Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-04
Rokietnica: Przebudowa ulicy Poznańskiej w miejscowości Starzyny oraz ulicy Trakt Napoleoński w miejscowości Rokietnica.
Przebudowa nawierzchni istniejącego pasa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Leśna w Rokietnicy.
Przebudowa ulic Wesołej, Przyjemnej, Jasnej wraz z kanalizacją deszczową w Rokietnicy gm. Rokietnica. Oś. Spokojne
Numer ogłoszenia: 47418 - 2013; data zamieszczenia: 04.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rokietnica , ul. Golęcińska 1, 62-090 Rokietnica, woj. wielkopolskie, tel. 061 8145251-2 w. 22.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rokietnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Poznańskiej w miejscowości Starzyny oraz ulicy Trakt Napoleoński w miejscowości Rokietnica. Przebudowa nawierzchni istniejącego pasa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Leśna w Rokietnicy. Przebudowa ulic Wesołej, Przyjemnej, Jasnej wraz z kanalizacją deszczową w Rokietnicy gm. Rokietnica. Oś. Spokojne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielono na 3 części. Część 1 zamówienia pn. Przebudowa ulicy Poznańskiej w miejscowości Starzyny oraz ulicy Trakt Napoleoński w miejscowości Rokietnica.(Etap I i II od km 0,669-km 2+113,28), która będzie obejmować: - wykonanie jezdni o nawierzchni asfaltowej o szerokości 7 m, - odwodnienie drogi poprzez kanalizacje deszczową, - budowę chodnika o szerokości 2m o nawierzchni z kostki betonowej, - budowę ścieżki rowerowej o szerokości 2,5 m o nawierzchni bitumicznej, - budowę oświetlenia ulicznego na całej długości drogi, w którym należy zastosować elektroniczne stateczniki realizujące zmianę mocy opraw, - budowę skrzyżowania typu rondo z ul. Szkolną (częściowo zlokalizowanego w pasie drogi gminnej). - budowę zjazdów do działek, - oznakowanie drogi, - przebudowę kolizji w branżach: telekomunikacyjnej, elektroenergetycznej, gazowej, wodno-kanalizacyjnej. Część 2 zamówienia pn. Przebudowa nawierzchni istniejącego pasa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Leśna w Rokietnicy. która będzie obejmować: - wykonanie jezdni o nawierzchni asfaltowej o szerokości 5m, - odwodnienie drogi poprzez ułożenie koryt betonowych, - przepust z rur PCV o średnicy 600 mm, - budowa progów zwalniających, - istniejące skrzyżowania i zjazdy utwardzone w obrębie granic działki drogowej, - oznakowanie drogi, - regulacja zasuw wodociągowych, studni kanalizacji teletechnicznej oraz wysokości pokryw studni kanalizacyjnych. Część 3 zamówienia pn. Przebudowa ulic Wesołej, Przyjemnej, Jasnej wraz z kanalizacją deszczowa w Rokietnicy gm. Rokietnica. Oś. Spokojne. Etap 1 Budowa kanalizacji deszczowej, która będzie obejmować: - wykonanie kanalizacji deszczowej o średnicy 300,400mm wraz ze studniami betonowymi o średnicy 1000 mm, - wpusty deszczowe betonowe z osadnikami wraz z przykanalikami, - zbiornik retencyjny podziemny z rury PEHD o średnicy 1500mm, poj. 70,6m3 - studnia betonowa o średnicy 1,2m S3 bez wyposażenia w regulator przepływu, - przepompownia ścieków deszczowych wraz z rurociągiem tłocznym PEHD o średnicy 160 mm, - drenaż z PEHD o średnicy 110 mm.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do zamówienia podstawowego w trybie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art.67 ust.1 pkt.6 ustawy stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego polegajacych na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00-0, 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7, 45.23.31.24-4, 45.23.21.30-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium : - dla części 1 zamówienia w wysokości 100.000 PLN - dla części 2 zamówienia w wysokości 5.000 PLN - dla części 3 zamówienia w wysokości 5.000 PLN Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). Wadium niezależnie od formy musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, tj. do dnia 26 lutego 2013 roku do godz. 09:00 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Gminy w Rokietnicy: Nr rachunku: 19 9043 1041 3041 0023 9110 0028. Wadium wpłacone na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację: Dla części 1. Przebudowa ulicy Trakt Napoleoński. Dla części 2. Przebudowa ulicy Leśnej. Dla części 3. Budowa Oś Sportowe. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Zamawiający uznaje prawidłowy termin jego wniesienia jako datę uznania na rachunek Zamawiającego (datę wpływu na konto Zamawiającego) a nie datę dokonania polecenia przelewu, zgodnie z art.454 Kodeksu cywilnego. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, w osobnym opakowaniu ( z opisem wadium i określeniem przedmiotu postępowania) wraz z ofertą przetargową. Z treści gwarancji lub poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium zostanie wykluczony z postępowania przetargowego. Wadium wniesione przez jednego z wykonawców występujących wspólnie uważa się za wniesione prawidłowo. