eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siewierz › Wykonanie usług geodezyjnych w Nadleśnictwie Siewierz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-03

Siewierz: Wykonanie usług geodezyjnych w Nadleśnictwie Siewierz
Numer ogłoszenia: 47495 - 2015; data zamieszczenia: 03.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Siewierz , Łysa Góra 6, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 032 6742957, 6742958, faks 032 6741160.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.katowice.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług geodezyjnych w Nadleśnictwie Siewierz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obsługi geodezyjnej gruntów Skarbu Państwa w zasięgu terytorialnym Nadleśnictwa Siewierz, położonych w trzech lokalizacjach: a. województwo śląskie, powiat Dąbrowa Górnicza, miasto Dąbrowa Górnicza, obręb Błędów b. województwo śląskie, powiat Zawiercie, gmina Włodowice, obręb Rzędkowice c. województwo śląskie, powiat Dąbrowa Górnicza, miasto Dąbrowa Górnicza, obręb Dąbrowa Górnicza 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a. Ustalenie granic zewnętrznych kompleksów działek leśnych z obcymi gruntami b. Wykonanie dokumentacji do połączenia działek c. Trasowanie wytyczenie, przecinka wizur pomiędzy granicznikami d. Aktualizacja klasyfikacji gruntów e. Wykonanie mapy do celów prawnych f. Uzgodnienie treści niezgodnych zapisów Ksiąg Wieczystych (dalej zwanych KW) g. Ujawnienie niewprowadzonych podziałów do KW 3. Szczegółowy zakres usług przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określone zostały w pkt. 5 i 6 niniejszego rozdziału. 4. Wszelkie prace związane z usługami wykonane zostaną z zastosowaniem technologii jak najmniej uciążliwej dla otaczającego środowiska. 5. Opis zastosowanych rozwiązań w zadaniach częściowych: 5.1. Utrwalenie załamań działek oraz punktów pośrednich. Na każdym załamaniu granicy gruntów Nadleśnictwa oraz w punktach pośrednich na prostych dłuższych niż 200 m, a także w dodatkowych, wskazanych przez Zamawiającego miejscach, należy utrwalić granicę granicznikami geodezyjnymi z krzyżem (betonowymi lub granitowymi o wymiarach minimum 60 cm wysokości, przekrój główki min 10x10 cm). W każdym punkcie pod betonem należy umieścić podcentr - rurkę drenarską z gliny palonej, wysokości minimum 25 cm o średnicy minimum 6 cm. W każdym z tych punktów należy wykonać lub odświeżyć kopiec; średnica podstawy kopca to 1,5 m, wysokość minimum 40 cm ustabilizowanego gruntu kopca, licząc od powierzchni otaczającego gruntu. Użyte materiały muszą być jednakowe we wszystkich punktach. 5.2. Utrwalenie innych punktów niż wskazane w pkt. 5.1. Należy utrwalić granicę granicznikami geodezyjnymi z krzyżem (betonowymi lub granitowymi o wymiarach minimum 37 cm wysokości, przekrój główki min 10x10 cm). Użyte materiały muszą być jednakowe we wszystkich punktach. 5.3. Opisy punktów granicznych. Na każdym punkcie należy wykonać opis (nr punktu, domiar, strzałka) przynajmniej na 2 drzewach; opis namalowany wg szablonu, wysokość opisu min. 10 cm, grubość linii minimum 1 cm, strzałka kierunkowa wskazująca położenie granicznika. Opisy koloru białego na wygładzonej korze, w razie konieczności (np. na brzozie) należy wykonać czarny podkład. Opisy na wysokości nie niżej ok. 1,5 m, licząc od najwyższego miejsca szyi korzeniowej. 5.4. Oznakowanie granicy. Na całej długości granicy należy wykonać jej oznakowanie co 30 metrów (białym paskiem szerokości 10 cm na całym obwodzie drzewa, wg szablonu na wygładzonej korze, w razie konieczności (np. na brzozie) wykonać czarny podkład) na drzewach rosnących na gruncie Nadleśnictwa. Oznakowanie należy wykonać na drzewach na wysokości 1,5 m, licząc od najwyższego miejsca szyi korzeniowej. 6. Oferty częściowe: 6.1. Zamawiający podzielił zamówienie na 4 zadania częściowe. Jeżeli w dalszej części niniejszej SIWZ będzie mowa o numerach zadań częściowych to są to numery wskazane w Rozdziale III punkcie 6. Do opisów poszczególnych prac obowiązują opisy zastosowane w punkcie 5 niniejszego rozdziału. 