Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-20
Gorzów Wielkopolski: Usługi edukacyjne
w zakresie przeprowadzenia zajęć dla uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Gorzowie Wlkp.
w ramach projektu nr UDA-POKL.09.01.02-08-071/13 Kurs na wykształcenie
Numer ogłoszenia: 474844 - 2013; data zamieszczenia: 20.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Gorzowie Wlkp. , ul. Przemysłowa 22, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 0-95 7228438, faks 0-95 7228438.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zso2.edu.gorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne w zakresie przeprowadzenia zajęć dla uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Gorzowie Wlkp. w ramach projektu nr UDA-POKL.09.01.02-08-071/13 Kurs na wykształcenie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 (ZSO nr 2). Specyfika przedmiotu zamówienia wymaga przeprowadzenia zajęć na terenie ZSO nr 2 w Gorzowie Wlkp. przed lub po obowiązkowych zajęciach lekcyjnych, według opracowanego i zatwierdzonego przez Dyrektora Szkoły harmonogramu zajęć. Ponadto zajęcia muszą być prowadzone w oparciu o autorskie programy nauczania, które są realizowane w szkole i muszą być skorelowane z zagadnieniami omawianymi na zajęciach dydaktycznych, powinny uwzględniać przeprowadzoną diagnozę potrzeb uczestników projektu. Osoby, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia, muszą posiadać kwalifikacje do nauczania w danym typie szkoły zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400). Ponadto każda osoba prowadząca zajęcia powinna posiadać stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego. W przypadku podmiotów zagranicznych obowiązują kwalifikacje i wymagania równoważne, zgodnie z przepisami danego kraju. Wykaz zajęć, które mają zostać zrealizowane w ramach projekt stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest umowa dołączona do SIWZ. W zakresie przedmiotu zamówienia należy przeprowadzić następujące zajęcia pozalekcyjne: Zajęcia z doradcą zawodowym dla 212 uczniów (142dz), w tym zajęcia indywidualne po 1h w okresie trwania projektu dla 212u (142dz) plus dodatkowe zajęcia grupowe(4grx26u, 4grx27u)x 1 spotkanie w semestrze. Indywidualna zajęcia opieki psychologiczno - pedagogicznej (opinie, orzeczenia uczniów z PPP) po 5 spotkań w ciągu całego projektu dla 33 osób. Zajęcia z przedsiębiorczości - tworzenie własnego przedsiębiorstwa. Zajęcia dla 20 uczniów (12dz) po 1h w tyg.(15tyg/semx3sem=45h). Zajęcia z pedagogiem dotyczące przeciwdziałaniu uzależnieniom dla 212 uczniów (142dz) w grupach (4 grupyx26u+4grupyx27u)x1 spotkanie w semestrze. Zajęcia poświęcone zagadnieniom równości płci i rozwiązywaniu problemów bez użycia przemocy. Zajęcia dla 212 u (142dz) w grupach (4grupyx26u,4grupyx27u)x1 spotkanie w semestrze. Zajęcia wyrównawcze z j. polskiego. Zostaną utworzone 4 grupy po 8 uczniów (22 dz), liczba godzin w czasie projektu: 360(3semx120h). Zajęcia wyrównawcze z matematyki. Zostaną utworzone 4 grupy po 8 uczniów (22dz), liczba godz. w czasie projektu: 360 (3semx120h). Zajęcia wyrównawcze z fizyki. Zostanie utworzona 1 grupa 8 osoba (6dz) , liczba godz. w czasie projektu: 90 (3semx30h). Zajęcia wyrównawcze z biologii. Zostanie utworzona 1 grupa 8 osoba (4dz), liczba godz. w czasie projektu:90 (3semx30h). Zajęcia z j. polskiego Wiem więcej. Zostaną utworzone 2 grupy po 12 osób każda(16dz),liczba godz. w czasie projektu:180 (3semx60h).Zajęcia z matematyki Wiem więcej. Zostaną utworzone 4 grupy po 12 osób każda(32dz),liczba godz. w czasie projektu: 360(3semx120h). Zajęcia z j. angielskiego Wiem więcej. Zostanie utworzona 1 grupa 12 osobowa (8dz),liczba godz. w czasie projektu:90(3semx30h). Zajęcia z j. niemieckiego Wiem więcej . Zostanie utworzona 1 grupa 12 osobowa (8dz),liczba godz. w czasie projektu: 90(3semx30h). Zajęcia z geografii Wiem więcej. Zostanie utworzona 1 grupa 12 osobowa (8dz),liczba godz. w czasie projektu: 90(3semx30h).Zajęcia z biologii Wiem więcej. Zostaną utworzone 4 grupy po 12 osób każda(32dz),liczba godz. w czasie projektu: 360(3semx120h).Zajęcia z fizyki Wiem więcej.Zostaną utworzone 2 grupy po 12 osób każda(16dz),liczba godz. w czasie projektu: 180(3semx60h). Zajęcia z chemii Wiem więcej.Zostanie utworzona 1 grupa 12 osobowa (8dz),liczba godz. w czasie projektu: 90(3semx30h). Łącznie w ramach projektu zostanie przeprowadzonych 2.834 godzin zajęć pozalekcyjnych: w 2013r. : 776 godzin zajęć; w 2014 r. : 1.888 godzin zajęć oraz w 2015r. : 170 godzin zajęć pozalekcyjnych..