściennego z obsadzeniem kołków - 15 cm - lakierowanie posadzek i parkietów Roboty towarzyszące 1) Roboty w zakresie burzenia- CPV 45111100-9 - rozebranie ścianki z cegieł o grub. 1/4 ceg. na zaprawie cementowo-wapiennej w pom.1/18 i przywrócenie pomieszczenia do stanu pierwotnego, - wykucie otworu w ścianie z cegły o grub. ponad 1/2ceg. na zaprawie cementowo-wapiennej dla osadzenia drzwi pomiędzy salą 1/18 a 1/19-przywrócenie oryginalnego przejścia, - demontaż wtórnego przepierzenia w korytarzu pom.1/22 oraz w hollu głównym o ile badania wykażą, że pochodzą z okresu powojennego, - rozebranie istniejących posadzek z deszczułek mocowanych na gwoździe, - rozebranie drewnianych podłóg ślepych - rozebranie elementów stropów drewnianych - zasypek - rozebranie elementów stropów drewnianych - ślepych pułapów - wywóz śmieci, gruzu i utylizacja 2) Tynkowanie - CPV 45410000-4 - Naprawa tynków wewnętrznych zaprawą wapienną lub wapienno-gipsową na ścianach ceramicznych we wszystkich pomieszczeniach muzeum (należy zastosować tynki hydrofobiczne) 3) Izolacja cieplna - CPV 45321000-3 - izolacja pionowa z płyt styropianowych grub. 5 cm na zaczynie gipsowym ścian pod boazerią - izolacja istniejących stropów kruszywem keramzytowym - grub. warstwy 15 cm - izolacja cieplna i przeciwdźwiękowa z płyt styropianowych ułożona na stropie - pozioma na sucho 4) Wyrównywanie podłóg - CPV 45262321-7 - ułożenie warstwy wyrównawczej gładzi cementowej zatartej na ostro gr.4 cm zbrojony siatką z prętów fi= 4 mm 6) Roboty murarskie - CPV 45262522-6 - ścianki działowe pełne z cegieł pełnych lub dziurawek grubości 1/2 ceg - wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł - dostarczenie i obsadzenie belek stalowych do I NP 180 mm pomiędzy salami 1/18 i 1/9 7) Okładanie (szpałdowanie) belek cegłami grubości 1/4 ceg. 8) Dźwig osobowy -hydrauliczny dla osób niepełnosprawnych - trzy przystanki-piwnica ,parter, poddasze z maszynownią ,montażem, dokumentacją i odbiorem przez dozór techniczny 9) Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej - gniazd - CPV 45311100-1 10) Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej - oświetlenie - CPV 45311100-1 11) Roboty w zakresie opraw elektrycznych - CPV 45311200-2 12) Instalowanie pożarowych systemów alarmowych 13) CPV 45312100 - instalacja sygnalizacji p. poż., instalacja sygnalizacji włamaniowej 14) Instalowanie linii telefonicznych - CPV 45314120-8 Przewody dla wszystkich instalacji kłaść w bruzdach nad cokołami 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 102data zakończenia: 22.12.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 18 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień, w szczególności: a) kierownik budowy winien posiadać ważne uprawnienia budowlane wykonawcze w zakresie budowlanym oraz uprawnienia wydane przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków potwierdzające uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych. b) kierownicy robót (dla branż) winni posiadać uprawnienia w danej branży b) kierownik budowy i kierownicy robót branżowych winni posiadać aktualne (na dzień składania oferty) zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42, z późniejszymi zmianami) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej wymienione warunki. - posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej wymieniony warunek. a) wykonawca winien wykazać, iż należycie wykonał roboty budowlane w obiektach zabytkowych w okresie pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia za kwotę łączną co najmniej 300 000,00 PLN. b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej wymieniony warunek, przy czym co najmniej w 60 % winien spełniać je jeden z wykonawców. c) wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej trzy roboty dotyczące wykonania robót w obiektach zabytkowych będących pod ochroną konserwatora zabytków o zakresie i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej wymieniony warunek, przy czym należy wykazać, iż jeden wykonawca wykonał co najmniej 2 zadania, a pozostali wykonawcy po 1 zadaniu obejmującym łącznie swoim zakresem rodzaje robót zgodne z zakresem zamówienia - posiadają potencjał techniczny, w szczególności: a) narzędzia niezbędne do wykonywania prac konserwatorskich w obiektach zabytkowych Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższe warunki. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności: a) posiadają przychód z okresu ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, w łącznej wysokości 100 000 zł b) posiadają środki finansowe (dopuszczalne jest tu wskazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) w kwocie nie mniejszej niż 600 000,00 zł lub posiadają zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 600 000,00 PLN c) posiadają ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: - warunek określony w punkcie a spełniają łącznie, z tym że jeden z Wykonawców musi spełnić ten warunek w co najmniej 60 % - warunek określony w punkcie b (dysponowanie środkami finansowymi lub zdolnością kredytową) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy - Warunek określony w punkcie c ( posiadanie ubezpieczenia ) spełnia każdy z Wykonawców. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp (Dz.U.Nr 19, poz. 177 z póżn. zm.) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający sprawdzi pod względem merytorycznym czy wszystkie dokumenty złożone przez Wykonawce, są prawidłowe, zgodne ze SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (załącznik nr 4 do specyfikacji) b) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załączniki nr 1 i 5 do specyfikacji) c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3 do specyfikacji) e) aktualne dokumenty stwierdzające, że : - kierownik budowy posiada ważne uprawnienia budowlane wykonawcze w zakresie budowlanym oraz uprawnienia wydane przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków potwierdzające uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych. - kierownicy robót (dla branż) posiadają uprawnienia w danej branży - kierownik budowy i kierownicy robót branżowych przynależą (na dzień składania oferty) do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych) 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) sprawozdanie finansowe lub jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu lub jego części a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności(w szczególności PIT-5 potwierdzony przez Urząd Skarbowy) - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek , potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) polisę la w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej Oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna pkt. 6.1.a-d, 6.3c /, pozostałe wymagane dokumenty mogą być składane. Dokumenty wymienione mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (par. 4 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów ,jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.wejherowo.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie Muzeum Piśmiennictwa i Muzyki Kaszubsko-Pomorskiej przy ul. Zamkowej 2a w Wejherowie, w Sekretariacie- I piętro w godz. od 8:30 do 14: 30 (tel. 058 672-29-56, fax 058 672-29-56, w. 13). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.10.2006, godzina 12:00, Muzeum Piśmiennictwa i Muzyki Kaszubsko-Pomorskiej przy ul. Zamkowej 2a w Wejherowie w gabinecie Dyrektora - I piętro.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.09.2006.
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Opracowanie wariantowej koncepcji i dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa ul. Harcerskiej w Wejherowie" z opcjami
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1438G w miejscowości Kostkowo na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 1455G, w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1439G w miejscowości Strzebielinko - formuła zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, używanego pojazdu do mycia i dezynfekowania pojemników na odpady.
- Ochrona osób i mienia sp. Ekofabryka Wejherowo Sp. z o.o., usługa monitorowania zewnętrz. obiektu i terenu składowiska Rybska Karczma oraz bud. EKOFABRYKI wraz z interwencyjnym sprawdzaniem obiektów
- Pozimowe oczyszczanie po sezonie zimowym 2024/2025 nawierzchni dróg powiatowych zamiejskich w podziale na zadania
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.