Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-20
Radzyń Podlaski: Odbieranie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości na terenie miasta Radzyń Podlaski
Numer ogłoszenia: 474504 - 2013; data zamieszczenia: 20.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Radzyń Podlaski , ul. Warszawska 32, 21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie, tel. 83 3528070, faks 83 3528085.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umradzynpodlaski.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości na terenie miasta Radzyń Podlaski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości: a) na których zamieszkują mieszkańcy, b) na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, c) które w części stanowią nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, a w części nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne; 2) zorganizowanie, wyposażenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie miasta Radzyń Podlaski; 3) transport odebranych odpadów komunalnych oraz odpadów zebranych przez Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych do instalacji przetwarzania odpadów i instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów. Szacunkowe ilości odpadów komunalnych odbieranych na terenie miasta Radzyń Podlaski: 1) odpady zmieszane - 3516 Mg, 2)odpady opakowaniowe tzw. suche - 184 Mg, 3) szkło opakowaniowe - 75 Mg, 4) odpady biodegradowalne -83 Mg, 5) pozostałe odpady zbierane selektywnie - 92 Mg, 6) popiół - 29 Mg, 7) wielkogabarytowe -100 Mg. Ogółem - 4 079 Mg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 20 listopada 2013r.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 20 000,00 zł, słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm. ). 3. Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 29 listopada 2013r. do godz. 10:00. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Radzyń Podlaski nr 56 8046 0002 2001 0000 0446 0001 w Banku Spółdzielczym w Radzyniu Podlaskim. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, termin wniesienia wadium będzie uznany za zachowany tylko wtedy, gdy uznanie rachunku bankowego zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w celu oceny spełniania posiadania uprawnień do wykonywania działalności obejmującej przedmiot zamówienia powinien: 1) być wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych prowadzonego przez Burmistrza Miasta Radzyń Podlaski; 2) posiadać zezwolenie na transport odpadów, o którym mowa w art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r., nr 185, poz. 1243, z późn. zm.) w zw. z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21). 3) posiadać zezwolenie wydane na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21) na zbieranie odpadów, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 lit. b i pkt 34 tejże ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w celu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia, wykazał wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w zakresie odbioru odpadów komunalnych o łącznej masie min. 3 000 Mg lub co najmniej od 5 000 właścicieli nieruchomości - podmiotów, w okresie kolejnych 12 miesięcy i dołączył dowody, o których mowa w paragr. 10 ust. 5 lub dokumenty, o których mowa w paragrafie 10 ust. 7 SIWZ , czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymaga się, ażeby wykonawca w celu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wykazał w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym: 1) posiadanie bazy magazynowo - transportowej na terenie miasta Radzyń Podlaski lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy miasta Radzyń Podlaski, wyposażonej w zakresie zgodnym z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122); 2) posiadanie pojazdów wykorzystywanych do odbierania i transportu odpadów w ramach zamówienia, wyposażonych zgodnie z poniższym: a) wszystkich pojazdów w ilości co najmniej określonej w §3 pkt 1 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - w system monitoringu bazującego na pozycjonowaniu satelitarnym, umożliwiającym trwałe zapisywania, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów, b) co najmniej 3. pojazdów w system monitoringu wizyjnego, zintegrowanego z systemem monitoringu bazującego na pozycjonowaniu satelitarnym, wykonującego nagrania z przejazdu podczas odbierania odpadów, c) co najmniej 2. pojazdów - w wagi samochodowe, umożliwiające ważenie opróżnianych pojemników, d) co najmniej 1. pojazdu ciężarowego - w zabudowę zamkniętą do transportu zebranego zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, e) co najmniej 1. pojazdu do transportu kontenerów KP-7.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w celu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykazania posiadania: 1) środków finansowych w kwocie nie mniejszej 700 000 zł lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 700 000 zł; 2) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 700 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian umowy w następujących przypadkach: 1) w zakresie stawki podatku VAT - w razie ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w okresie realizacji umowy; 2) w zakresie rzeczowym umowy w razie zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu umowy (w tym ilość, rodzaj, częstotliwość odbioru odpadów) lub na uzasadniony wniosek Zamawiającego dotyczący sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują zwiększenia ceny jednostkowej, o której mowa w § 7 ust. 1 umowy. Zamawiający może, lecz nie ma obowiązku, wyrażenia zgody na zmiany umowy w sytuacjach określonych w pkt 2.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umradzynpodlaski.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Urzędzie Miasta Radzyń Podlaski, 21-300 Radzyń Podlaski, ul. Warszawska 32, pok. 102, w godz. pracy urzędu: 7:30 - 15:30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miasta Radzyń Podlaski, ul. Warszawska 32, 21-300 Radzyń Podlaski.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADZYNIA PODLASKIEGO
- Dostawa płynów i produktów leczniczych do magazynu apteki SPZOZ w Radzyniu Podlaskim - powt.
- Sukcesywna dostawa trumien drewnianych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Radzyniu Podlaskim
- "Świadczenie usług ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Radzyniu Podlaskim przy ul. Stefana Kard. Wyszyńskiego 5"
- Modernizacja dróg powiatowych
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego SPZOZ w Radzyniu Podlaskim w ramach realizacji zadania "SOR Przyjazny Pacjentowi"
więcej: przetargi w Radzyniu Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych oraz odpadów z budowy i remontów
- Czyszczenie urządzeń na terenach administrowanych przez 33. BLTr Powidz wraz z odbiorem i transportem odpadów powstałych w trakcie czyszczenia
- Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych w 2025 r.
- Odbiór, transport oraz unieszkodliwianie odpadów medycznych wytwarzanych przez Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nisku
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodach: 20 01 32, 15 02 02*, 16 01 07*, 16 02 14, 20 02 01, 20 01 21*, 16 01 03 oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04". NR 01/RZP/SWZ/2025.
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Trzebnica oraz zebranych na terenie GPSZOK - zadanie III
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.