Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-27
Wyszków: Utrzymanie czystości w szkołach na terenie Gminy Wyszków
Numer ogłoszenia: 474152 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Wyszkowie , ul. 11 Listopada 50, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7425830, faks 029 7423595.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zopo-wyszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w szkołach na terenie Gminy Wyszków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Całościowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach 7 Szkół z terenu Gminy Wyszków. Ogólna powierzchnia do sprzątania wszystkich placówek: 19.730,66 m 2 -Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Adama Mickiewicza w Wyszkowie, ul. 11 Listopada 62, 07-200 Wyszków Powierzchnia do sprzątania: 2.290,88 m 2 -Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Władysława Broniewskiego w Wyszkowie ul. Jana Matejki 5, 07-200 Wyszków Powierzchnia do sprzątania: 2.339,20 m 2 -Gimnazjum Nr 2 im. Obrońców Westerplatte w Wyszkowie ul. Gen. J. Sowińskiego 55, 07-200 Wyszków Powierzchnia do sprzątania: 4.810,43 m 2 -Zespół Szkół w Wyszkowie Szkoła Podstawowa Nr 5 im Żołnierzy Armii Krajowej i Gimnazjum Nr 1 im Polskich Mistrzów Olimpijskich ul. Geodetów 45, 07-200 Wyszków Powierzchnia do sprzątania: 4.502,41 m 2 -Zespół Szkół Rybienko Leśne im. Jana Hempla w Wyszkowie Szkoła Podstawowa Nr 3, Gimnazjum Nr 3; ul. Stefana Batorego 6, 07-200 Wyszków Powierzchnia do sprzątania: 3.687,94 m 2 -Zespół Szkół im. Henryka Sienkiewicza w Rybnie Szkoła Podstawowa, Gimnazjum w Rybnie, ul. Wyszkowska 87, 07-200 Wyszków Powierzchnia do sprzątania: 937,30 m 2 -Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Leszczydole Nowinach, Szkoła Podstawowa, Gimnazjum, ul. Szkolna 26, 07-200 Wyszków Powierzchnia do sprzątania: 1.162,50 m 2 Okres i dni sprzątania będą się odbywały zgodnie z obowiązującym kalendarzem roku szkolnego. Przygotowanie budynku szkoły w okresach świątecznych feriach zimowych i letnich do rozpoczęcia zajęć wykonując czynności jak w serwisie codziennym Wykonawca ustali indywidualnie z Dyrektorem placówki. Wstępnie proponowane godziny sprzątania w placówkach od 15.30. Faktyczne godziny sprzątania placówek Wykonawca ustali indywidualnie z Dyrektorem danej placówki..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 10.000. zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2.Wadium wnoszone przed terminem składania ofert w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Wyszkowie nr rachunku bankowego Bank Spółdzielczy w Wyszkowie 63 89310003 0002 1773 2029 0003 z dopiskiem na blankiecie przelewu, utrzymanie czystości. 3.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4.Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
NIe dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, (jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) co najmniej 2 usługi o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia min. 1000m2, powierzchni biurowej w obiektach np. budynkach szkolnych, administracji rządowej i samorządowej, w bankach, obiektach sektora prywatnego o charakterze administracyjno-biurowym lub zakładach produkcyjnych lub usługowych, z podaniem przedmiotu zamówienia, daty zamówienia, wielkości w m 2 oraz załączy dokumenty, że usługi te zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty, potwierdzenie wpłaty wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: tak
- należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1)zmiany w zakresie ceny zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa, w tym zmiany stawek VAT. 2)zmiany w określeniu stron umowy, o ile zasadność tej zmiany wynika z przepisów prawa na skutek np. połączenia, przekształcenia lub zmiany firmy bądź siedziby strony. 3)zmiana terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia w przypadku przedłużającej się procedury o udzielanie zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zopo-wyszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Wyszkowie
ul. 11 Listopada 50
07-200 Wyszków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Wyszkowie ul. 11 Listopada 50 07-200 Wyszków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- Dostawa żywienia dojelitowego i pozajelitowego do SPZZOZ w Wyszkowie.
- SPRAWOW. WIELOBRANŻ. NADZORU INWESTYC. nad zad. pn.: Przebud, rozbud, i nad. bud. bud. użytecz. publicz, - bud. dwor. wraz z zagospod. teren. przyległ. do zad, inwestyc. pn.: Kolej na park - etap I "
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Lucynowie"
- Modernizacja łazienek oraz pomieszczenia socjalnego w Urzędzie Miejskim w Wyszkowie
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach DSDiK w latach 2025-2027
- Kompleksowe utrzymanie czystości na terenie biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Radia Łódź
więcej: Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.