Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-27
Jędrzychów: Przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Polkowice do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opiekuna podczas przejazdu
Numer ogłoszenia: 474758 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Integracyjna , Jędrzychów 24A, 59-100 Jędrzychów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8459818, faks 076 8459818.
- Adres strony internetowej zamawiającego: spjedrzychow@poczta.onet.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.jedrzychow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Polkowice do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opiekuna podczas przejazdu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedniotem zamówienia jest przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Polkowice do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opiekuna podczas przejazdu od poniedziałku do piątku.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części I, II zamówienia wykonawca musi dysponować pojazdem samochodowym do przewozu osób niepełnosprawnych wyposażonym w pasy bezpieczeństwa umożliwiającym przewó dzieci w liczbie określonej dla danej trasy i ich opiekuna zgodny z ilością miejsc wpisaną do dowodu rejestracyjnego samochodu. Dla części III zamówienia wykonawca musi dysponować pojazdem samochodowym przystosowanym do przewozu dwóch lub więcej wózków inwalidzkich. Warunek nalezy spełnić osobno dla każdej części zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części I, II, III zamówienia Wykonawca musi dysponować: -osobą opiekuna na czas przejazdu. Osoby sprawujące opiekę nad przewożonymi dziećmi niepełnosprawnymi muszą być przeszkolone w zakresie udzielania pierwszej pomocy, pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej. Zamawiający wyklucza możliwość łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. Warunek należy spełnić osobno dla każdej części zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: A)zmiana liczby przewożonych dzieci -pod warunkiem zaistnienia okoliczności wymagających zmiany liczby przewożonych dzieci w stosunku do liczby dzieci określonej w pkt III SIWZ oraz poinformowania o powyższym Wykonawcy, B)zmiana ilości lub adresów placówek oświatowych -pod warunkiem zaistnienia okoliczności wymagających zmiany ilości lub adresów placówek oświatowych w stosunku do ilości lub adresów placówek oświatowych określonych w pkt III SIWZ oraz poinformowania o powyższym Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jedrzychow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Integracyjna im. Twórców Polskiej Miedzi w Jędrzychowie ,
Jędrzychów 24 A 59-101 Polkowice,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Integracyjna im. Twórców Polskiej Miedzi w Jędrzychowie , Jędrzychów 24 A 59-101 Polkowice, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trasa Nr I, II, III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trasa I: Dowóz i przywóz dzieci niepełnosprawnych z przystanków autobusowych: 1. Kazimierzów - Polkowice - Lubin Zespół Szkół Specjalnych ul. Składowa Zamawiający wymaga, aby dzieci były dowożone i odwożone jednym kursem, a dowóz do placówek powinien się odbywać między godz. 7.00 - 8.00. Odbiór dzieci z placówki w godz. 14.00 - 15.00 Dzienna liczba kilometrów w okresie wykonywania umowy nie więcej niż 100 Poprzez liczbę km Zamawiający rozumie ilość km przejechanych od miejsca pierwszego przystanku, aż do dojazdu do placówki oświatowej oraz od placówki oświatowej do miejsca zamieszkania ostatniego wysiadającego dziecka. Razem dzieci - 11 Trasa II: Dowóz i przywóz dzieci niepełnosprawnych z przystanków autobusowych: Polkowice - Biedrzychów - Szklary Górne - Jędrzychów - Sobin - Polkowice - Polkowice - Lubin Razem dzieci - 26 Polkowice - Szklary Górne Ośrodek Szkolno - Wychowawczy - 15 dzieci Jędrzychów - Lubin Zespół Szkół Specjalnych - 12 dzieci Zamawiający wymaga, aby dzieci były dowożone i odwożone jednym kursem, a dowóz do placówek powinien się odbywać między godz. 7,00 - 8,00. Odbiór dzieci z placówki w godz. między 13.45 - 15.00 Liczba kilometrów w okresie wykonywania umowy nie więcej niż 150 km Poprzez liczbę km Zamawiający rozumie ilość km przejechanych od miejsca pierwszego przystanku, aż do dojazdu do placówki oświatowej oraz od placówki oświatowej do miejsca zamieszkania ostatniego wysiadającego dziecka. Trasa III: - 2 dzieci Dowóz i przywóz dzieci niepełnosprawnych z przystanków autobusowych: Polkowice - Lubin Ośrodek Opiekuńczo - Rehabilitacyjny ul. Jastrzębia Zamawiający wymaga, aby dzieci były dowożone i odwożone jednym kursem, a dowóz do placówek powinien się odbywać między godz. 7,00 - 8,00. Odbiór dzieci z placówki w godz. między 13.30 - 14.00 Liczba kilometrów w okresie wykonywania umowy nie więcej niż 100 km Poprzez liczbę km Zamawiający rozumie ilość km przejechanych od miejsca pierwszego przystanku, aż do dojazdu do placówki oświatowej oraz od placówki oświatowej do miejsca zamieszkania ostatniego wysiadającego dziecka..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
- Usługa przewozu i przechowywania zwłok oraz udostępnienie sali sekcyjnej z pomocą technika sekcyjnego na zlecenie Prokuratur Rejonowych w Ostródzie, ławie, Działdowie oraz Nowym Mieście Lubawskim
- Dostawa kruszywa naturalnego łamanego oraz piasku dla Nadleśnictwa Sulechów.
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Popów
- "Dostawa kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/31,5 [mm] (C50/30) do konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Żednia w 2025 roku"
- Dostawa kruszywa z kamienia łamanego na potrzeby napraw nawierzchni i budowy dróg gminnych na terenie Gminy Braniewo w latach 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.