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Temu wykonawcy zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art.25 ust.1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Potwierdzeniem spełnienia warunku jest złożenie oświadczenia o treści zgodnej z treścią załącznika nr 4 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, minimum 2 roboty polegające na: - dla części 1 zamówienia - budowie lub przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 2.000.000 zł brutto każda. - dla części 2 zamówienia -budowie lub przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każda. - dla części 3 zamówienia - budowie kanalizacji deszczowej o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie precyzuje szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Potwierdzeniem spełnienia warunku jest złożenie oświadczenia o tresci zgodnej z załącznikem nr 4 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: -- dla części 1 zamówienia - wykaże, że dysponuje osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika (kierowników) budowy posiadającego co najmniej 1 roczną praktykę zawodową oraz stosowne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - telekomunikacyjnej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych) - dla części 2 zamówienia - wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia w specjalności drogowej, - dla części 3 zamówienia - wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. Do oferty Wykonawca składa oświadczenie w formie wykazu (zgodnego z treścią załącznika nr 3 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca: - dla części nr 1 zamówienia- wykaże, ż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę min.3.000.000 zł. - dla części 2 zamówienia - zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Spełnienie warunku Wykonawca potwierdza oświadczeniem, (zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ). -dla części 3 zamówienia - zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Spełnienie warunku wykonawca potwierdza oświadczeniem zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zgodny z trescią załącznika nr 1 do SIWZ), 2) Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 6 SIWZ. 3.) Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zamówienia - do cz.1 zamówienia. do 7 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana terminu realizacji może nastąpić tylko za zgodą zamawiającego w przypadku : - warunków pogodowych, które uniemożliwią prowadzenie robót budowlanych co zostanie potwierdzone wpisem do dziennika budowy - termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania niniejszej Umowy, -wystąpienia zamówień dodatkowych, od których uzależnione będzie wykonanie zamówienia podstawowego - termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonywania robót zasadniczych z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania niniejszej Umowy. - przyczyn spowodowanych przez Zamawiającego, osoby trzecie lub organy władzy publicznej, które spowodują przerwania lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia - termin wykonania zamówienia lub poszczególnych etapów może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonywania robót zasadniczych z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania niniejszej Umowy - wystąpią nieprzewidziane okoliczności formalno- prawne, -stwierdzone zostaną w czasie wykonywania prac błędy w dokumentacji, których poprawienie uzależnia prawidłowe zakończenie inwestycji. 3. Zmiany umowy w formie aneksu do umowy są również możliwe w przypadkach, w których nastąpiła: - zmiana urzędowej stawki podatku VAT. - W takiej sytuacji do rozliczenia przyjęta zostanie kwota netto i naliczony podatek VAT wg obowiązujących przepisów. Jeżeli wzrost stawki VAT nastąpi po terminie realizacji przewidzianym w §3, a wykonawca w wyniku zawinionego opóźnienia zobowiązany będzie naliczyć wyższą stawkę VAT koszty wzrostu wartości umowy obciążają Wykonawcę. - zmiana podwykonawcy za zgodą Zamawiającego, - zmiana kierowników budowy/robót.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rokietnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rokietnicy,
ul. Golęcińska 1
62-090 Rokietnica
Pokój nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Rokietnicy ul. Golęcińska 1 62-090 Rokietnica Sekretariat - pokój nr 18.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczednościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych śrrodków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wymagana jest do części nr 1 Zamówienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa ulic Wesołej, Przyjemnej, Jasnej wraz z kanalizacją deszczową w Rokietnicy gm. Rokietnica Oś. Spokojne.(Etap I Budowa kanalizacji deszczowej).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa kanalizacji deszczowej, która będzie obejmować: - wykonanie kanalizacji deszczowej o średnicy 300,400mm wraz ze studniami betonowymi o średnicy 1000 mm, - wpusty deszczowe betonowe z osadnikami wraz z przykanalikami, - zbiornik retencyjny podziemny z rury PEHD o średnicy 1500mm, poj. 70,6m3 - studnia betonowa o średnicy 1,2m S3 bez wyposażenia w regulator przepływu, - przepompownia ścieków deszczowych wraz z rurociągiem tłocznym PEHD o średnicy 160 mm, - drenaż z PEHD o średnicy 110 mm..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.30-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.