Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-27
Suwałki: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Suwałkach, postępowanie nr 16/Ż/2012
Numer ogłoszenia: 475096 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Suwałkach , ul. Wojska Polskiego 29, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5651207, faks 087 5650328.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Suwałkach, postępowanie nr 16/Ż/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących artykułów: I grupa - Produkty przemiału ziarna, skrobi 1. Kasza jęczmienna (opakowanie jedn. max. 25 kg) -4.050,00 kg 2. Kasza manna (opakowanie jedn. max. 25 kg) - 730,00 kg, 3. Kasza gryczana(opakowanie jedn. max. 25 kg) - 1.450,00 kg 4. Makaron (opakowanie jedn. max. 25 kg) - 6.700,00 kg, 5. Mąka pszenna (opakowanie jedn. max. 25 kg) -2.150,00 kg 6. Mąka ziemniaczana (opakowanie jedn. max. 1 kg) - 110,00 kg, 7. Ryż (opakowanie jedn. max. 25 kg) - 4.850,00 kg, 8. Płatki owsiane (opakowanie jedn. max. 25 kg) - 850,00 kg. 9. Kasza pęczak (opakowanie jedn. max. 25 kg) - 2.100,00 kg. II grupa - tłuszcze 1. Margaryna do smarowania - kostka, opakowanie jednostkowe 250 g - 11.500,00 kg 2. Olej roślinny uniwersalny, opakowanie jednostkowe 1,3,5 litrów - 2.250,00 l III grupa - przetwory z owoców 1. Dżem opakowanie jedn. max. 15 kg -2050,00 kg 2. Marmolada wieloowocowa opak. jedn. max. 15 kg - 2.150,00 kg IV- cukier 1. cukier opak. jedn. max. 1 kg - 5.500,00 kg 3.2 W/w artykuły muszą odpowiadać Polskiej Normie. 3.3. Wszystkie w/w produkty muszą spełniać normy, co do jakości, jakie wynikają z obowiązujących przepisów polskiego prawa dla produktów żywnościowych. 3.4 Podane ilości są szacunkowe (maksymalne) i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie. 3.5 Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia za faktycznie dostarczone ilości towaru. 3.6 Z tytułu zmniejszenia wielkości zamówienia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia finansowe ani prawne. 3.7 Wymagania i warunki realizacji zamówienia stawiane Wykonawcy: 3.7.1 Miejsce realizacji zamówienia: magazyn Aresztu Śledczego w Suwałkach. 3.7.2. Transport towaru odbywać się będzie na koszt i ryzyko wykonawcy. 3.7.3. Dostawy będą częściowe i sukcesywne. Ilość i rodzaj zamawianego towaru zamawiający określał będzie każdorazowo telefonicznie bądź faxem do godziny 900 na dwa dni przed dostawą. 3.7.4. Dostawa towaru odbywać się będzie codziennie do godz. 1100 z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt. 3.7.5. Zamawiający dokonywał będzie odbioru jakościowego i ilościowego dostarczanego towaru w swojej siedzibie, w dniu dostawy każdej partii. 3.7.6. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3.7.7. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 3.7.8 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 3.7.9 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.21.00-2, 15.62.00.00-2, 15.85.11.00-9, 03.21.13.00-6, 15.61.33.80-5, 15.61.00.00-7, 15.43.10.00-8, 15.41.11.00-3, 15.31.30.00-5, 15.83.12.00-4, 15.33.22.90-3, 15.33.22.30-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy
16-400 Suwałki
ul. Wojska Polskiego 29.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Areszt Śledczy 16-400 Suwałki ul. Wojska Polskiego 29 sekrtariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I grupa - Produkty przemiału ziarna, skrobi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kasza jęczmienna (opakowanie jedn. max. 25 kg) -4.050,00 kg 2. Kasza manna (opakowanie jedn. max. 25 kg) - 730,00 kg, 3. Kasza gryczana(opakowanie jedn. max. 25 kg) - 1.450,00 kg 4. Makaron (opakowanie jedn. max. 25 kg) - 6.700,00 kg, 5. Mąka pszenna (opakowanie jedn. max. 25 kg) -2.150,00 kg 6. Mąka ziemniaczana (opakowanie jedn. max. 1 kg) - 110,00 kg, 7. Ryż (opakowanie jedn. max. 25 kg) - 4.850,00 kg, 8. Płatki owsiane (opakowanie jedn. max. 25 kg) - 850,00 kg. 9. Kasza pęczak (opakowanie jedn. max. 25 kg) - 2.100,00 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II grupa - tłuszcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Margaryna do smarowania - kostka, opakowanie jednostkowe 250 g - 11.500,00 kg 2. Olej roślinny uniwersalny, opakowanie jednostkowe 1,3,5 litrów - 2.250,00 l.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.42.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: III grupa - przetwory z owoców.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dżem opakowanie jedn. max. 15 kg -2050,00 kg 2. Marmolada wieloowocowa opak. jedn. max. 15 kg - 2.150,00 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.22.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: IV- cukier.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. cukier opak. jedn. max. 1 kg - 5.500,00 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Przebudowa schodów wejściowych wraz z zadaszeniem wejścia w szczycie północno - zachodnim budynku przy ul. Pułaskiego 26A w Suwałkach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2025 r.
- Modernizacja patio w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 1 w Suwałkach
- Zmiana przeznaczenia pokoju nauczycielskiego na potrzeby Sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Suwałkach - powtórzone.
- Dostawa odczynników do własnego analizatora molekularnego będącego na wyposażeniu MLD i M Szpitala Wojewodzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych na terenie gminy Suwałki w podziale na trzy zadania.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Inwałdzie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych
- Dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju
- Dostawy artykułów spożywczych gr. II, art. mącznych i cukru do Zakładu Karnego we Wronkach
- Dostawa artykułów żywnościowych w okresie V.2025-X.2025
więcej: Ryż »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.