Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-06
Będzin: Sukcesywna dostawa worków do selektywnego gromadzenia odpadów oraz worków do koszy ulicznych na odpady komunalne
Numer ogłoszenia: 4747 - 2009; data zamieszczenia: 06.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o. , ul. Paryska 11, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 2675275 w. 29 267-55-15, faks 032 2673617.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.interpromex.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa worków do selektywnego gromadzenia odpadów oraz worków do koszy ulicznych na odpady komunalne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego tj. Będzin ul. Paryska 11, worków do selektywnego gromadzenia odpadów oraz worków do koszy ulicznych na odpady komunalne w ilości 212 tys. szt. wg ilości poszczególnych asortymentów z SIWZ 3. Dostarczane worki wykonane muszą być z folii przezroczystej LDPE umożliwiającej identyfikację zebranego wewnątrz surowca, w kolorystyce o grubości i wymiarach zgodnych z poniższym zestawieniem: - worek niebieski - grubość folii 50?m, wymiary worka 70x110cm, poj. 120L. - worek żółty - grubość folii 40?m, wymiary worka 70x110cm, poj. 120L. - worek zielony - grubość folii 60?m, wymiary worka 70x110cm, poj. 120L. - worek czerwony - grubość folii 50?m, wymiary worka 70x110cm, poj. 120L. - worek czarny - grubość folii 50?m, wymiary worka 70x110cm, poj. 120L. - worek do koszy ulicznych - grubość folii 60?m, wymiary worka 90x110cm, poj. 160L. Na workach do selektywnego gromadzenia odpadów muszą być umieszczone napisy (co wrzucać, a czego nie wrzucać do worka - wykaz na każdy rodzaj worka przekazany zostanie wykonawcy), zgodnie z identyfikacją zebranego wewnątrz surowca a także muszą być oznakowane logo naszej firmy i telefonem kontaktowym. Worki do selektywnego gromadzenia odpadów muszą posiadać zamknięcie (muszą być wyposażone w elementy umożliwiające zamknięcie worka)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia jest wniesienie przez Wykonawcę wadium o wartości 1 000,00 zł. (słownie: tysiąc złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich trzech lat zrealizował co najmniej dwie dostawy zgodne z przedmiotem zamówienia, o zakresie i wartości 100% przedmiotowego zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 2. Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy - zał. nr 3 3. Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku gdy wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zał. nr 5 4. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną / osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy na druku lub według druku, stanowiący zał. nr 6 do niniejszej specyfikacji. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia na druku lub według druku stanowiącym zał. nr 7 do niniejszej specyfikacji. 8. Zaparafowany pieczęcią i podpisem osoby uprawnionej / osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy wzór umowy na druku stanowiącym zał. nr 8 do niniejszej specyfikacji. 9. Wykaz części zamówienia powierzonej podwykonawcom - zał. nr 9 10. Pełnomocnictwo w sytuacji gdy uprawnienie podpisania umowy nie wynika z zapisu w stosownych dokumentach, w tym wynikające z art. 23 ustawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.interpromex.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PTHU INTERPROMEX Sp. z o.o. 42-500 Będzin, ul. Paryska 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2009 godzina 09:00, miejsce: PTHU INTERPROMEX Sp. z o.o. 42-500 Będzin, ul. Paryska 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Opracowanie Dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa ul. Orkana w Będzinie"
- MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY EDUKACYJNEJ POWIATU BĘDZIŃSKIEGO - REMONT TRZECH DACHÓW W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH
więcej: przetargi w Będzinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.