6.2. Zamówienie składa się z czterech zadań częściowych: Zadanie częściowe nr 1 - Prace geodezyjne na terenie obrębu Dąbrowa Górnicza, kompleksu Błędów. Zadanie to obejmuje: a. Ustalenie granic zewnętrznych kompleksów działek leśnych, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ z obcymi gruntami, w trybie rozgraniczenia: - utrwalenie załamań działek oraz punktów pośrednich granicznikami geodezyjnymi w liczbie około 118; - utrwalenie innych punktów granicznikami geodezyjnymi w liczbie około 218; - wykonanie opisów punktów granicznych na drzewach; - oznakowanie granicy; - sporządzenie protokołu odbioru z Leśniczym, przeprowadzenie odbioru na gruncie, - wykonanie dokumentacji technicznej z ustalenia granic oraz mapy z ustalenia. b. Wykonanie dokumentacji do połączenia ok 166 działek do ok 15 działek w tym: - ustalenie granic zewnętrznych działki po połączeniu, w przypadku gdy nie spełniają obowiązujących standardów - prostowanie błędów w KW, - sporządzenie wniosków mające na celu przeniesienie działek do jednej KW wraz z monitorowaniem wpisów, - aktualizacja ewidencji po przeniesieniu do jednej KW wraz z monitorowaniem wpisów - wykonanie dokumentacji do sprostowania powierzchni działek, - opracowanie operatu technicznego do Starostwa wraz z mapą, - uzyskanie klauzul na dokumentach z operatu, - aktualizacja i monitorowanie wprowadzenia działek po połączeniu do ewidencji, - przygotowanie wniosków o połączenie działek w KW, - monitorowanie aktualizacji KW po połączeniu działek. c. Trasowanie, wytyczenie, przecinka oraz oznakowanie wizur pomiędzy granicznikami - wytyczenie i wycinka wizur pomiędzy kamieniami granicznymi o szerokości około 1 metra, szacunkowo 11,0 km długości. Zadanie częściowe nr 2 - Prace geodezyjne na terenie obrębu Rzędkowice. Zadanie to obejmuje: a. Ustalenie granic zewnętrznych kompleksów działek leśnych, zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ z obcymi gruntami, w trybie rozgraniczenia: - utrwalenie załamań działek oraz punktów pośrednich granicznikami geodezyjnymi w liczbie około 55; - utrwalenie innych punktów granicznikami geodezyjnymi w liczbie około 100; - wykonanie opisów punktów granicznych na drzewach; - oznakowanie granicy; - sporządzenie protokołu odbioru z Leśniczym, przeprowadzenie odbioru na gruncie, - wykonanie dokumentacji technicznej z ustalenia granic oraz mapy z ustalenia. b. Wykonanie dokumentacji do połączenia ok 15 działek do ok 5 działek w tym: - ustalenie granic zewnętrznych działek po połączeniu, w przypadku gdy nie spełniają obowiązujących standardów - prostowanie błędów w KW, - sporządzenie wniosków mające na celu przeniesienie działek do jednej KW wraz z monitorowaniem wpisów, - aktualizacja ewidencji po przeniesieniu do jednej KW wraz z monitorowaniem wpisów - wykonanie dokumentacji do sprostowania powierzchni działek, - opracowanie operatu technicznego do Starostwa wraz z mapą, - uzyskanie klauzul na dokumentach z operatu, - aktualizacja i monitorowanie wprowadzenia działek po połączeniu do ewidencji, - przygotowanie wniosków o połączenie działek w KW, - monitorowanie aktualizacji KW po połączeniu działek. c. Trasowanie, wytyczenie, przecinka oraz oznakowanie wizur pomiędzy granicznikami - wytyczenie i wycinka wizur pomiędzy kamieniami granicznymi o szerokości około 1 metra, szacunkowo 12,5 km długości. d. Aktualizacja klasyfikacji gruntów, obejmująca: - sporządzenie wniosków o wszczęcie postępowania w sprawie aktualizacji klasyfikacji - wykonanie prac terenowych, - sporządzenie Projektów aktualizacji klasyfikacji wraz z dokumentacją techniczną. Zadanie częściowe nr 3 - Prace geodezyjne na terenie obrębu Dąbrowy Górniczej, działki 3/3, 3/4 arkusz 115, 3/4 arkusz 117. Stan faktyczny: granice nieruchomości objętych KW są rozbieżne z granicami działek ewidencyjnych i w celu wyodrębnienia w ewidencji obszaru objętego KW niezbędne jest: - ustalenie granic nieruchomości objętych KW 29872 i 13217 [Sąd Rejonowy Dąbrowa Górnicza] w trybie rozgraniczenia bądź wznowienia znaków granicznych (o możliwości wznowienia zadecyduje dokumentacja źródłowa i analiza przydatności wykonana przez Wykonawcę). Stabilizację i oznakowanie granicy należy wykonać zgodnie ze standardami opisanymi w pkt. 5. - skompletowanie operatu geodezyjnego, zawierającego wyniki prac oraz wykazy zmian danych ewidencyjnych do ujawnienia w ewidencji gruntów i budynków, - przygotowanie wykazów synchronizacyjnych do ujawnienia w KW aktualnego oznaczenia w dziale I KW, zgodnych z ewidencją gruntów i budynków, - przygotowanie dokumentacji