eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LędzinyTermomodernizacja budynku przy ul. Pokoju 37 - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-28

Lędziny: Termomodernizacja budynku przy ul. Pokoju 37 - etap II
Numer ogłoszenia: 47503 - 2013; data zamieszczenia: 28.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Lędziny , ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny, woj. śląskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ledziny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku przy ul. Pokoju 37 - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja pozostałej części północno - zachodniego segmentu budynku przy ul. Pokoju 37 przeznaczonego na mieszkania socjalne (część podpiwniczona budynku). W zakres robót wchodzi kompleksowa termomodernizacja dachu, ścian zewnętrznych parteru i piwnic budynku oraz uporządkowanie terenu. Wykonanie instalacja elektrycznej i odgromowej nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia. Wymaga się jednak wcześniejszego kontaktu z przedstawicielem Inwestora w sprawie rozpoczynania i kończenia prac budowlano - instalacyjno - wykończeniowych, które należy poprzedzić robotami branży elektrycznej, np.: montaż przewodów instalacji odgromowej i przeciwpożarowego wyłącznika prądu pod warstwą izolacji termicznej. Wszelkie dodatkowe koszty wynikające z niedostosowania się do w/w wymagań (w tym rozbiórka i ponowne wykonanie, pokrywa Wykonawca). Do zakresu prac budowlano - instalacyjno - wykończeniowych, które należy wykonać, wchodzi: wymurowanie ogniomuru oddzielającego termomodernizowany segment od pozostałej części budynku (zgodnie z dokumentacją), przemurowanie, otynkowanie i pomalowanie kominów wentylacyjnych ponad dachem, przykrycie przewodów wentylacyjnych daszkiem, uzupełnienie konstrukcji i wymiana nienadających się do dalszego użycia fragmentów deskowania okapu i połaci dachu, wykonanie nowych obróbek blacharskich na dachu z montażem rynien i rur spustowych, wykonanie nowego pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej nad budynkiem do klasy z zakresie zachowania na oddziaływanie ognia zewnętrznego Broof(t1) i nierozprzestrzeniającego ognia NRO (spełnienie wymagań p.poż. potwierdzone oświadczeniem Kierownika Robót z uprawnieniami budowlanymi o wykonaniu pokrycia dachu w klasie NRO / Broof(t1) zgodnie z deklaracją zgodności lub raportem klasyfikacyjnym), wykonanie nowego pokrycia daszku nad zejściem do piwnicy z papy termozgrzewalnej do klasy z zakresie zachowania na oddziaływanie ognia zewnętrznego Broof(t1) i nierozprzestrzeniającego ognia NRO (spełnienie wymagań p.poż. jak wyżej) wraz z wykonaniem warstwy izolacji termicznej, zapewnienie wentylacji w pomieszczeniach piwnicy budynku poprzez wykonanie otworów wentylacyjnych w ścianach zewnętrznych budynku wraz z osadzeniem kratek wentylacyjnych zewnętrznych, (zgodnie z dokumentacją), przygotowanie otworów i osadzenie brakującej stolarki okiennej (3 okienka w piwnicy, 1 okno na parterze), podmurowanie od spodu pozostałych okien, uzupełnienie pianki montażowej wokół okien, zamontowanie parapetów zewnętrznych, osadzenie drzwi zewnętrznych w zejściu do piwnicy budynku z przystosowaniem otworu do wymiaru drzwi, montaż zamykanego włazu na poddasze w ścianie szczytowej, ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi grubości 12 cm (ościeża min. 2 cm) przy użyciu gotowych zapraw klejących zbrojonych siatką do styropianu, wraz z przygotowaniem podłoża, zamocowaniem listwy cokołowej i ochroną narożników kątownikami perforowanymi z siatką i wykonaniu wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej systemowej tynkiem akrylowym, wykonanie na ścianach fundamentowych, począwszy od posadowienia na ławach fundamentowych, izolacji pionowych zabezpieczających piwnice budynku (wyrównać i zaizolować powierzchnię ścian przeciwwodnie, wykonać izolację termiczną ze sztywnej pianki polistyrenowej grubości min. 8cm, zabezpieczyć siatką zatopioną w zaprawie klejącej, zaizolować powierzchnię zewnętrzną izolacją przeciwwodną, zabezpieczyć folią kubełkową), odtworzenie istniejącego drenażu, wykonanie naświetli dla okienek w piwnicy budynku z odprowadzeniem wody, zaimpregnowanie konstrukcji dachu i deskowania preparatem ogniowym do klasy N.R.O. (spełnienie wymagań p.poż. potwierdzone oświadczeniem Kierownika Robót z uprawnieniami budowlanymi o wykonaniu zabezpieczeniu konstrukcji dachu do klasy NRO zgodnie z deklaracją zgodności lub raportem klasyfikacyjnym), dolny pas kratownicy ocieplić wełną mineralną grubości min. 18 cm (AD = 0,039 W/mK), warstwę wełny mineralnej należy zabezpieczenie folią paroprzepuszczalną od góry i folią paroszczelną od spodu (zgodnie z dokumentacją), wykonanie wokół budynku opaski o szerokości 50cm z kostki betonowej o grubości 8cm na podbudowie z kruszywa mineralnego gr. min 15cm z wypełnieniem spoin, przed wejściami z przodu i tyłu budynku opaskę poszerzyć wykonując dojście do schodów szerokości minimum 150 cm , zabezpieczenie teren budowy, wywóz i utylizacja gruzu i odpadów z prowadzonych prac budowlanych, prace porządkowe i wyprofilowanie terenu wokół termomodernizowanej części budynku w celu odprowadzenia wody spod ścian. W załączeniu inwentaryzację materiałów budowlanych, które przekazujemy celem zabudowania. Zakupione materiały należy protokolarnie odebrać od Administratora budynku. Zakupiony towar znajduje się na terenie budynku. Po zakończeniu wszystkich prac, niewykorzystane materiały należy zinwentaryzować i protokolarnie przekazać Administratorowi budynku (ww materiały pozostałą własnością Inwestora). Pozostałe brakujące wyroby budowlano - instalacyjno - wykończeniowe konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia należy zakupić (koszt dodatkowych wyrobów uwzględnić w cenie oferty - obowiązuje umowa ryczałtowa). Dostosować kolorystykę i właściwości wyrobów do istniejących. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną i zaleceniami Inwestora. Wszystkie prace prowadzić pod nadzorem Kierownika Robót z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, ww osoba w trakcie realizacji zamówienia musi posiadać ważne zaświadczenie członkowskie w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz posiadać wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Zalecana wizyta Oferenta na obiekcie w celu szczegółowego zapoznania się z przedmiotem zamówienia. Zakres robót zgodnie z ww opisem, dokumentacją techniczną, STWiORB i sztuką budowlaną..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załącznikiem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, wykonanie z należytą starannością minimum jednej roboty budowlanej o wartości co najmniej 80000 zł brutto. Wykonawca może polegać na doświadczeniu, potencjale technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zmówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich wspólne doświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób (załącznik nr 5), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wymagane osoby z uprawnieniami w zakresie: kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie (załącznik Nr 5b do SIWZ) tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp). Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wymagane jest wypełnienie oświadczenia - załącznik Nr 5a do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek wymaganej sytuacji ekonomicznej, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: opłacona polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - wymagana jest polisa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony załącznik nr 1 - formularz oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ledziny.pl/content/show.php?pg=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Lędziny Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych Lędziny, ul. Lędzińska 47 pokój DG5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2013 godzina 08:50, miejsce: Urząd Miasta Lędziny sekretariat I piętro pokój 112, Lędziny, ul. Lędzińska 55.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.