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 stawy PZP Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że zrealizował co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Za odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uzna realizację usługi edukacyjnej w szkołach ponadgimnazjalnych o zbliżonej wartości ofertowej.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi kwalifikacje do nauczania w danym typie szkoły zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 ze zmianami). Ponadto każdy wykonawca usługi powinien posiadać stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego. W przypadku podmiotów zagranicznych obowiązują kwalifikacje i wymagania równoważne, zgodnie z przepisami danego kraju.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca zamierza zatrudnić podwykonawców, wówczas do oferty przedstawi wykaz części zamówienia powierzonych podwykonawcom w załączniku nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: Zamawiający dopuszcza dokonanie innych zmian w umowie, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany są korzystne dla Zamawiającego, np. 1) w przypadku wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia, którego nie można było przewidzieć, maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia umowy będzie równy okresowi przerwy w świadczeniu usługi. Siła wyższa, to zdarzenie zewnętrzne o obiektywnym małym stopniu prawdopodobieństwa pojawienia się zdarzenia w określonej sytuacji, a którego szkodliwe następstwo przy zastosowaniu współczesnej techniki uniemożliwia wykonawcy wykonywanie w części lub całości jego zobowiązań; 2) w wyniku zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili podpisania umowy np.: - wystąpienia nieprzewidzianych oraz niekorzystnych ze względu na m. in. interes publiczny warunków mających wpływ na jakość usługi.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zso2.edu.gorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2, ul. Przemysłowa 22, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7228438, 48 6676592.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2013 godzina 15:30, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 , ul. Przemysłowa 22, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7228438, 48 667659203, faks 095 7228438, sekretariat szkoły.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja projektu nr WND-POKL.09.01.02-08-071/13 Kurs na wykształcenie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach umowy nr UDA-POKL.09.01.02-08-071/13-00 zawartej w dniu 30 sierpnia 2013r. pomiędzy Miastem Gorzów Wlkp. a Województwem Lubuskim..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Świadczenie usług medycyny pracy oraz zapewnienie pakietów usług dodatkowych w zakresie podstawowym, rozszerzonym i kompleksowym dla pracowników Zamawiającego oraz ich rodzin
- DOSTAWA SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ NA 2025 ROK DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W GORZOWIE WLKP. ORAZ PODLEGŁYCH SĄDÓW REJONOWYCH (FUNKCJONALNYCH )
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- Sprzątanie w obiektach użytkowanych przez Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Gorzowskiego w gminach: Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn, Santok i Witnica
- "Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej im. Marie Juchacz, ul. Podmiejska - Boczna 10, 66-400 Gorzów Wlkp."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w języku angielskim z trenerem w zakresie projektu "PATHWAYS", w ramach programu pn. "Welcome to Poland"
- Usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
- Usługa szkolenia: "Operator koparkoładowarki (wszystkie typy) kl.III z modułem ograniczania odpadów budowlanych"
- Przeprowadzenie kursu florystycznego
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.