do uzgodnienia treści dwóch ksiąg wieczystych dotyczących przedmiotowego gruntu, - ujawnienie podziałów geodezyjnych w księgach wieczystych - wykonanie mapy do celów prawnych Zadanie częściowe nr 4 - Prace geodezyjne na terenie obrębu Dąbrowy Górniczej, działki 17 ark.114, dz. 17 arkusz 117 oraz dz. 247 arkusz 133. Stan faktyczny: granice nieruchomości objętych KW są rozbieżne z granicami działek ewidencyjnych i w celu wyodrębnienia w ewidencji obszaru objętego KW niezbędne jest: - ustalenie granic nieruchomości objętych KW 29872 i 13217 [Sąd Rejonowy Dąbrowa Górnicza] w trybie rozgraniczenia bądź wznowienia znaków granicznych (o możliwości wznowienia zadecyduje dokumentacja źródłowa i analiza przydatności wykonana przez Wykonawcę). Stabilizację i oznakowanie granicy należy wykonać zgodnie ze standardami opisanymi w pkt. 5. - skompletowanie operatu geodezyjnego, zawierającego wyniki prac oraz wykazy zmian danych ewidencyjnych do ujawnienia w ewidencji gruntów i budynków, - przygotowanie wykazów synchronizacyjnych do ujawnienia w KW aktualnego oznaczenia w dziale I KW, zgodnych z ewidencją gruntów i budynków, - przygotowanie dokumentacji do uzgodnienia treści dwóch ksiąg wieczystych dotyczących przedmiotowego gruntu, - ujawnienie podziałów geodezyjnych w księgach wieczystych - wykonanie mapy do celów prawnych UWAGA! Podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości działek przeznaczonych do połączenia, ilości kamieni granicznych do wkopania oraz kilometry wizur są tylko orientacyjnie przyjęte do ustalenia przez Zamawiającego wartości zamówienia. To na Wykonawcy spoczywa obowiązek szczegółowego zapoznania się z przedmiotem zamówienia i ustalenia rozmiaru poszczególnych prac. W formularzu ofertowym Wykonawca zobowiązany jest podać ceny jednostkowe, które w trakcie realizacji zamówienia nie mogą ulec zmianie, natomiast może ulec zmianie rozmiar prac, co zostanie rozliczone na podstawie kosztorysu powykonawczego. Rozliczenie za wykonane usługi nastąpi wg rozmiaru zrealizowanych prac w oparciu o ceny jednostkowe podane w formularzu oferty. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane usługi do 31 grudnia 2017r., w szczególności gwarancja obejmuje jakość użytych materiałów, trwałość opisów oraz jakość pozostałych prac..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, polegających na: powtórzeniu prac będących przedmiotem zamówienia lub jego części, tj. prac odpowiadających swym charakterem pracom objętym niniejszym postępowaniem. Zamówienia uzupełniające mogą być realizowane na terenie całego Nadleśnictwa Siewierz. Wartość zamówień uzupełniających może stanowić do 50 % wartości zamówienia podstawowego (czyli szacunkowej wartości zamówienia podstawowego - netto, ustalonej przez Zamawiającego już na etapie przygotowania postępowania), w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (od terminu podpisania umowy).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5, 71.35.50.00-1, 71.35.32.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: dla zadania częściowego nr 1 - 2 400,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące czterysta) dla zadania częściowego nr 2 - 900,00 PLN (słownie złotych: dziewięćset) dla zadania częściowego nr 3 - 1 500,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset) dla zadania częściowego nr 4 - 1 500,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset) 2. Wadium można wnieść w następujących formach: a. w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy w Banku BGŻ S.A. o/Katowice nr 10 2030 0045 1110 0000 0041 8480 - z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym - Wykonanie usług geodezyjnych w Nadleśnictwie Siewierz. b. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. w gwarancjach bankowych, d. w gwarancjach ubezpieczeniowych, e. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2000 nr 109 poz. 1158). 3. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo - kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty) i musi ono obejmować cały okres związania ofertą. