eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańBudowa Sali Obsługi Klienta na potrzeby Biura Terenowego ZUS w Słupcy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-06

Poznań: Budowa Sali Obsługi Klienta na potrzeby Biura Terenowego ZUS w Słupcy.
Numer ogłoszenia: 47441 - 2014; data zamieszczenia: 06.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 277593 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8745400, faks 61 8772850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Sali Obsługi Klienta na potrzeby Biura Terenowego ZUS w Słupcy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa Sali Obsługi Klienta na potrzeby Biura Terenowego ZUS w Słupcy. 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące budowę nowego obiektu z Salą Obsługi Klienta, zapleczem administracyjno-socjalnym i sanitarnym oraz infrastrukturą techniczną wraz z przynależnym zagospodarowaniem terenu. 2. Lokalizacja nieruchomości: działka numer: 992/1; ulica: Ratajczaka; miejscowość: Słupca. 3. Stan istniejący: - działka zabudowana budynkiem parterowym o powierzchni 99,00 m2, całkowicie podpiwniczonym, wykonanym w technologii murowanej, przeznaczonym do rozbiórki; -gruz powstały w wyniku rozbiórki części naziemnej wypełni istniejące piwnice. 4. Stan projektowany: - budynek parterowy z technicznym poddaszem w konstrukcji tradycyjnej, na planie prostokąta, niepodpiwniczony, kryty dachem dwuspadowym, ściany podłużne nośne murowane, podzielony funkcjonalnie na salę obsługi klientów, zaplecze administracyjno-socjalne i sanitarne oraz infrastrukturę techniczną; - budynek wyposażony w instalację c.o. i c. w. (cieplik i woda z sieci miejskiej) oraz kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wentylację wywiewno-nawiewną, sygnalizację alarmu pożaru (dźwiękowy system ostrzegawczy), sygnalizację włamania i napadu, TV - przemysłową, system kontroli dostępu, instalację elektryczną, odgromową oraz okablowania strukturalnego z telefonią IP; - projekt przewiduje częściowe fundamentowanie bezpośrednio na gruncie rodzimym i pośrednio z zastosowaniem pali wierconych CFA O400 mm (przed palowaniem należy sprawdzić usytuowanie uzbrojenia podziemnego). 5.Powierzchnia działki: 674,00 m2. 6.Powierzchnia zabudowywana: 225,01 m2. 7. Powierzchnia biologicznie czynna: 175,00 m2. 8.Parametry techniczne budynku: długość: 28,48 m; szerokość: 8,08 m; wysokość: 7,13 m - w kalenicy, 3,58 m - do okapu; powierzchnia zabudowy: 225,01 m2; powierzchnia użytkowa: 180,53 m2; kubatura budynku: 923,60 m3 - naziemna, 293,52 m3 - poddasza nieużytkowego; wysokość pomieszczeń do sufitu powieszanego: 3,20 m; ilość kondygnacji naziemnych: 1 -poddasze techniczne. 9.Budynek będzie wyposażony w następujące instalacje wewnętrzne: instalację wodociągowo-kanalizacyjną; instalację centralnego ogrzewania; instalację kanalizacji deszczowej; instalację wentylacji mechanicznej (klimatyzacja na sali obsługi klientów); instalację elektryczną; instalacje niskoprądowe. 10. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 11.Przedmiot zamówienia w zakresie sali obsługi klientów musi być zgodny z Zarządzeniem numer 65 Prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych z dnia 28 grudnia 2011 roku w sprawie wprowadzenia Zasad obsługi klientów w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych. 12.Przedmiot zamówienia w zakresie okablowania strukturalnego musi być zgodny z Wymaganiami technicznymi numer WT OS 2001 dotyczącymi wykonywania w obiektach ZUS okablowania strukturalnego i dedykowanej instalacji zasilającej urządzeni komputerowe. 13.Powstający budynek usytuowany jest w strefie ochrony konserwatorskiej. 14.Zaleca się aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali oględzin miejsca przedmiotowej inwestycji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.31.22 - 45.33.31.22 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.61.99 - 45.31.61.99 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 32.41.21.00 - Sieć telekomunikacyjna 92.22.20.00 - Usługi telewizji zamkniętego obiegu 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.25.00.00 - Roboty w zakresie instalowania, wydobycia produkcji oraz budowy obiektów budowlanych przemysłu naftowego i gazowniczego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiebiorstwo Usługowo-Handlowe NAWROT Ryszard Nawrot, ul. Brdowa 14, 63-200 Jarocin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 739170,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1154851,67

  • Oferta z najniższą ceną: 1154851,67 / Oferta z najwyższą ceną: 2005206,32

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.