Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-07
Biskupiec: OPRACOWANIE MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO TERENÓW REKREACYJNO-PENSJONATOWYCH SŁONECZNY BRZEG - ZMIANA, POŁOŻONYCH W OBRĘBIE RUKŁAWKI
W GMINIE BISKUPIEC
Numer ogłoszenia: 47517 - 2008; data zamieszczenia: 07.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Biskupcu, al. Niepodległości 2/19, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7150110, 7150127, fax 089 7152437.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biskupiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO TERENÓW REKREACYJNO-PENSJONATOWYCH SŁONECZNY BRZEG - ZMIANA, POŁOŻONYCH W OBRĘBIE RUKŁAWKI W GMINIE BISKUPIEC.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów rekreacyjno-pensjonatowych Słoneczny Brzeg - zmiana, położonych w obrębie Rukławki w Gm. Biskupiec - ok. 1,32 ha. 2. Plan musi być sporządzony zgodnie z obowiązującymi ustaleniami określonymi w art. 15 ust.2 ustawy z dn. 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z opracowaniem prognozy oddziaływania na środowisko i prognozą skutków finansowych uchwalenia planu, a także opracowaniem ekofizjograficznym . Przedmiot zamówienia powinien być także sporządzony zgodnie z Uchwałą Nr XV/115/07 z dn. 28 grudnia 2007r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów rekreacyjno-pensjonatowych Słoneczny Brzeg - zmiana w obrębie Rukławki, w gminie Biskupiec - stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Po stronie wykonawcy leży wprowadzanie w projektach zmian wynikających z uzgodnień i rozpatrzonych uwag złożonych po wyłożeniu planu do publicznego wglądu. 4. Przy sporządzaniu przedmiotu umowy należy uwzględnić przepisy rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. nr 164, poz. 158). 5. Wykonawca jest zobowiązany do uczestniczenia w czynnościach proceduralnych tj. : udzielania informacji zainteresowanym w trakcie wyłożenia projektu, uczestniczenia w posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej dotyczących opiniowania przedmiotowego planu miejscowego, uczestniczenie w dyskusjach publicznych nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie planu, udział na posiedzeniach Rady Miejskiej w Biskupcu. 6. Zakłada się sporządzenie rysunku planu w skali 1:1000 w tradycyjnej formie rysunkowej oraz w formie zapisu elektronicznego. 7. Wykonawca winien przekazać zamawiającemu dokumentację w ilościach: rysunek planu kolorowy - 1 egz. rysunek planu kolorowy w formie zapisu elektronicznego na CD - 1 szt. rysunek planu czarno-biały - 3 egz. ustalenia planu w formie tradycyjnej i w formie zapisu elektronicznego na CD - po 1 egz. rysunek planu (w pomniejszeniu) w formie elektronicznej - przygotowany do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko - Mazurskiego, prognoza oddziaływania na środowisko - 1 egz. prognoza skutków finansowych planu - 1 egz. materiały formalno-prawne - 1 egz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. e. Spełniają warunki w postępowaniu : 1. w okresie ostatnich trzech lat opracowali co najmniej 1 plan, porównywalny z przedmiotem zamówienia, 2. powierzą funkcję głównego projektanta planu urbaniście - członkowi Izby Urbanistów, który posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w samodzielnym projektowaniu przestrzeni oraz kierował opracowaniem nie mniej niż 1 miejscowego planu, który wszedł w życie w ciągu ostatnich 3 lat, 3. zapewnią udział w pracach zespołu projektowego specjalistów ze wszystkich dziedzin wymaganych w związku z przedmiotem postępowania przetargowego i problematyką planu, 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. I. pkt a-c i e niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i informacje : a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ, b) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług - załącznik nr 3 do SIWZ, c) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ, d) Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (podwykonawców) - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; b) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem; c) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; d) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, w tym zestawienie dokumentujące opracowanie co najmniej 1 projektu planu porównywalnego z przedmiotem zamówienia. e) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie maja odpowiednie uprawnienia , oraz aktualne zaświadczenie o przynależności głównego projektanta planu do Izby Urbanistów, wraz z umową dokumentująca jego zatrudnienie w przedsiębiorstwie wykonawcy. f) W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia / dokumenty wymienione w pkt. 1 lit. a) i pkt. 2 lit a) oraz lit. c) niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty i/lub oświadczenia niniejszego rozdziału SIWZ mogą zostać złożone przez jednego z wykonawców lub wspólnie. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 4. Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale SIWZ należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 5. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.biskupiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Biskupcu ul. Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec, pok. 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski ul. Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec pokój nr 10 (KANCELARIA), parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BISKUPCA
- Bieżące utrzymanie zieleni i czystości na terenie Miasta Biskupiec
- REMONT DRÓG GMINNYCH NR 180084N I 180085N KROTOSZYNY-ZAWADA-WONNA
- REMONT SZKOŁY Z TERENU GMINY BISKUPIEC
więcej: przetargi w Biskupcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Wadowice
- Opracowanie dokumentacji projektowej Planu ogólnego Gminy Sokółka
- Opracowanie planu ogólnego gminy Pyzdry
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Miasta Bochnia
- Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części terenów w granicach administracyjnych części wiejskiej Gminy Parczew.
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Raków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.