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium jeżeli wykonawca nie wywiązał się ze zobowiązań wobec Nadleśnictwa Siewierz, dających podstawę do zatrzymania wadium w oparciu o przepisy Ustawy Pzp (art. 46 ust 4a. i ust 5.). Zapłata roszczeń z gwarancji może nastąpić najpóźniej w terminie 30 dni od dnia wpłynięcia do gwaranta żądania zapłaty wadium. Żądanie zapłaty wadium wraz z oświadczeniem, że wadium jest należne z powodu zaistnienia jednej ze wskazanej okoliczności zgodnie z art. 46 ust 4a. i ust 5. oraz dokumenty potwierdzające, że żądanie zapłaty zostało podpisane przez osobę, które mogą zaciągać zobowiązanie w imieniu Nadleśnictwa Siewierz są jedynymi dopuszczalnymi warunkami, od wniesienia których gwarant może uzależniać zapłatę wadium. W przypadku gdy gwarancja zawierać będzie inne dodatkowe warunki wypłaty roszczenia Zamawiający zastrzega sobie prawo nieprzyjęcia gwarancji, a tym samym odrzucenia oferty. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2.1 rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 6.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniającego opisany powyżej warunek zostanie uznany Wykonawca, który: a. w przypadku ubiegania się o zadanie częściowe nr 1 wykonał należycie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - 2 usługi rozgraniczenia gruntów na kwotę co najmniej 5 tys. zł brutto każda - 1 usługę wykonania dokumentacji scalenia działek na kwotę 20 tys. zł brutto - przecięcie, wytyczenie co najmniej 10 km wizur b. w przypadku ubiegania się o zadanie częściowe nr 2 wykonał należycie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - 1 usługę rozgraniczenia gruntów na kwotę co najmniej 5 tys. zł brutto - 1 usługę na wykonanie dokumentacji scalenia działek na kwotę co najmniej 20 tys. zł brutto - 1 usługę na wykonanie aktualizacji klasyfikacji za kwotę co najmniej 20 tys. zł brutto - przecięcie, wytyczenie co najmniej 10 km wizur c. w przypadku ubiegania się o zadanie częściowe nr 3 wykonał należycie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - 1 usługę regulacji stanu prawnego działek na kwotę co najmniej 50 000 brutto d. w przypadku ubiegania się o zadanie częściowe nr 4 wykonał należycie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - 2 usługi regulacji stanu prawnego działek na kwotę co najmniej 30 000 brutto każda. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając mu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku powoływania się przez Wykonawcę na wiedzę i doświadczenie podmiotów trzecich przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, należy pamiętać, że przekazanie wiedzy i doświadczenia musi umożliwiać faktyczne skorzystanie z nich przez Wykonawcę. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia nastąpi zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli: a. w przypadku ubiegania się o zadanie częściowe nr 1 Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.: - 1 osobą posiadającą kwalifikacje do ścinki drzew stojących pilarkami - wymagane ukończenie kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami przy pozyskaniu drewna - 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii, a w szczególności w zakresie: Rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych oraz Geodezyjne urządzenia rolne i leśne, nadane przez Głównego Geodetę Kraju lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w chwili uzyskania stosownych uprawnień uprawniające do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii. b. w przypadku ubiegania się o zadanie częściowe nr 2 Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.: - 1 osobą posiadającą kwalifikacje do ścinki drzew stojących pilarkami - wymagane ukończenie kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami przy pozyskaniu drewna - 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii, a w szczególności w zakresie: Rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych oraz Geodezyjne urządzenia rolne i leśne, nadane przez Głównego Geodetę Kraju lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w chwili uzyskania stosownych uprawnień uprawniające do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii. - 1 osobę posiadająca uprawnienia do gleboznawczej klasyfikacji gruntów. c. w przypadku ubiegania się o zadanie częściowe nr 3 Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.: - 1 osobę posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii, a w szczególności w zakresie: Rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, nadane przez Głównego Geodetę Kraju lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w chwili uzyskania stosownych uprawnień uprawniające do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii. d. w przypadku ubiegania się o zadanie częściowe nr 4 Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.: - 1 osobę posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii, a w szczególności w zakresie: Rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, nadane przez Głównego Geodetę Kraju lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w chwili uzyskania stosownych uprawnień uprawniające do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii. UWAGA! Wyłącznie dla zadań częściowych nr 3 i 4 Wykonawca może wykazać tę samą osobę, natomiast dla pozostałych zadań (zadanie częściowe nr 1 i nr 2) Zamawiający wymaga, by dla każdego zadania były to różne osoby. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając mu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku powoływania się przez Wykonawcę na wiedzę i doświadczenie podmiotów trzecich przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, należy pamiętać, że przekazanie wiedzy i doświadczenia musi umożliwiać faktyczne skorzystanie z nich przez Wykonawcę. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia nastąpi zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy wg Załącznika nr 1 do SIWZ 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 Ustawy Pzp, dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy, jeśli zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 1. Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2. Wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe niezależne od Wykonawcy), przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. Przedmiotowa zmiana jest możliwa po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. 3. Zmiany podwykonawcy, który - zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych - będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego na dzień składania ofert warunki określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ. 4. Wystąpienia konieczności zmiany osób (ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe niezależne od Zamawiającego), przy pomocy których Zamawiający realizuje przedmiot umowy. 5. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a także z przyczyn określonych w § 2 umowy. 6. Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) 2) zmiany danych teleadresowych, 3) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. 7. W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w ust. 1 do 6 termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 8. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), podatek ten będzie naliczany do kwot netto - w wysokości wynikającej z przepisów obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego, bez konieczności zmiany treści umowy. 9. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_siewierz/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO SIEWIERZ ul. Łysa Góra 6 42-470 Siewierz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2015 godzina 10:00, miejsce: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO SIEWIERZ ul. Łysa Góra 6 42-470 Siewierz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prace geodezyjne na terenie obrębu Dąbrowa Górnicza, kompleksu Błędów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie to obejmuje: a. Ustalenie granic zewnętrznych kompleksów działek leśnych, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ z obcymi gruntami, w trybie rozgraniczenia: - utrwalenie załamań działek oraz punktów pośrednich granicznikami geodezyjnymi w liczbie około 118; - utrwalenie innych punktów granicznikami geodezyjnymi w liczbie około 218; - wykonanie opisów punktów granicznych na drzewach; - oznakowanie granicy; - sporządzenie protokołu odbioru z Leśniczym, przeprowadzenie odbioru na gruncie, - wykonanie dokumentacji technicznej z ustalenia granic oraz mapy z ustalenia. b. Wykonanie dokumentacji do połączenia ok 166 działek do ok 15 działek w tym: - ustalenie granic zewnętrznych działki po połączeniu, w przypadku gdy nie spełniają obowiązujących standardów - prostowanie błędów w KW, - sporządzenie wniosków mające na celu przeniesienie działek do jednej KW wraz z monitorowaniem wpisów, - aktualizacja ewidencji po przeniesieniu do jednej KW wraz z monitorowaniem wpisów - wykonanie dokumentacji do sprostowania powierzchni działek, - opracowanie operatu technicznego do Starostwa wraz z mapą, - uzyskanie klauzul na dokumentach z operatu, - aktualizacja i monitorowanie wprowadzenia działek po połączeniu do ewidencji, - przygotowanie wniosków o połączenie działek w KW, - monitorowanie aktualizacji KW po połączeniu działek. c. Trasowanie, wytyczenie, przecinka oraz oznakowanie wizur pomiędzy granicznikami - wytyczenie i wycinka wizur pomiędzy kamieniami granicznymi o szerokości około 1 metra, szacunkowo 11,0 km długości UWAGA! Podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości działek przeznaczonych do połączenia, ilości kamieni granicznych do wkopania oraz kilometry wizur są tylko orientacyjnie przyjęte do ustalenia przez Zamawiającego wartości zamówienia. To na Wykonawcy spoczywa obowiązek szczegółowego zapoznania się z przedmiotem zamówienia i ustalenia rozmiaru poszczególnych prac. W formularzu ofertowym Wykonawca zobowiązany jest podać ceny jednostkowe, które w trakcie realizacji zamówienia nie mogą ulec zmianie, natomiast może ulec zmianie rozmiar prac, co zostanie rozliczone na podstawie kosztorysu powykonawczego. Rozliczenie za wykonane usługi nastąpi wg rozmiaru zrealizowanych prac w oparciu o ceny jednostkowe podane w formularzu oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5, 71.35.00.00-1, 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres udzielonej gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prace geodezyjne na terenie obrębu Rzędkowice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie to obejmuje: a. Ustalenie granic zewnętrznych kompleksów działek leśnych, zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ z obcymi gruntami, w trybie rozgraniczenia: - utrwalenie załamań działek oraz punktów pośrednich granicznikami geodezyjnymi w liczbie około 55; - utrwalenie innych punktów granicznikami geodezyjnymi w liczbie około 100; - wykonanie opisów punktów granicznych na drzewach; - oznakowanie granicy; - sporządzenie protokołu odbioru z Leśniczym, przeprowadzenie odbioru na gruncie, - wykonanie dokumentacji technicznej z ustalenia granic oraz mapy z ustalenia. b. Wykonanie dokumentacji do połączenia ok 15 działek do ok 5 działek w tym: - ustalenie granic zewnętrznych działek po połączeniu, w przypadku gdy nie spełniają obowiązujących standardów - prostowanie błędów w KW, - sporządzenie wniosków mające na celu przeniesienie działek do jednej KW wraz z monitorowaniem wpisów, - aktualizacja ewidencji po przeniesieniu do jednej KW wraz z monitorowaniem wpisów - wykonanie dokumentacji do sprostowania powierzchni działek, - opracowanie operatu technicznego do Starostwa wraz z mapą, - uzyskanie klauzul na dokumentach z operatu, - aktualizacja i monitorowanie wprowadzenia działek po połączeniu do ewidencji, - przygotowanie wniosków o połączenie działek w KW, - monitorowanie aktualizacji KW po połączeniu działek. c. Trasowanie, wytyczenie, przecinka oraz oznakowanie wizur pomiędzy granicznikami - wytyczenie i wycinka wizur pomiędzy kamieniami granicznymi o szerokości około 1 metra, szacunkowo 12,5 km długości. d. Aktualizacja klasyfikacji gruntów, obejmująca: - sporządzenie wniosków o wszczęcie postępowania w sprawie aktualizacji klasyfikacji - wykonanie prac terenowych, - sporządzenie Projektów aktualizacji klasyfikacji wraz z dokumentacją techniczną UWAGA! Podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości działek przeznaczonych do połączenia, ilości kamieni granicznych do wkopania oraz kilometry wizur są tylko orientacyjnie przyjęte do ustalenia przez Zamawiającego wartości zamówienia. To na Wykonawcy spoczywa obowiązek szczegółowego zapoznania się z przedmiotem zamówienia i ustalenia rozmiaru poszczególnych prac. W formularzu ofertowym Wykonawca zobowiązany jest podać ceny jednostkowe, które w trakcie realizacji zamówienia nie mogą ulec zmianie, natomiast może ulec zmianie rozmiar prac, co zostanie rozliczone na podstawie kosztorysu powykonawczego. Rozliczenie za wykonane usługi nastąpi wg rozmiaru zrealizowanych prac w oparciu o ceny jednostkowe podane w formularzu oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5, 71.35.50.00-1, 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres udzielonej gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prace geodezyjne na terenie obrębu Dąbrowy Górniczej, działki 3/3, 3/4 arkusz 115, 3/4 arkusz 117..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stan faktyczny: granice nieruchomości objętych KW są rozbieżne z granicami działek ewidencyjnych i w celu wyodrębnienia w ewidencji obszaru objętego KW niezbędne jest: - ustalenie granic nieruchomości objętych KW 29872 i 13217 [Sąd Rejonowy Dąbrowa Górnicza] w trybie rozgraniczenia bądź wznowienia znaków granicznych (o możliwości wznowienia zadecyduje dokumentacja źródłowa i analiza przydatności wykonana przez Wykonawcę). Stabilizację i oznakowanie granicy należy wykonać zgodnie ze standardami opisanymi w pkt. 5. - skompletowanie operatu geodezyjnego, zawierającego wyniki prac oraz wykazy zmian danych ewidencyjnych do ujawnienia w ewidencji gruntów i budynków, - przygotowanie wykazów synchronizacyjnych do ujawnienia w KW aktualnego oznaczenia w dziale I KW, zgodnych z ewidencją gruntów i budynków, - przygotowanie dokumentacji do uzgodnienia treści dwóch ksiąg wieczystych dotyczących przedmiotowego gruntu, - ujawnienie podziałów geodezyjnych w księgach wieczystych - wykonanie mapy do celów prawnych UWAGA! Podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości działek przeznaczonych do połączenia, ilości kamieni granicznych do wkopania oraz kilometry wizur są tylko orientacyjnie przyjęte do ustalenia przez Zamawiającego wartości zamówienia. To na Wykonawcy spoczywa obowiązek szczegółowego zapoznania się z przedmiotem zamówienia i ustalenia rozmiaru poszczególnych prac. W formularzu ofertowym Wykonawca zobowiązany jest podać ceny jednostkowe, które w trakcie realizacji zamówienia nie mogą ulec zmianie, natomiast może ulec zmianie rozmiar prac, co zostanie rozliczone na podstawie kosztorysu powykonawczego. Rozliczenie za wykonane usługi nastąpi wg rozmiaru zrealizowanych prac w oparciu o ceny jednostkowe podane w formularzu oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5, 71.35.50.00-1, 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres udzielonej gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prace geodezyjne na terenie obrębu Dąbrowy Górniczej, działki 17 ark.114, dz. 17 arkusz 117 oraz dz. 247 arkusz 133.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stan faktyczny: granice nieruchomości objętych KW są rozbieżne z granicami działek ewidencyjnych i w celu wyodrębnienia w ewidencji obszaru objętego KW niezbędne jest: - ustalenie granic nieruchomości objętych KW 29872 i 13217 [Sąd Rejonowy Dąbrowa Górnicza] w trybie rozgraniczenia bądź wznowienia znaków granicznych (o możliwości wznowienia zadecyduje dokumentacja źródłowa i analiza przydatności wykonana przez Wykonawcę). Stabilizację i oznakowanie granicy należy wykonać zgodnie ze standardami opisanymi w pkt. 5. - skompletowanie operatu geodezyjnego, zawierającego wyniki prac oraz wykazy zmian danych ewidencyjnych do ujawnienia w ewidencji gruntów i budynków, - przygotowanie wykazów synchronizacyjnych do ujawnienia w KW aktualnego oznaczenia w dziale I KW, zgodnych z ewidencją gruntów i budynków, - przygotowanie dokumentacji do uzgodnienia treści dwóch ksiąg wieczystych dotyczących przedmiotowego gruntu, - ujawnienie podziałów geodezyjnych w księgach wieczystych - wykonanie mapy do celów prawnych UWAGA! Podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości działek przeznaczonych do połączenia, ilości kamieni granicznych do wkopania oraz kilometry wizur są tylko orientacyjnie przyjęte do ustalenia przez Zamawiającego wartości zamówienia. To na Wykonawcy spoczywa obowiązek szczegółowego zapoznania się z przedmiotem zamówienia i ustalenia rozmiaru poszczególnych prac. W formularzu ofertowym Wykonawca zobowiązany jest podać ceny jednostkowe, które w trakcie realizacji zamówienia nie mogą ulec zmianie, natomiast może ulec zmianie rozmiar prac, co zostanie rozliczone na podstawie kosztorysu powykonawczego. Rozliczenie za wykonane usługi nastąpi wg rozmiaru zrealizowanych prac w oparciu o ceny jednostkowe podane w formularzu oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5, 71.35.50.00-1, 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres udzielonej gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.